Samsung UE46F6650SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46F6650SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans S. 09-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Heb naar aanleiding van de lovende reviews deze tv gekocht in een aanbieding. Mooi toestel, zeer fraai vormgegeven.
Helaas lag de beschrijving niet direct voor het grijpen in de doos. Men heeft deze verstopt onderin de 'accessoires-doos' die je pas als laatste opent, nadat je de tv hebt aangeschoten en het menu door bent gegaan.
Het was handiger geweest als de beschrijving gewoon zichtbaar achter de tv in de doos te vinden was geweest. Een beschrijving kan je toch moeilijk als een accessoire zien. Hiervoor een vette min!
Ik heb de tv aangesloten op mijn LG Home Cinema Set (optisch), welke niet goed herkend wordt door Samsung als ik de afstandsbediening wil koppelen aan die van de Samsung. Dat verhaal gaat dus niet door. Jammer!
Wat ook niet doorgaat, is het bedienen van de tv met mijn iPhone. Samsung heeft ervoor gekozen om deze functie niet beschikbaar te hebben voor Apple..... Ook mijn Macbook Pro wordt niet herkend als ik deze via wifi wil koppelen. Het gaat wel als ik deze koppel via hdmi. De app Plex kan hiervoor wel gebruikt worden, maar dit staat los van Samsung.
Weer een vette min voor Samsung.
Het smartgedeelte ziet er verder prima uit, ook 3D is een mooie ervaring.
Kleuren worden mooi weergegeven (ik heb de weergave op 'film' staan). Favoriete zenders selecteren is een makkie. Heb nog niet alles uitgeprobeerd; heb het toestel nu een paar weken in mijn bezit.
YouTube is makkelijk te gebruiken vanaf de Macbook Pro. Je logt in op je tv met je YouTube-account en krijgt dan een authorisatiecode te zien die je moet ingeven op je computer als je daar bent ingelogd bij YouTube. Je kan dan typen, zoeken, afspelen vanaf je computer. Een stuk makkelijker dan werken met de afstandsbediening.
Kortom: voor deze prijs een hele mooie tv, die met een verbetering in software en comptabiliteit op weg is naar een dikke 9.

Hans S. 02-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Wat ook niet doorgaat, is het bedienen van de tv met mijn iPhone. Samsung heeft ervoor gekozen om alleen deze functie beschikbaar te hebben voor Samsung hardware (in ieder geval dus niet voor Apple....). Ook mijn Macbook Pro wordt niet herkend als ik deze via wifi wil koppelen. Het gaat wel als ik deze koppel via hdmi.
Weer een vette min voor Samsung.
Het smartgedeelte ziet er verder prima uit, ook 3D is een mooie ervaring.
Kleuren worden mooi weergegeven (ik heb de weergave op 'film' staan). Favoriete zenders selecteren is een makkie. Heb nog niet alles uitgeprobeerd; heb het toestel nu een week in mijn bezit.

j.schiks 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

geweldige TV, prima geluid, beeld, en mogelijkheden.
Gebruiksgemak prima, even wennen, mooie vormgeving.

P en V 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Sinds enkele dagen de Samsung UE46F6650 in gebruik. Jeetje wat een mooi beeld! Echt een wereld van verschil met onze oude televisie. Het geluid van de tv is prima. We misten wel een duidelijke handleiding, maar ondanks dat waren we er binnen no time achter hoe alles te bedienen. Hartstikke fijn. Het is een echte blikvanger, super strak vormgegeven en bijna geen omlijsting zichtbaar. Wij zijn erg tevreden met deze aankoop.

Richard de Boer 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Schitterende SMART TV met ontzettend veel mogelijkheden.
Het beeld is erg scherp en de kleuren spatten van het scherm. de menustructuur is logisch van opbouw en is voor iedereen te begrijpen. wanneer je er niet uit komt dan bied de electronische handleiding uitkomst. aanrader!!

rob19711972 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Mooie en luxe tv. gemakkelijk te bedienen en het instellen gaat makkelijk. gelijk een soundbar bijgekocht, echt super.

Edwin52 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Ik heb de televisie nu een aantal dagen in huis. En heb er al veel gebruik van gemaakt. De televisie was erg makkelijk om te installeren.

