• Best Reviewed jul 2024
  • Test panel 8.6 jul 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo Tab Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Daniëlle1414 22-07-2024

Lenovo tab plus

Geschreven voor: Lenovo Tab Plus

Wij hebben de tablet mogen testen, en is heel fijn in gebruik, en vooral handig dat je hem neer kan zetten om je handen vrij te hebben, maar vooral als we films of series keken op bed is de kick stand echt super fijn! Beeld is heel duidelijke en scherp, geluid is echt top. Kan zeker ook wat bass aan van de films of series.
Het verbinden met andere apparaten is fijn, vooral dat de tablet het snel gevonden heeft. Wij hebben de tablet laten verbinden met een JBL speaker en mensen zelf de muziek laten uit kiezen daarin is de tablet snel en makkelijk te gebruiken.

Pluspunten

• Kick stand
  • Duidelijk beeld
  • Super geluid

Ilsevdg 21-07-2024

Topproduct voor betaalbare prijs

Geschreven voor: Lenovo Tab Plus

Ik heb recentelijk de Lenovo Plus tablet mogen testen en mijn algehele ervaring is zeer positief.

Installatie en gebruiksgemak
De installatie en opstart procedure van de tablet zijn snel en eenvoudig! Binnen enkele minuten was de tablet klaar voor gebruik. Tijdens de testperiode heb ik de tablet gebruikt voor het luisteren van muziek, kijken van series, spelen van spelletjes en maken aan aantekeningen tijdens de studie. De gebruiksvriendelijkheid is zeer hoog.

Beeld- en geluidskwaliteit
De beeldkwaliteit is indrukwekkend. De helderheid en levendige kleuren zorgen voor een zeer prettige kijkervaring. Wat pas echt opvalt is de geluidskwaliteit. De ingebouwde JBL speakers leveren een verrassend helder en krachtig geluid! Het is zelfs mogelijk om de tablet als speaker voor je telefoon te gebruiken.

Ontwerp en functionaliteit
Het ontwerp is stijlvol en praktisch. Door de speakers aan de onderkant houdt de tablet lekker vast. Een bijzonder handige functie is de ingebouwde kickstand, die mogelijk maakt om de tablet op vrijwel elke ondergrond stabiel neer te zetten. Dit maakt de kijkervaring nog prettiger.

Prestaties
Voor deze prijs-kwaliteit verhouding presteert de tablet naar verwachting. Tijdens het streamen van videos en maken van aantekeningen gaat het erg snel. Bij het spelen van spelletjes heeft de tablet iets meer moeite en wordt hij iets trager.

Pluspunten

• Uitstekend beeldkwaliteit
  • Imponerende geluidskwaliteit
  • Praktisch ontwerp
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Trager bij zware apps

Sander1987 21-07-2024

Hele goede tablet voor dagelijks gebruik!

Geschreven voor: Lenovo Tab Plus

Ik heb deze Lenovo Plus tablet mogen testen en mijn conclusie is dat dit een prima huis-tuin-en keuken tablet is die een hele goede prijs-kwaliteit heeft.

De installatie en opstart gaat snel en is heel eenvoudig. Binnen een paar minuten ben je klaar voor gebruik. Ik heb de tablet gebruikt om boeken te lezen, series te kijken en muziek te luisteren. De kwaliteit van het beeld is erg goed. Maar het geluid heeft mij echt doen verbazen, heel erg top! Dit komt door de ingebouwde JBL speakers. Ook de koppeling met je mobiel, om de tablet als externe speaker te gebruiken, werkt heel erg goed.

De tablet zelf heeft een mooi desing. Hij is aan de onderkant breder door de ingebouwde speakers. Verder zit er een hele handige ingebouwde steun in, waardoor je de tablet eigenlijk op elke ondergrond eenvoudig kan plaatsen. Die scheelt ook weer het aankopen van een externe steun.

