Philips Perfect sound CD2753S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Perfect sound CD2753S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

dirkreclame 26-09-2011

Super toestel, ik had een set van 3 gekocht en het werkte top alleen na 3 maanden ging één van de displays kappot, Bij dynabyte moet dan gelijk de hele set opgestuurd worden waardoor je 5 weken zonder telefoon zit. Bij bijv. Dixons ruilen ze zoiets gewoon om in de winkel. Zoals ik ze gelijk al kon vertellen wordt de telefoon niet gerepareed en krijg ik komende weerk het nieuwe model de 2853w, hoopen dat die iets langer meegaat!

Dhr.To 17-07-2011

In jan.2011 aangeschaft en in mei 2011 problemen gekregen; eerst viel het telefoonboek weg, daarna stoorde hij en konden wij niet bellen en daarna konden wij niet gebeld worden en stonden er rare termen op de display zoals "charging" en "zoek netwerk".
In 1e instantie naar de telefoonlijn provider gekeken maar die werkte perfect, toen batterijen opgeladen maar ook dat was het probleem niet en uiteindelijk maar retour gestuurd. Een heel gedoe, inclusief opsturen, mailtjes en telefoontjes waren we extra geld kwijt voor de porti, zijn we 2 maanden verder en hebben we al die tijd zonder telefoon gezeten en wachten we nu nog steeds op een refund. Via internet aangeschaft bij Digideals...........kortom: Philips telefoon en aanschaffen via internet (Digideals) is af te raden!!

PatH70 15-06-2011

De Siemens Gigaset overleed en toen moest er snel iets anders komen. Zonder veel onderzoek deze set aangeschaft. Prijs is prima. Toestel ziet er mooi uit in pianolak wit en het voelt prettig aan. Beetje licht misschien.

Bediening is redelijk simpel. Geluid is goed. Display en toetsenbord is heel mooi oranje verlicht. De afspeeltoets van het antwoordapparaat is permanent oranje verlicht. Trekt wel de aandacht in het donker.

Ergonomisch laat het wat steekjes vallen. De Siemens kwam gewoon wat doordachter over. Om wat te noemen: Alle letters staan op dezelfde hoogte, dus b.v. een kleine 'g' of een 'p' staat verhoogd. Ziet er raar uit. De Siemens knipperde een rode led bij gemiste oproepen. Deze Philips zet "nieuw bericht" in het display, maar aangezien het display normaal niet verlicht is dat nauwelijks leesbaar en al helemaal niet opvallend. Had handig geweest als de display verlichting knippert.
De handset kan een naam krijgen die dan in het display staat. B.v. "huiskamer" en "zolder". Maar als je dan intern de zolder wilt bellen zie je de naam niet en moet je het nummer weten. Met maar drie toestellen geen ramp maar toch jammer.
De keus aan ringtones is niet zo groot, en zoals in een review hieronder ook opgemerkt, een echt lekkere ringtone zit er niet bij. Ze zijn hard en lelijk of welluidend en zacht.

Om positief af te sluiten. Het bladeren door de menu's en door de adressenlijst gaat snel. Dat is dan weer een vooruitgang ten opzichte van de Siemens.

Al met al wel tevreden. Enige echte wens is een wat meer opvallende gemiste oproep melding.

Arthurl2 30-12-2010

Philips hanteert op dit moment de slogan " Sense and Simplicity". Voor dit toestel kan het begrip Simplicity gerust weggelaten worden. Een gebruiksaanwijzing van 40(!) pagina's moet de gebruiker door een woud van opties en mogelijkheden leiden. Met andere woorden: dit toestel is zeer geschikt voor wizzkids en zij die dit willen worden. Voor alle overige consumenten heb ik 1 advies: nog even verder zoeken....

