Panasonic TX-L19X5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L19X5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

peter1966schuringa 07-03-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L19X5

Deze tv pas gekocht en het installeren ging heel makkelijk,ik heb er een digitenne kaart ingedaan en werkt perfect.
Geluid is redelijk goed,weinig bas,maar dat is logisch met de kleine speakertjes die erin zitten.Beeld is prima van kwaliteit,al is het geen plasma natuurlijk.(ben een plasma fan,maar die zijn er niet in dit formaat.)
Ik heb hem opgehangen met een universele beugel in onze boot en het stroomverbruik valt erg mee,2,8 Ampere bij 12 volt inclusief de omvormer om de 12 volt boordspanning om te zetten naar 230Volt.Verder is de behuizing degelijk en niet te dun dus perfect voor aan boord,waar het toch wat meer trilt als thuis.Het wisselen van kanalen duurt ongeveer 1 seconde dus dat is niet hinderlijk.