De kleuren en het geluid bevallen goed, en zijn hardstikke mooi. De televisie is makkelijk te verbinden met je smartphone, ook zitten er veel apps op, wat deze televisie tot een smart-tv maakt.

Een prima aankoop

J. van Bruggen 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Het is gewoon een heel erg fijne tv.
Lekker groot, makkelijke afstandsbediening, mooi beeld en prima geluid.

Freek V 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

een fijn groot, duidelijk en scherp beeld. Een apparaat met heel veel mogelijkheden, naast TV ontvangst, ook internetopties, radio.

jeff1985 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

De tv net een week in bezit.
+ Mooie dunne rand, bijna het hele oppervlak is beeldscherm.
+ Ook USB poorten aanwezig, dus je kunt ook een harde schijf aansluiten en bijv. foto's of films direct afspelen op de tv.
+ Mooi 3D beeld. Werd geleverd met twee active 3D brilletjes. Dit zijn andere brillen dan welke je in bijv. de bios nodig hebt.
+ Er zitten 2 afstandsbedieningen bij, waarvan 1 smart afstandsbediening met touchpad. Deze werkt op bluetooth (geloof ik) en daardoor kun je er ook de PS3 mee besturen, aangezien die ook via bluetooth werkt. Het schijnt dat je deze smart afstandsbediening ook kunt gebruiken om je overige apparaten mee te bedienen, dit hebben we niet gedaan, omdat we al een universele afstandsbediening van Logitech in gebruik hebben.

- Bij ons hangt de tv plat tegen de muur. De meeste ingangen, voor o.a. HDMI en USB zitten netjes aan de zijkant, maar de aansluiting voor een optische audiokabel zit op een verkeerde plek. Als je die optische audiokabel wilt aansluiten kan je tv niet plat tegen de muur hangen.
- De mute knop blijft steeds in beeld dansen. Dit is erg vervelend als we een film wilt kijken waarbij je het geluid van een speakers gebruikt ipv geluid van de tv.

Wij zijn tot nu toe erg tevreden!

janvhelvert 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

zeer mooi toestel prachtig beeld.
een sieraad in huis.
gemakkelijke beding.
er zit alles op en aan.
gr jan

yordy010 27-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

heb al een paar dagen een smart tv ue46f6650 is een mooi ding kwa beeld als vormgeving , super veel opties en alles wijst zich vanzelf en het was zo gepiept wifi werkt ook prima en zitten nu volop te genieten van de geweldige 600htz beeld kwalitiet met andere worden is dat ik dit al veel eerder had moeten kopen !!!

W.Jonkers 26-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Schitterende tv zoals ik van Samsung gewend ben. haarscherp beeld en een super mooi design. Gebruiksvriendelijk menu welke ook makkelijk te benaderen is. Voor mij geen andere TV

quazota 25-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

De televisie van samsung (UE46F6650) is een plaatje als het gaat om de afwerking, echter ieder zijn eigen smaak.

Een dure televisie koop je voor het beeldkwaliteit. Dat is bij deze ook erg goed gelukt. De scherpte die het beeld laat zien is bijzonder goed voor deze prijsklasse. Het enige wat helaas tegenvalt is, dat als er niets is aangesloten dat je dan een soort lichte voor van ghosting hebt. Dit merk je niet tijdens het gebruik van de televisie. Het is de vraag hoe meer dit wordt bij een groter formaat.

Om maar gelijk in huis te vallen over wat er minder is over de televisie, is de geluidskwaliteit. Dit voelt een beetje triest aan de horen als je beter bent gewend. Het is doable, maar verwacht geen top kwaliteit.

Daarnaast was me meegevallen hoe soepel het smarttv gedeelte werkt, zelfs de webbrowser is in staat om gemakkelijk video's op websites af te spelen, (met enige beperkingen in websites natuurlijk)

De smart tv bediening werkt zeer fijn, daarnaast zijn er tal van mogelijkheden om van alles met de tv te doen! Verschil met de 7000 variant van Samsung zal niet zo groot zijn.

