Samsung UE40F6670SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 199 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F6670SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

123pjotr 30-04-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Heb deze TV nu een paar maanden en elke dag geniet ik weer met volle teugen van de geweldige beeldkwaliteit en de vele mogelijkheden. 3D gebruik ik niet zo heel vaak maar de ingebouwde browser daarentegen weer heel veel. Het geluid van dit apparaat is belabberd, maar ik heb alles via mijn Onkyo versterker lopen dus dat is geen probleem. Deze TV is een absolute aanrader en dan ook nog zeker voor dat geld.

kosma1826 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Het aansluiten van de tv ging heel gemakkelijk. Het is even wennen met zoveel mogelijkheden, maar je komt er wel uit. Jammer dat de kabel van opzij zit, die moet ik nog naar het midden toe leiden.
Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen. Ik weet daar niet van.

jos schrama 15-02-2014

Geweldige tv.
Ik ben er uitermate tevreden over.
40 inch is groot genoeg.
Wij zitten ongeveer 3 meter van de tv af.
Sluit er een samsung soundbar op aan dan is het helemaal af.

Pablo50 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Prima TV. Mooi beeld.Vormgeving is zeer strak, met een dunne rand langs het beeld. Vele mogelijkheden, waarvan ik er nog een aantal moet ontdekken. Instellingen en gebruiksaanwijzing zijn zeer helder, zelfs voor iemand die al wat ouder is.

V.B. 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Fijne televisie voor een mooie prijs. Ik ben er erg tevreden over, ik speel er graag spellen op en dit gaat goed. Het is een prachtig beeld

Bakkertje70 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Makkelijk in installatie. Heel scherp beeld. Smart tv is simpel in gebruik. We zijn erg blij met de aankoop.

RTL 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Vooral de scherpte van het beeld vind ik bij deze televisie opvallen. Die is heel erg goed. De mogelijkheden op de tv zijn ook erg uitgebreid.

Saskia Bosch 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Ik heb deze televisie nu ruim twee maanden en ben héél erg tevreden over deze aankoop. Echt een aanwinst in mijn kamer. Mooi,rustig en scherp beeld, belangrijk voor mijn ogen, aangezien ik vrij veel televisie kijk.
Verder een goede beeldkwaliteit, mooi formaat ,fraaie vormgeving en gemakkelijk te bedienen, dus zeer gebruiksvriendelijk. Ik heb deze televisie nog niet lang genoeg om alle mogelijkheden te hebben uitgeprobeerd, maar ik ben tot dusverre héél erg blij met deze televisie, die ik weloverwegen heb gekocht.

tjico 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Mooie en fijne tv met veel mogelijkheden. Beeldkwaliteit is perfect en youtube is in combinatie met telefoon of tablet ideaal. Nadeel is dat ik faceboek niet krijg ingesteld. Samsung is hiermee aan het sleutelen maar duurt inmiddels al twee maanden. Ook lukt het niet om de afstandbediening van de tv werkend te krijgen op de UPC box(iemand een oplossing ???).

Harrie605 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

MOOIE TV MET VEEL MOGELIJKHEDEN.WERKT ERG GEMAKKELIJK, TIJDENS DE INSTALLATIE KUN JE AL VOORKEUREN INSTELLEN.

Yvette88 06-02-2014

Beeldkwaliteit:
we hebben gekozen voor een tv met 600 hertz beeldkwaliteit. Wij vinden het heel belangrijk dat wat je ziet, je het ook scherp en goed ziet. Het is een grote sprong met onze vorige tv met 100 hertz.

het beeld is heel scherp. We hebben hier ook bewust voor gekozen, omdat we dit toch erg belangrijk vinden. Ik vind het heel scherp beeld, dit is wat ik ervan verwacht had.

Beeldkwaliteit:
Mogelijkheden: er zitten genoeg mogelijkheden op de tv. We hebben er 3d op zitten, wat ik echt heel leuk vind. Ook is het een smart tv, we hebben al een beetje rondgesnuffeld op youtube. We moeten nog wel het één en ander een beetje uitvogelen.

van Beers 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

e TV gekocht om zijn uitstraling (vormgeving) en natuurlijk ook om wat die kan.
Het instellen van de televisie gaat erg makkelijk en wat ook een voordeel is dat ik nu maar 1 AB nodig heb. De AB van de TV kan ook mijn Ziggo Decoder bedienen (voordeel waar ik pas later achter kwam)

MrMystery 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Beeldkwaliteit is uitstekend. Je moet wel eerst uitzoeken, wat voor jou, de juiste instellingen zijn.
Geluid is ook prima. Je hebt heel veel mogelijkheden met de TV, maar daarmee is dan ook de gebruiksgemak iets minder. Echter, als je meer ervaring hebt opgebouwd, weet je er beter mee om te gaan.

Robbie1981 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Fijne televisie met veel mogelijkheden die mooi staat in het interieur.

