Samsung UE46F6400AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 305 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46F6400AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JP 1960 02-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Nu bijna 4 maanden in gebruik. We zijn nog steeds erg tevreden. Beeldkwaliteit, mogelijkheden en gebruiksgemak prima. We zijn blij dat we vrijwel alles weer kunnen doen met 1 afstandsbediening. Geluidskwaliteit vooral het gesproken woord valt wat tegen. We overwegen als extra een soundbar aan te schaffen.

pierre_leroi 27-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

in ons geval waarbij toestel (46 inch) deels omsloten is door meubel is gesproken woordgeluidskwaliteit alleen goed indien je recht voor toestel zit. Beeldkwaliteit is erg goed indien het full hd (1920x1080)is, bij mindere resolutie is het te zien dat het minder scherp is maar het kan er prima mee door. Duurzaamheid is na een maand niet te beoordelen. Het enige is de wat wankele poot bij plaatsing maar als het staat is dat geen probleem tenzij er een aardbeving groter dan 7 komt. al met al prima prijs kwaliteit en aanrader.

peter 88 18-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

dit toestel is zeer gebruiksvriendelijk, mooi van design en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een goede investering en eindeloos keuze aan mogelijkheden.

nuonrg 16-02-2014

Geweldig scherm!
Geluid ook een 10 omdat het goed genoeg is uit zo een dun scherm.
Met de Samsung Soundbar erbij is het een geweldige ervaring!

SG1973 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Een mooi helder beeld, geluid is ook scherp en helder. De vormgeving past in elk interieur. Erg gebruiksvriendelijk ook voor kinderen. Toestel is makkelijk te installeren door de duidelijke gebruiksaanwijzing. Een toestel wat ik zeker zou aanbevelen aan andere en zeker niet duur is voor een toestel met zoveel mogelijkheden.

281165 15-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Het is een prachtige tv met heel veel molgelijkheden, geweldig beeld, maar het geluid valt mij wat tegen, ik vind het wat 'blikkerig' klinken en kan het ook nergens zo instellen dat het beter wordt.

Joanna vd Klift 15-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Een fijne televisie met prachtig beeld en tal van mogelijkheden, de televisie kijkt geweldig. Nooit zo'n mooie, prachtige televisie gehad. Het is een openbaring, wat een fijne televisie. Het beeld is zo mooi alles lijkt net echt. We raden iedereen aan zo'n televisie aan te schaffen.

Rene01231967 15-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Super tv en makkelijk in gebruik. Mooi beeld. Enige nadeel is dat ik een nieuwe Ci module moest kopen a 80 euro en dat hadden de verkopers er niet bij verteld. Oude ci module werkte niet

Linsjje 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

We hebben de tv nu een week, het is een mooie tv. Hij is makkelijk bedienbaar, we zijn er erg blij mee.

Pieter van der Ark 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Wij zijn zeer tevreden over deze TV die als vervanging voor een Philips is gekomen. Zeker de smart opties zijn erg prettig en de TV kent erg veel mogelijkheden. Het beeld is werkelijk super en zeker ook in 3D stand is het een hele ervaring. De TV was erg eenvoudig aan te sluiten en werkte binnen mum van tijd naar wens. Het geluid van de TV is prima, maar in combinatie met het home entertainment systeem dat we erbij hebben gekocht (Samsung HT-FS6200) gaat er helemaal een wereld voor je open. In vergelijking met vele andere TV's van Sony en Philips die we eerder hebben gehad, ben ik definitief over op Samsung.

Handy08 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Prima TV. Bij ons hangt de tv aan de muur/schuin plafond waarbij je op de tv zelfs kunt aan geven dat het geluid hierop afgestemd moet worden. Geluid is echter wat minder goed dan onze vorige LG tv. Stemmen komen er goed uit, maar van muziek moet je niet veel verwachten. Is dan beter om een installatie of soundbar op aan te sluiten. Vanaf inschakelen zeer snel een eenvoudig ingesteld. Afstandbediening kan ook voor andere aangesloten apparatuur worden gebruikt.
Internet gaat nu draadloos, maar gaat volgens mij wat sneller via bedrading.

