Tiptel easyDECT 6600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tiptel easyDECT 6600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

kiesksite 03-09-2008
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

Dit toestel slaat ten opzichte van andere toestellen die ik heb 1 tot 2 beltonen extra over tot de telefoon daadwerkelijk hoorbaar overgaat. Hij laat dus gewoon tot 2 belsignalen niet horen.

Volumes van beltonen zijn niet goed regelbaar en dus ben je voor een stillere toon op de vogeltjesgeluid beltoon aangewezen.

De handsfree is redelijk maar wat blikkerig met enige vervorming.
Het volume is bij veel achtergrondgeluid óf gesprekspartners die erg zacht praten niet hard genoeg instelbaar.

Er zijn geen effen achtergrondkleurtjes instelbaar zodat het display wat onrustig is.

Verontrustend nieuws gekregen van Tiptel over dit toestel.
Na wat afwimpel reacties kreeg ik van Tiptel technische dienst te horen dat het toestel standaard gewoon enige mankementen heeft! Verbijsterend en dat was ik niet gewend van Tiptel.

DJS1 04-05-2008
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

Plus: vormgeving, overnemen van telefoonboek van SIM-kaart werkt eenvoudig, aansluiten headset mogelijk (dat kan in NL bij maar weinig DECT telefoons, maar is heel handig: zo kan je telefoneren en tegelijk b.v. strijken of koken). Beltoon flink luid. Vogeltjesbeltoon is op slaapkamer erg prettig: goed te horen en je schrikt niet wezenloos wakker. Toestel werkt nog tot relatief grote afstand van basisstation.
Min: toetsen werken niet zo prettig, als batterij bijna leeg is laat apparaat dat luid en duidelijk weten. Is midden in de nacht niet fijn! Aantal beltonen en aantal plaatjes voor kleurenscherm 10, hadden er wel meer mogen zijn. Laatstgekozen nummer opnieuw kiezen kan wel maar gaat niet handig (meestal kan dat met 2 maal een toets indrukken, bij deze telefoon niet). Scherm schakelt niet helemaal uit als toestel op oplader staat, is in donkere slaapkamer niet prettig.

roanremamo 16-04-2008
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

mooi toestel, netjes afgewerkt.
standby tijd onvoldoende, ben bezig met tiptel omdat overal aangegeven werd (ook hier) dat de standby tijd 150 uur zou zijn, bij mij niet dus.
bleek 90 uur te zijn.

kieskeurigfan 03-04-2008
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

Makkelijk menu, knoppen zijn groot zat ,geluid hard genoeg. Sim kaart kopieeren is ideaal. Mooi groot scherm. Nummerblokkering is erg handig. Duurzaamheid moeten we afwachten, maar lijkt me degelijk genoeg. Kortom geweldig toestel voor deze prijs.

MarcB 15-02-2008
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

Mooi toestel, mooi kleuren display. Zelfs melding van een nieuw voicemailbericht bij Tele2 VoIP is zichtbaar op het display. Gemakkelijke menu bediening, die vergelijkbaar is met een GSM.

Jan Steen 15-02-2008
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

Na mijn Siemens heb ik dit toestel aangeschaft. Kan niet anders zeggen dat ik niks anders meer wil . De functies zijn goed, geluid is goed. Kortom uitermate tevreden. Werkt erg goed op InternetPlusBellen.

Jevis 19-01-2008
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

Een paar weken dit toestel in bezit. Aan de hand van de reviews dit toestel aangeschaft. Nu heb ik regelmatig geen verbinding. (meer niet dan wel)
Nu weet ik niet of het met internet+bellen te maken heeft. Heb, naar mijn mening, me gehouden aan de instructies. Heeft iemand nog suggesties, anders breng ik hem terug en gaan we kijken voor een andere

King Brammie 17-10-2007
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

In de specs staat er er geen combinatiepakket is maar die is er wel. Ik heb immers ca. 2 maanden terug de easyDECT 6600 DUO gekocht. 1 basis, 2 handsets en 1 losse lader. Super toestel, mooie kleuren, luide ringtones en overzichtelijk menu. Ik k,an eenvoudig een gesprek van de ene naar de andere handsset versturen. Omdat hij zowel DTMF als FSK nummerweergave ondersteund werkte hij gelijk op mijn Tele2 VoIP aansluiting. Ook de vormgeving bevalt mij wel.

Henkkus 15-10-2007
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

Erg goed toestel, duidelijk display. Sim kaart lezer erg handig. toestel voelt erg degelijk aan.

Dorpjes 26-03-2007
Geschreven voor: Tiptel easyDECT 6600

Super Telefoon. Echt! mogelijkheden zijn super, geluid is goed, menu's zijn duidelijk.
Even de Sim van de mobiel erin en de nummers zijn overgezet, makkie.
Had hiervoor een Ericsson die ook zeer beviel maar deze is nog een stapje beter.
Heb een duo setje gekocht dus kan ook doorverbinden ed. Heb er absoluut geen spijt van: is een aanrader (heb nog een Siemens geprobeerd maar die beviel totaal niet).

Ingram 09-01-2007

Geweldige telefoon deze Tiptel 6600. Allereerst is het noemen waard de gegevens
overname van Simkaart. Simpel je simkaart van je gsm in de basis steken en alle
gegevens worden naar de handset overgezonden. Handmatig de telefoonboek
invoeren kan natuurlijk ook. Het mooiste is wel het grote kleurenscherm met 65k
kleuren: zeer duidelijk en helder en geeft alle informatie duidelijk in één
oogopslag. Geluid en ontvangst zijn o.k. enig minpuntje is dat volume van
speaker op hoogste stand niet echt hard is. Standby-/ en oplaadtijd zijn prima
zeker gezien het grote kleurenscherm blijft standby tijd lang genoeg. Pluspunt
is dat er een inschakelbare stroomspaarstand op zit, handig om voor het na bed
gaan of als je weg gaat in te schakelen om standby tijd aanzienlijk te
verlengen. Waar ik nog het meest over te spreken ben is de afwerking van deze
Tiptel; gewoonweg tiptop! Gebruiksgemak van de menu is zeer goed, alhoewel
sommigen (met grote handen of ouderen) de knopjes op de handset wat klein
zullen vinden. Aanrader zeker voor het geld wat ie kost.