Geluidskwaliteit is goed te nomen al raad ik aan om een versterker of home cinemaset te gebruiken voor een betere beleving in films. Er is een optische uitgang voor geluid maar ik mis een stereo uitgang voor het aansluiten van een analoge versterker.
De beeldkwaliteit is goed. scherpe en vloeiende beelden. zou voor mooiere en natuurlijke kleuren aanraden om zelf het contrast aan te passen in de instellingen.
Er zijn veel mogelijkheden door de ondersteuning van apps, usb harddisk, rechtstreeks huren van films en een CI interface voor Ziggo.
gebruiksgemak is groot voor de televisie. Eenvoudige afstandsbediening waarmee je gebruik kunt maken van bijna alle functies van de televisie. Er zit een infrarood verlenger bij die ervoor zorgt dat ik met de samsung afstandsbediening mijn settopbox van KPN ITV kan bedienen. De communicatie met samsung apparaten gaat erg makkelijk. Het is me nog niet gelukt om foto's van mijn iphone te laten zien op de televisie. De tijd dat het duurt voordat een applicatie of internetsite is geopend duurt soms een paar seconden. Dit is niet storend maar ik had sneller verwacht.
De vormgeving is mooi. Ik heb gekozen voor de 6670 omdat ik de ronde spinnenvoet van de 6640 niet mooi vindt. De televisie ziet er strak en minimalistisch uit in de woonkamer. de vormgeving van de interface en menu's is makkelijk te bedienen en overzichtelijk.
Over de duurzaamheid kan ik weinig over zeggen. De voet voelt stevig aan en de televisie staat stevig en ik verwacht niet dat deze zal omvallen als er iemand tegenaan stoot. Ik hoop toch wel 4 a 5 jaar met deze televisie te doen.

fundi 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

ik mis alleen een tulp aansluiting(audio out) om een bestaande versterker te kunnen aansluiten. ja ja ouderwets ? maar toch

verder gewoon perfect beeld !

rharren 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Ik bezit hem nu een paar dagen en al zeer tevrede.
zeer mooi beeld kwaliteit en zeer gebruiks vriendelijk.

Bartje87 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Mooie, heldere tv met genoeg mogelijkheden. Absoluut een aanrader. Ik bezit deze tv nog niet lang genoeg om min punten te kunnen geven.

Masche 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Een mooi strak design met veel mogelijkheden. Beeld is super strak. Het geluid is goed. Alleen bij het bekijken van een dvd is het geluid erg zacht. Denk erover om een soundbar te kopen. Verder prima prijs/kwaliteit verhouding.

Swirl 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Fijne tv, makkelijk zelf te installeren!
Beeld en geluid zijn een goede combi voor deze prijs!
Voordelen van 3D, WIFI en Netflix!

Deze tv valt in de energiecategorie A en is dus een stuk zuiniger in vergelijking met andere (plasma) tvs!

JHM Jacobs 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Wij hebbe de Samsung UE40F6670 nu enkele dagen in huis staan en we kunnen zeggen dat dit een uitstekende keuze was ;)
Installatie ging vlekkeloos en alles was meteen te gebruiken.
Beeld kwaliteit is zeer goed en in HD zelf uitstekend.
Kijkhoek maten we ons een beetje zorgen over na gelezen te hebben dat deze matig was, maar wij vinden dat in een hoek van 45 deze geen problemen levert.
Voorlopig gebruiken wij het geluid van de TV dus nog geen soundbar of iets dergelijks, het geluid is ruim voldoende.
Het enige wat we nog moeten uitzoeken hoe het gemakkelijkst met de afstandbedieningen om te gaan,.. bij de tv zijn er twee geleverd. De smart remote lijkt hierbij het handigst, de traditionele afstandbediening lijkt wat knopjes (voor ons KPN) te weinig te hebben waardoor we momenteel diverse afstandbedieningen op tafel hebben liggen.

Al bij al zeker een aanrader!

Ludifrudi 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Fantastische smart televisie, Super strak design en vele mogelijkheden. Beeld is super strak. Het geluid is wat beperkt, maar ik verkrijg het geluid via dolby surround. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

HenRia 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Wij ervaren een uitmuntende beeldkwaliteit in combinatie met groot bedieningsgemak. Tel daarbij op de vele apps, uitzending gemist e.d. wat het plaatje compleet maakt en ons veel kijkgenot bezorgt. En dan is deze nog maar voor de slaapkamer. Z'n grote broer komt binnenkort zeker in de huiskamer!

maikelvermeer 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Ik heb de televisie nu een paar dagen en gebruik hem voornamelijk voor gamen en kijken van dvd's en blue ray's.
De mogelijkheid om met 2 spelers full-screen te gamen werkt ook op deze actieve 3d tv slecht. Heb hiervoor een philips actieve 3d tv gehad waar ik precies dezelfde problemen mee had; enorm veel crosstalk, waardoor het spelen je onmogelijk wordt gemaakt.
Verder heb ik niets aan te merken op dit toestel en ben er dan ook erg tevreden mee. De tv komt standaard met 2 3d brillen, een afstandsbediening met een touchpad die het gebruiksgemak zeker ten goede komt en een degelijke voet.
Heb de tv aangesloten op een surround set en gisteren de eerste 3d film gekeken. Tv stelt zichzelf automatisch in op alle apparatuur die ik ermee verbonden heb. Aansluiten, achterover zitten en genieten dus.

Leentje06 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

De samsung is een zeer mooie tv en makkelijk in gebruik. Heel duidelijk welke stappen je moet volgen. Zeer veel mogelijkheden.
Ik ben zeker tevreden :-)

vito2012 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6670SS

Prachtige tv , gebruiks vriendelijk dus makkelijk te bedienen.
het is door de smalle lijst gelijk een schilderij , een zeer goed prijs en kwaliteit produckt.
wij zijn er heel blij mee