Emiel1984 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Perfect beeld, soms beetje lastig te bedienen, en 't geluid valt iets tegen. Verder prima tv en 't beeld is echt prachtig helder! Zeker de moeite waard

W_AW1 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Gebruiksgemak is er wel, maar het is even wennen. De Smart hub is geweldig net als de beeldkwaliteit overigens.

kkds 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

In combinatie met een ARC soundbar voor het geluid.
Let op:
-Bij op plaatsing van de TV ivm spiegeling overdag.
-Bij bijna zwart scherm licht oneffen zwart/grijs.

Ondanks voorgaande punten is het echter een prachtige TV voor de prijs.

daimuoi 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Wat een super TV met mooie vormgeving en mogelijkheden! Je moet aan het begin wel even accounts instellen enzo. Youtube en Facebook is harstikke handig op zo'n TV. De TV is ook dun en ideaal om op te hangen.

Het is ook beter om een snelle internetverbinding te hebben, anders hapert het beeld zo bij filmpjes.

Suus1502 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Het is een erg mooie en handige tv! mooi en scherp beeld en goed geluid! Handig te instaleren en geen moeilijk maar wel duidelijk menu! Erg blij met mijn aankoop!!

Waldorf56 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Wat geluid betreft zou ik een soundbar adviseren. Voorts een fantastisch toestel.
Heel veel mogelijkheden.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Daar heb ik het toestel te kort voor.

Jetbono 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Ik ben zeer tevreden over deze tv.
Een hele makkelijke afstandbediening met veel keuzes.
Mooie vormgeving.

PsychoPAPPA 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Goede TV voor een leuke prijs. Backlight verlichting kon beter, soms is de variatie in licht te zien. Ook de hoeken zijn ietsjes donkerder, dus niet helemaal egaal. Snelheid in apps is redelijk tot goed maar er is zeker ruimte tot verbetering. De duurdere modellen zijn hierin beter. Voor deze prijs kun je niet veel beters krijgen, maar soortgelijk wel bij andere merken.

Thomas Dre 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Ik heb deze TV nu een aantal dagen en ben zeer tevreden of de kwaliteit en gebruiksgemak. Het is een zeer mooie TV en heel makkelijk in gebruik. De bediening wijst zich vanzelf.

Top aankoop

NickH1984 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Mooi vormgeven televisie met goed beeld en goed geluid. Erg veel extra opties met geinstalleerde apps. Makkelijk in het gebruik met een heldere en duidelijke manier van installeren. Ideale tv voor in onze nieuwe woning

DR3AMMA5TER 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Een geweldige tv met alles wat ik maar van een tv kan wensen en zeer mooie 3d functie.
Ook het beeld is erg scherp en bij het kijken naar een film geeft hij erg natuurlijke en vloeiende bewegingen.
kortom ik ben blij dat ik voor deze tv gekozen heb want hij was het geld dubbel en dwars waard.

Lungjoey 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Twee dagen geinstalleerd, een genot om naar het scherpe goed verlichte beeld te kijken. Als je weet hoe alles werkt is het makkelijk te bedienen, zelfs zeer gebruiksvriendelijk. Muziek klinkt weer mooi in de oren.

gela1971 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

De beeldkwaliteit is buitengewoon goed, soms zelfs te realistisch. Het aansluiten van de audio via de optische digitale uitgang is aan te bevelen. De extra touchpad afstandsbediening maakt navigeren binnen de Smart TV opties erg gemakkelijk.

lane88 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6400AW

Dit is een zeer mooie tv. Het lijkt wel op een tablet, zo veel mogelijkheden heb je. Zelfs kan je je telefoon connecten met de tv. Ook zijn de 3d effecten zeer goed. Ik ben zeer tevreden over deze smart tv!