Odys Iron 9,7 inch / metallic / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Odys Iron 9,7 inch / metallic / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Milio 14-10-2014

Ik ben erg tevreden over deze tablet. Het hoge resolutiescherm is fantastisch, vergelijkbaar met de IPS schermen van Apple.
Hij is niet licht, ruim 650 gr. Beschermhoes van Thrust past goed op deze tablet, wel jammer dat 1 elastiek dan precies over de powerbutton gaat. Je moet deze dan wat meer op de rand spannen. Qua snelheid en mogelijkheden is dit een prima tablet. Een paar voorgeinstalleerde apps zijn typisch duits zoals wetter online, maar dit is niet vreemd voor een merk dat vooral in Duitsland te vinden is. De tablet wordt in een sjieke doos geleverd met voeding (geen voeding via USB), USB-converter en USB-kabel. Gebruikershandleiding is niet in NL maar Duits, Engels of Frans.

Milio 03-01-2015

Na enkele maanden gebruik moet ik concluderen dat deze tablet 1 vervelend nadeel heeft en dat is de matige wifi en bluetooth verbinding. Niet echt handig voor een mobiel apparaat.
Door het hoge resolutiescherm is de grafische weergave ook niet echt snel. De totaalscore komt daarmee watmij betreft niet boven de 6.

Milio 03-01-2015

Door het hoge resolutiescherm is de grafische weergave ook niet echt snel.

Milio 03-01-2015

Door het hoge resolutiescherm is de grafische weergave ook niet echt snel.