ed1134 29-12-2010

Erg mooie set. Voor nog geen 60,- bij Dynabyte aangeschaft. Pakje kwam zoals afgesproken de volgende dag binnen. Kwaliteitsbatterijen van Philips zijn inbegrepen. Zowel het basisstation als de handsets zijn voorzien van een opvallend kleine adapter die gezien het zeer geringe stroomverbruik totaal niet warm worden. Display erg duidelijk en mooi verlichte toetsen. Geluid laat niets te wensen over. Standaard beltoon (tring tring) volstaat voor mij. Intern bellen en doorverbinden is ideaal. Heb alles in de eco stand staan waardoor alles nog minder stroom verbruikt. Vooralsnog blijven de verbindingen met het basissation werken. (woning met 2 etages)
Basisstation ziet er mooi uit. Indien het antwoordapp is ingeschakeld (die werkt ook prima) wordt de bijbehorende toets mooi rood verlicht. Die knippert ook nog eens als er gebeld wordt.
Telefoonnummers worden opgeslagen in het basissation. Via je handset benader je het telefoonboek. Dit 'opvragen' duurt heel eventjes. Is echter niet storend. 1x invoeren in voldoende dus daar alle telefoons het basissation raadplegen.
Hoe kan men het maken voor dit geld. Omdat ik de set nog maar net heb kan ik nog niets over de duurzaamheid zeggen.

DenisdeVries 29-11-2010

Waanzinnig veel voor verhoudingsgewijs weinig geld. Toestel gemaakt van degelijk materiaal, ligt goed in de hand, erg goed bijna ruisvrij geluid.

Christian Zondag 13-11-2010

Prijs kwaliteit verhouding is om te beginnen perfect, het setje heeft ons nog geen 60,- gekost en dat is voor 3 handsets, en centrale + beantwoorder gewoon niet duur.

Wat heel handig is dat de contacten maar 1x ingevoerd hoeven worden, deze nemen de andere handsets over.
Geluid is polyphonic, dus de ringtones zijn wat sierlijker. Deze mocht van mij iets harder of een goeie duidelijke ringtone, deze ontbreekt voor mijn gevoel. Er valt mee te leven omdat er nu op elke verdieping een handset staat. Dus dan hoor je de telefoon overal.

Duidelijk scherm ook, grote letters.

Heel groot voordeel t.o.v. van ons oude siemens set: er zitten in alle handsets AAA opladbare batterijen en dat is dus te vervangen zonder hoge kosten van een speciale accu. Batterijen zijn allemaal meegeleverd.

De centrale is overigens de 1e handset mocht iemand dat zich afvragen, Ons vorige siemens set had een aparte centrale voor in de meterkast. Telefoondraad ligt nu dus in de woonkamer.

Nette kleur, parelmoer eigenlijk voorop en wit glans achterop.

Beantwoorder werkt ook goed, deze is in te stellen op het aantal ringherhalingen. en bij inspreken is het op te nemen gesprek te horen in de speaker. [voor degene die geen zin heeft om op te nemen ;-) en toch wil horen wie inspreekt] De 'play' knop knippert wanneer een gesprek is opgenomen.

de brander 24-10-2010

Na heel wat jaartjes plezier te hebben gehad van mijn Philips dect set opnieuw op zoek gegaan naar zo`n set
Ik kwam uit op deze zeer mooie set.
Op internet kwam ik wat aanmerkingen tegen die totaal niet waar zijn.
Er word gezegd geen intercom functie maar deze zit er gewoon op via de knop INT.
Ook het telefoonboek hoef je maar op 1 toestel in te voeren,en kunnen later in alle handsets worden gebruikt zonder deze nog eens te moeten invoeren.
Het display is zeer duidelijk leesbaar en licht ook op.
Ook is hij zeer duidelijk en zeer gemakkelijk in gebruik,het geluis is perfect dit mede door de XHD functie die automatisch staat ingesteld
Jammer dat hij niet overal leverbaar is.
Bij 1 winkel hadden ze er toevallig 2 sets op voorraad
dat zegt al genoeg dat het een goed toestel is
Ik vind het een echte aanrader!!!!!