Grundig 22 VLE 8220 BG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Grundig 22 VLE 8220 BG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Th. Meyer 30-09-2013
Geschreven voor: Grundig 22 VLE 8220 BG

Voor onze caravan hebben we deze tv aangeschaft, daar deze TV compact is en toch voorzien is van triple tuner. Helaas niet CanalDigitaal goedgekeurd, dus zelf de volgorde instellen van je favoriete zenders. In korte tijd was de TV ingesteld en kon er gekeken worden naar de HD zenders. Beeld kwaliteit is perfect, instellen van de TV is eenvoudige. En je kan via de USB-aansluiting en een harde-schijf cq USB-stick ook opnemen. Kortom perfecte TV voor onze vakantie en slaapkamer.

Theo

art polly 07-01-2014

Even een vraag: is er een handleiding bij om de Canal digitaal zenders handmatig in te stellen of kan "een kind de was doen"?
Wil nl. ook een dergelijke TV kopen alleen ik begreep dat de ontwikkelingen op dit moment erg snel gaan.
Is er ook ervaring met andere merken?