Sharp LC-70LE740E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-70LE740E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

proconsul 04-11-2012
Geschreven voor: Sharp LC-70LE740E

Best een tegenvaller.
Ik kocht deze tv natuurlijk voor zijn grote scherm en daar is niks op aan te merken.
Absoluut prima beeld maar dat vraagt wel even wat tijd om dat goed te krijgen.
Het beeld komt pas echt tot zijn recht bij HD TV, andere uitzendingen laten net als bij andere grote TV's wat te wensen over.
Het geluid valt tegen, je zou verwachten dat ze hier wel iets beters uit kunnen persen dus direct een Homecinemaset aangesloten voor het geluid.
Deze schakeld gelukkig aan met de TV dus dat kan hij dan weer wel.
De beloofde timeshift werkt niet, ze hebben het uit de firmware gesloopt omdat ze het niet aan de praat kregen.
Dit bevestigde Sharp mij telefonisch, dat vind ik dus super waardeloos, dit was een extra motivatie om voor deze tv te kiezen.
Dan het smart TV gedeelte, er zit een internet browser in en diverse applicaties.
Vergeet het grootste gedeelte maar want een USB toetsenbord aansluiten is ook al niet mogelijk.
Een onscreen toetsenbord is tot nu toe onvindbaar.
Dus maar een Mediaplayer aangesloten waarmee ik wel alles kan doen.
Vergeet dus die brakke smartTV opties.
De EPG (programma gids) voldoet, maar werkt traag bij het scrollen.
Het liefst had ik een voorbeeld scherm met het lopende programma gehad, dat zit er niet in.
Ik ben wel erg blij met mijn TV, hij is redelijk geprijst, ik krijg een super mooi groot beeld, en daar is dan ook alles mee gezegd.