Acer Iconia B1-A71 7,0 inch / zwart, blauw / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Iconia B1-A71 7,0 inch / zwart, blauw / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

Dennis de J. 03-02-2014

op zich een leuke tablet (even uitgaande van de specificaties van begin 2012). Moest hem helaas al 2 maal naar Acer terugsturen ivm defect aan touchscreen en autorotatie. Service van Acer is prima, maar kwaliteit tabelt valt tegen.

ArjenJ 01-08-2013

Merkwaardig dat Kieskeurig de 'duurzaamheid' uit de beoordeling heeft gelaten. Want daar schort het aan bij dit product.
Beeldscherm: 9, opstarten: 8, accuduur: 6
Maarrrrr... duurzaamheid: 1

Tegelijkertijd 2 identieke Iconia B1 (16GB) tablets gekocht voor onze twee zoons. Handig voor op de achterbank etc.

Beide apparaten echter binnen de kortste keren defect: opladen is niet meer mogelijk. Heeft op het eerste gezicht te maken met de micro USB ingang van het tablet, welke naar achteren geschoven lijkt te zijn. De eerste begaf het binnen twee weken, de tweede nog geen week later. Waardeloos dus.

Overige indruk van de tablet was prima. Redelijk snel, prima scherm, wel een wat korte accuduur. Niets mis mee dus. Maar beide apparaten op hetzelfde punt defect binnen 2-3 weken is niet acceptabel, en ongetwijfeld een algemeen type probleem.

erik1971 20-06-2013

Beeldscherm is goed te noemen. Helderheid staat standaard wat laag vind ik. Iets hoger zetten en het beeld is prima. Opstartsnelheid is veel sneller dan mijn computer met dual core processor. Accuduur kan ik nog niet over oordelen maar volgens de consumentenbond is die goed. Voor het geld een aanrader.