A359 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Geluidskwaliteit is redelijk door de kleine boxen.
Beeldkwaliteit is zeer goed. Heldere realistische kleuren.
Mogelijkheden: diverse instellingen en pré instellingen aanwezig op het toestel. Ook voor geluid een equalizer.
Duidelijk menu bij de eerste ingebruikname. Na de installatie en software update meteen gereed voor gebruik.
Vormgeving: kwestie van smaak. Ik vind het een mooi toestel.
Duurzaamheid: onbekend. Heb het nog maar een paar dagen.

Esmel0912 17-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Heb de tv nu een week in gebruik. Hij is makkelijk aan te sluiten en te bedienen. Beeldkwaliteit is goed en tv ziet er mooi uit. Het enige minpunt is dat als hij een tijdje aan staat ineens uitspringt. Iemand ideeen waar dat aan kan liggen?

marcdsm 18-01-2014

druk eens op menu---> ga dan naar systeem--->daar ga je naar eco-oplossing--->ok--->en zet daar alles op uit
spaarstand...uit
eco-sensor...uit
geen signaal ...uit
autom.uitsch....uit
nu zal het probleem normaal gezien opgelost zijn ,veel sucses

cootje1972 16-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Ik vind hem, in een woord helemaal geweldig!!!!!!
Had ik veel eerder moeten doen,het beeld is haar zuiver geweldig.

Drebin85 15-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Prima TV die past bij de eisen die ik aan een TV stel.
Verbinding met WiFi werkt goed en alle opties zijn goed te gebruiken in een overzichtelijk menu.

Margriet83 14-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Het is een geweldig mooie tv. Superhelder en scherp beeld. Een genot om naar te kijken. Het gebruik met de dubbele afstandsbediening is zeer gemakkelijk. Of je gebruikt de één, of de andere. Samen met de Samsung soundbar is het helemaal een genot om naar films of concerten te kijken!!

maartje83 10-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Mooie heldere tv, met goed geluid. De vormgeving van het Smartmenu is heel duidelijk. Veel beter dan bij andere merken tv´s. Verder is de afstandsbediening met touchpad echt een aanwinst.

Ron Krmt 10-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

De geluidskwaliteit is wat je van zo'n plat scherm mag verwachten. Spraak is prima, muziek wat minder.

Het beeld is superscherp en rustig. Alleen in de uiterste hoeken is het beeld iets donkerder, maar dat zie je meestal niet en komt volgens mij doordat de rand zo dun is. Voor mij telt dat voordeel veel zwaarder dan het nadeel.

Uitgebreide mogelijkheden en werkt allemaal soepel. Beeldkwaliteit via beelden via Youtube zijn beter dan verwacht.

Wij zijn erg blij met deze TV.

Lennard076 07-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Geluid voldoende, beeld superieur (scherp en mooie kleuren), mogelijkheden superieur (tv, internet en externe harddisk zijn simpel te vinden en te bedienen), gebruiksgemak goed (nieuw type afstandbediening, even wennen en nu fijn te bedienen), vormgeving goed (vierkante poot past goed bij ons moderne interieur) en duurzaamheid ook voldoende.

Max 1973 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Prima toestel in verhouding met de prijs, vooral het aantal hrz en daardoor de mooie beeldkwaliteit is waar ik erg tevreden mee ben!

dogo1961 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Geluidskwaliteit overtreft mijn verwachtingen, niet verwacht, beeldkwaliteit is subliem, superscherp en erg mooie kleuren, installatie is erg simpel, zelfs mijn vrouw zou het kunnen :-). Vormgeving: mooie smalle rand, vorige lcd tv had ik opgehangen maar deze tv is heel mooi op de meegeleverde poot, de oude gaten in de muur heb ik netjes dichtgemaakt en geverfd

Peter654 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE46F6650SS

Dit is een hele fijne TV, een smart TV. Het beeld is haar scherp en super helder, bijzonder rustig voor je ogen. Het smart gedeelte is net zo als mijn tablet, erg fijn dus. Je krijgt er ook 3D brillen bij wat voor een extra kijksensatie zorgt. Onze tablet is er nu ook op aangesloten dus de ouderwetse afstandbediening is verleden tijd. Een TV van de toekomst met wat mij betreft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.