Siemens Gigaset C380 Duo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens Gigaset C380 Duo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Snaps 14-04-2010
Geschreven voor: Siemens Gigaset C380 Duo

Handig telefoonsetje. Kies niet voor een duitse versie zoals ik, maar koop een NL versie.

Minpuntje is een aantal opties in het menu die niet werken op de C380, maar wel op de C385.

paars 30-11-2009
Geschreven voor: Siemens Gigaset C380 Duo

Goed handzaam toestel zonder 'kerstboom'verlichting en toetsen. Alle gegevens zijn goed en snel in te stellen met inderdaad het gemak van overzetten naar het andere toestel. Het heldere geluid en de lange spreektijd maken voor mij het toestel compleet! Ik twijfelde nog of ik voor de C385 (met antwoordapparaat)zou gaan, maar voor mij is dit de juiste keus. Mijn aankoop heb ik via het Internet Warenhuis gedaan: zeer scherp geprijst met prima service en levering!

Stanislaus 09-10-2009
Geschreven voor: Siemens Gigaset C380 Duo

Perfect toestel. Hangt achter telefooncentrale.
Alleskunner, ruim voldoende mogelijkheden, vormgeving en geluid prima.
Lijnkeuzenummer mogelijk via netwerkinstellingen. Voorkeur ingeven het netwerknummer en in de lijst achtereenvolgens de nummers 0 t/m 9. Toestel kiest dan eerst de netlijn.
Gekocht via Gigaset.nl, uitstekende service.

casecase 28-05-2009
Geschreven voor: Siemens Gigaset C380 Duo

Deze telefoon zou 25 uur gesprekstijd hebben maar mijn ervaring is anders.
Als je iemand een uurtje aan de telefoon hebt dan moet hij opgeladen worden.
Ik had deze telefoon gekozen vanwege die gesprekstijd,die 25 uur zal we 2,5 uur zijn dat komt beter die richting.

RonBreda 07-04-2009
Geschreven voor: Siemens Gigaset C380 Duo

Prima toestel met voor mij meer dan voldoende (instel)mogelijkheden. Geluid is zeer helder. Telefoonboek is groot genoeg, handig is dat je deze invoert in het ene toestel en kunt overzetten naar het tweede (en volgende) toestel. Nummerherkenning werkt prima (Kabel).