Asus MeMO Pad 10 ME102A 10,1 inch / grijs / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus MeMO Pad 10 ME102A 10,1 inch / grijs / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

van wierden 11-08-2015
Net 1 jaar in bezit. en nu al voor de 2e x defect.( usb stekker ) dus kan niet meer opladen!! Meer merken zitten met dit probleem schijnbaar. Hoe kun je het uitvinden!!! 1e reparatie goed verholpen door asus. 2e x wilden zie niet zo coulant zijn. is gebruikers schade en net 2 week over de jaar garantie heen.
Buiten dit, was ik ook niet tevreden over de tablet. zeer traag in gebruik. Asus tablet had eigenlijk nooit gemaakt moeten worden, zonde van de tijd en energie en geld!
Ben nu overgestapt op iPad. vooral vooral om de oplaad stekker. Die anders is als de rest, en niet alleen met de stekker!

Miblidisum 02-08-2015

Mijn dochter heeft het tablet nu 1,5 jaar en vandaag is in 1 keer een kleine ontploffing geweest. Beeldscherm kapot tablet scheef en een dochter die niks meer durft aan te raken. We zaten met zijn allen op de bank toen het gebeurde ze was op YouTube. Het tablet was niet aan de lader. Morgen terug naar media markt ik wil mijn geld terug.

Martin 03-08-2015

Beeldscherm van deze tablet is een zeer zwak punt. Heb tweemaal een scheur in het scherm gehad, eenmaal na 10 dagen en de tweede keer na 2 maanden. Ben er heel voorzichtig mee geweest.

Mediamarkt zal alles doen om het op val- of drukschade te gooien, kortom, eigen schuld van de klant. Heb er slechte ervaringen mee, succes in ieder geval

W Megens 30-01-2015
Prijs is goed echter kwaliteit minder. Start traag op en service onder de maat. Na 7 maanden defect.
Via de USB poort was opladen niet meer mogelijk, met andere producten nooit vergelijkbaar probleem gehad. Reparatie via Asus zou uitkomen op 85% van de aanschafprijs. Dit maar niet gedaan dus kort plezier gehad van deze tablet..

RiCoRe 27-09-2014
Ik heb deze tablet aangeschaft vanwege het grote scherm en omdat ASUS
er goed uitkomt, deze is dus voor mij ook in de plaats gekomen van de ASUS Nexus 7 tablet die vond ik achteraf toch een beetje aan de kleine kant en wou dus een grotere.

Ik moet zeggen wat ik uit andere recensies leest over dit tablet, Dat ik hier geen problemen ondervind met de accu e.d.
het kan zijn dat er refurbished modellen verkocht zijn geweest, dit betekent dat ze verkocht zijn geweest aan een klant en gaat achteraf kapot, deze gaat dan terug naar de fabrikant die gerepareerd deze en deze word dan als refurbished verkocht soms staat het er niet bij.

voor de rest is het een heel goed tablet die het doet wat het moet doen!.

Ric1901 18-09-2014

Nog niet echt kunnen genieten van het Tablet.
Prijs-kwaliteit komen duidelijk niet overeen, dit is meer iets voor het goedkopere segment.
Is nu voor de 3e keer voor reparatie.
De laatste keer 2 sept j.l. kreeg ik hem terug van reparatie en bij opladen begon hij keihard te piepen.
Toen ik hem uit wilde zetten kreeg ik een schok en belde Asus.
Stuurt u hem maar terug voor reparatie!, nu wordt voor de 3e keer het moederboard vervangen en aanvullend ook het scherm en de behuizing.
Voor wat betreft de schok die ik van het tablet kreeg, daarover geen antwoord van de klachtenafdeling van asus....enkel en alleen wij gaan hem repareren.
Ik heb geen vertrouwen meer in ASUS producten, straks sturen ze hem "gerepareerd" op brrr. wat een bud bedrijf

miroel 07-01-2015

Waarom eis je geen nieuwe,daar heb je recht op,
ben benieuwd waar je het hebt gekocht,
omdat ik ook opzoek ben na een tablet.

graspol61 30-08-2014

Zoals toen geschreven 10 april.
Het is een fijne tablet ik kijk er Netflix op vanwege het grote heldere scherm is dat fijn kijken.
En het leukste is allerlei apps uit proberen.
Eigenlijk geen klachten een aanrader !