Al met al een hele degelijke tablet. Nadeel is wel dat de tablet slomer word als je echt zware apps erop zet. Maar hier is deze tablet (in mijn ogen) niet voor bedoelt. Het is een prima tablet voor "normaal" dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Geluid van JBL
  • De ingenouwde steun

Minpunten

• Sloom bij zware apps

RachelZS 20-07-2024

Mooi scherm, fantastisch geluid en handige kickstand!

Geschreven voor: Lenovo Tab Plus

De afgelopen periode heb ik de kans gekregen om deze Lenovo Plus tablet te testen en ik ben erg tevreden.

Allereerst zijn beeld en geluid van deze tablet fantastisch. De helderheid, de grootte van het scherm en de levendige kleuren maken het bekijken van video's en het spelen van games tot een geweldige ervaring. Het geluid is heel helder en luid genoeg om te genieten van muziek en films zonder extra speakers. Zelfs wanneer je de muziek bijvoorbeeld heel hard zet blijft het mooi om naar te luisteren.

De kickstand vind ik een hele prettige toevoeging. Of de tablet nu liggend of staand wordt gebruikt, hij blijft stevig op zijn plek. Hierdoor kun je de tablet gebruiken voor verschillende doeleinden zoals bijvoorbeeld het kijken van video's of het werken aan documenten. Ik ben benieuwd of zo'n Lenovo pen dit nóg prettiger kan maken.

Een ander handig kenmerk is dat je de speaker van de tablet bijvoorbeeld als externe speaker voor je telefoon kunt gebruiken. Dit komt vooral van pas wanneer je naar muziek wilt luisteren of een telefoongesprek in luidsprekerstand wilt voeren met beter geluid.

Een klein nadeel is (het switchen naar) de kids stand. Deze is niet zo gebruiksvriendelijk als de Samsung Kids-modus die ik gewend was van mijn oude Samsungtablet. Het instellen en navigeren door de kids stand vergt wat meer tijd en moeite.
Wat ik ook jammer vind is dat er niet echt goede hoezen verkrijgbaar zijn wanneer je de tablet in de hoes wil gebruiken.

Al met al ben ik erg tevreden met deze tablet vooral door de hoge kwaliteit van het beeld en geluid en de handige kickstand. Ik zou de Lenovo Plus zeker aanraden aan anderen.

Pluspunten

• Beeldscherm (grootte en helderheid)
  • Geluid
  • Kickstand

Minpunten

• Kids profiel
  • Geen handige hoezen

Stukato 17-07-2024

Indrukwekkend geluid voor een tablet

Geschreven voor: Lenovo Tab Plus

Deze Lenovo Tab Plus Is er eentje die weer eens een wat ander uiterlijk heeft dan andere collega’s in dit genre. Dit zit hem vooral in de wat dikkere onderste helft met de ingebouwde kickstand en de ruimte voor de JBL speakers. In de afgelopen periode heb ik dit model mogen testen en daarin zijn me een aantal zaken opgevallen. Ik vind het uiterlijk met de aluminium afwerking heel mooi en de ingebouwde kickstand komt degelijk over en is heel praktisch gebleken. In de afgelopen periode heb ik de tablet vooral gebruikt voor het kijken van video’s, lezen van strips en nog wat ander licht werk. Daarin heb ik ervaren dat met name het uitstekende geluid van de JBL speakers goed naar voren komt. In vergelijking met andere tablets vind het geluid echt bovengemiddeld. Het beeldscherm zelf is prima. Wat mij betreft een helder en scherp beeld. Wel heb ik ervaren dat als ik wat meer vraag van de kracht van de tablet dat hij snel zijn grenzen bereikt. De tablet is niet heel krachtig. Simpele spelletjes spelen lukt nog wel, maar zwaardere applicaties gaan moeizamer. Dus afhankelijk van het doel van deze tablet kan dat hinderlijk zijn of niet uitmaken. Voor de zaken waar ik de tablet voor gebruikt heb was ik in ieder geval tevreden.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi uiterlijk
  • Kickstand

Minpunten

• Redelijk traag