Samsung UE65F6400AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE65F6400AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Sànmidas 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

We hebben deze tv een paar weken.
Erg tevreden over beeldkwaliteit.
Geluid beluisteren wij via de home cinema set.

Jeroen Nap 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

Het enige nadeel dat ik kon ontdekken was dat er standaard geen analoge audio out op zit. Dit heb ik opgelost door de headphone uit te pakken. Verder een top TV !!

De menusturing via de Smart Remote werkt heel intuitief en de tv biedt ook veel mogelijkheden via de apps wat weer een hele nieuwe interactieve ervaring oplevert.
De vele USB aansluitingen zijn ook heel handig zodat je direct toegang kunt hebben tot een aantal schijven vol met films.
Als je de settings voor het beeld op natural zet spatten de kleuren al van je scherm af waarbij wit echt wit is en zwart echt zwart.
Vooral in 3D is dat een waar kijkgenot.
Ook de all sharecast functie is heel handig als je een telefoon of tablet hebt van Samsung kun je meteen alles streamen op je televisie.
De spellen en fitnessmogelijkheden lijken ook onbeperkt en voor de toekomst verwacht ik nog veel meer handige apps die de TV alleen nog maar waardevoller zullen maken.

SamsungfanGJ uit Soest 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

Wat een prachtapparaat!Ik ben bijzonder enthousiast. Met name over het geluid (wat namelijk prima is voor een tv), het beeld(vooral HD-uitzendingen natuurlijk), de vormgeving, het gebruiksgemak (een kind kan de was doen) en in het bijzonder de mogelijkheden tussen mobiel en televisie. Ik vind (in alle bescheidenheid) dat ik een erg goede keuze gemaakt heb om voor dit toestel te kiezen.

Pip en Ries 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

Heb deze tv nu een paar dagen in het bezit maar het is een feestje om naar te kijken. Niet alleen het uiterlijk maar ook het beeld is super!! Makkelijk te installeren dus een heel gelukkig gezin :)

kamp11 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

Wij zijn zo blij met deze tv, maximaal kijkplezier. Prima te bedienen met de smart afstandsbediening. De kleuren zijn waarheidsgetrouw. Het geluid is voor en tv prima.
Gisteren een 3d film gekeken alsof we in de bioscoop zaten.

G.Lindblad 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

Super T.V helemaal blij met de strakke vormgeving, het heledere beeld, en alle mogelijkheden.
Voel me alsof ik mijn eigen bioscoopje heb, veel kijkplezier met deze t.v.

Jos Apeldoorn 07-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

Dit is de tweede Smart televisie van Samsung welke ik zakelijk heb aangeschaft. Ben uitermate tevreden over het gebruiksgemak en instelmogelijkheden van de televisie. Meerdere personen maken gebruik van de televisie voor presentatiedoeleinden met verschillende bronnen. Is zeer eenvoudig te gebruiken met o.a. pc en tablet. Vormgeving is zeer geslaagd.

wilhelmpie 05-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

Zeer veel kwaliteit voor je geld. Kleuren zeer goed en zoals je gewent bent bij Samsung een eindeloos scala aan mogelijkheden. en Samsung heeft bij mij sowieso een streepje voor.

Boxertall 05-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

Gebruik de TV icm een STB, dus belangrijkste is de weergave.
Ik ging vooraf er vanuit dat ik tbv het geluid een soundbar zou moeten aanschaffen, ik kon me niet voorstellen dat er uit zo'n platte TV een fatsoenlijk geluid zou komen.
Geen soundbar aangeschaft, geluid valt mij 100% mee.
Het benaderen van NAS gaf wat problemen in het begin, geen aanpassingen gedaan, 1 keer terug naar fabrieksinstellingen en het werkte: fotoś & video nou gewoon spelen via het netwerk.
Duurzaamheid: ach wat kan je zeggen na een paar weken....

roos98 29-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

"Meer als fantastisch", geeft onvoldoende weer hoe geweldig dit toestel is. Wat een schitterend beeld en hoe genruiksvriendelijk! Echt een aanrader voor iedereen die mee wil in de toekomst van TV kijken!

Deze TV is echt geweldig! Het grote formaat went onmiddellijk. Geen moment heb je het idee dat een toestel met een diagonaal van 140cm te groot is.
Het beeld is werkelijk haarscherp en dat blijft zo in diverse kijkhoeken. Ook het geluid, vaak een probleem bij zeer platte toestellen zoals deze, is uitstekend!
De internetfunctie werkt prima en ook de stem en bewegingscommando’s functioneren goed.
Samsung heeft zeer veel App’s voorgeprogrammeerd zodat je meteen aan de slag kunt gaat.
Het gebruiksgemak is groot waardoor het geen gepuzzel is voordat je het toestel goed kunt gebruiken.
Wel wat duurder dat de concurrentie maar dan heb je ook wat! Een echte aanrader wat mij betreft.

mody 21-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F6400AW

Geluidskwaliteit is goed. Ben zelf Bose boxen gewend en dat is natuurlijk niet te evenaren. Beeldkwaliteit is uitstekend. Vooral wanneer je de HD zenders bekijkt. Wij zijn overstag gegaan vanwege de vele mogelijkheden m.b.t. wifi en apps. Ook de verschillende apps die er al op staan en je zelf nog kunt instellen zijn super handig!! Tevens is hij zuinig in gebruik omdat hij zich aanpast aan het licht in de kamer. Het hele gezin is er blij mee.