Groet Fred

wasdrogerq 12-07-2014

Zeer slechte tablet,eigenlijk met alles zeer traag.
Vooral laden van sites.
Heb deze aangeschaft ook vanwege 50,-cashback....
Weet niet hóe de actualiteit is van andere Asus producten....maar dit valt echt in de categorie slecht..

mausems 21-05-2014
Aantal maanden met deze tablet gewerkt en mijn verwachtingen waren niet al te hoog maar was na verloop van tijd aangenaam verrast....
Zeer acceptabel qua beeld en snelheid, goede kijkhoeken en tablet liep vlot en soepel zelfs bij zwaarder gebruik!
Qua uiterlijk en robuustheid ook zeker in orde kortom een alleraardigste tablet voor een prima prijs!

Guusg91 15-05-2014
Prima tablet! Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Beeldscherm is niet te vergelijken met tablets uit een hoger segment maar video's en afbeeldingen worden op een nagenoeg HD resolutie weergegeven. Gebruik de tablet zelf als mediaspeler voor bluetooth speakers en om video's te kijken.
Heb de tablet voor 150 euro gekocht en voor dat bedrag is er in mijn wetenschap geen betere tablet van dit formaat te krijgen.

Een aanrader voor iedereen!

graspol61 12-05-2014
10 april gekocht .
Een snelle tablet met een mooi scherm en goed geluid.
En een groot goed toetsenbord ( hebt grote handen) !

Als het een maand verder is dan plaats ik een nieuw review.

Groetjes Fred

graspol61 14-05-2014

sorry was 10 mei ipv 10 april :-)

jacob01 29-03-2014
heb hem als welkoms cadeau gekregen en hij bevalt goed hij is vrij snel quad core beeld ook wel ok geluid is voor een tablet wel goed niet blikkerig accu is boven gemiddeld dus al met al voor de prijs prima keuze

Martin 12-03-2014
Op zich een redelijke tablet die zich onderscheidt door goed geluid en een niet te hoge prijs (ook niet supergoedkoop). Bij mij zat er alleen na 10 dagen een barst in het scherm waardoor hij niets meer deed. Zowel de verkoper als Asus deed ontzettend moeilijk omdat het volgens hen door val- of drukschade was ontstaan (was zeker niet het geval was). Pas na een beroep op het consumentenrecht waarbij de bewijslast het eerste halve jaar bij de verkoper ligt, wilde Asus de tablet opeens wel kosteloos repareren.

Ook de wifi valt regelmatig uit zodat die opnieuw moet worden ingesteld (bijna dagelijks). Als hij het wel doet is het een leuke tablet, maar in deze prijsklasse zijn er vast betere te vinden. Dit is mijn laatste Asus produkt in ieder geval.

PeJeWe 16-02-2014
Ik heb deze tablet nu een maand in mijn bezit.
plus punten:
-Mooi en scherp beeldscherm.
-Wifi ontvangst verrassend goed.
-Lekker snel in gebruik.
-10 uren met accu is makkelijk te halen.
-licht lekker in de hand.
-Gebruikers vriendelijk.

Min punten:
-Beeldscherm snel vies.
-Het opladen gaat niet echt snel.
-Opstarten mag ook wel wat sneller.
-Android 4.1 mag wel geüpgraded worden.

Over het geheel ben ik erg tevreden.
En zal ik zeker deze tablet aanraden.

Martin 08-01-2014

Kwalitatief slecht produkt, na een week verscheen er al een barst in het scherm die door Asus niet onder garantie gerepareerd werd. Helemaal niks gebeurd met de tablet wat betreft vallen of stoten, spontaan een barst in het scherm waardoor de Memo pad niets meer doet. Gaat zelfs niet meer uit.

Kortom, Asus levert geen service (“je zult hem wel hebben laten vallen”) en de tablet zelf is qua scherm zeer zwak. Afrader!

Martin 28-04-2014

na 4 maanden weer scheur in het beelscherm, wederom zonder val- of drukschade. Ook de batterijduur is aanzienlijk verkort, langer dan een uurtje of 2 - 3 houdt ie het niet op een volle accu uit.

zeer matig produkt.