Samsung UE40F7000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F7000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

klotenotes 05-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000

De handleiding is beperkt tot het aansluiten van de tv. Voor het gebruik is een e-manual in de tv aanwezig die aardig te gebruiken is. Dat de tv een dubbele tuner heeft en daarom ook beeld kan pauzeren en op kan nemen werd mij na aankoop pas duidelijk.
De spraakbediening heb ik uitgeschakeld, deze reageerde spontaan op de radio die ik aan had staan.
Vooralsnog zeer tevreden met de tv.

jw.lens 25-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000

Mooi beeld en vormgeving. De gebruiksaanwijzing is beperkt en onleesbaar door het gebruik van een zeer klein lettertype

headspin 15-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000

Super mooi design geborsteld aluminium. Zeer dunne rand, waardoor hij een stuk kleiner is als mijn vorig 40 inch Samsung 6000 serie.

Prachtig beeld en opvallend goed geluid voor deze super dunne tv.
Heelveel mogelijkheden met Wi-Fi , camera en de Samsung apps, zoals o.a.Skype vanaf de bank!

Heeft een tweede digitale tuner, dus ook picture in picture, handig.

Wordt geleverd met 2 afstandsbedieningen, waarvan één met touchpad en twéé 3D brillen
Het touchpad werkt erg fijn, bedien ik ook mijn UPC box mee, perfect.
Alleen bediening met spraak en gebaren werkt niet optimaal en dat gebruik ik dan ook niet.

Snuffelario 14-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000

Een mooie platte tv, met de juiste muurbeugel (bv Ultra thin 205 van Vogel)een strak resultaat: 1,5 cm van de muur.
Eerste paar dagen van alles testen, bevalt uitstekend tot nu toe.
In combinatie met de soundbar een mooi geheel.

FEJ 07-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F7000

mooi apparaat, scherp, veel mogelijkheden.
Gebruiksaanwijzing (helaas niet op papier) via internet is goed; helaas werkt het beginscherm nog niet (schijnt tijdelijk softwareprobleem met Ziggo te zijn). Online help-service van Samsung is erg goed.