Hisense 43A7300F 2020

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

p*******@g******** 02-09-2023

Hisense, snel, strak en scherp beeld

Geschreven voor: Hisense 43A7300F 2020

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Mooi groot scherm, reageert snel en makkelijk te bedienen.
Enige min punt is dat er geen ingebouwde chromekast in zit. Gelukkig zijn er wel voldoende (3) hdmi poorten om een chromekast erop aan te sluiten.
webcare-7 05-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Het doet ons goed dat de tv zo goed bevalt. Fijn dat jij ook een handige oplossing gevonden hebt voor het toevoegen van de chromecast.

Emre 20-01-2023

Good quality and good price products

Geschreven voor: Hisense 43A7300F 2020

Really good quality and good price TV. I advised it all my friends 👍🏼 They liked it too 👍🏼

Pluspunten

• price
  • Quality
  • 5 years guarantee
  • Best Customer service ever talked with...

Minpunten

• service points
  • Not well-known brand

Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Dear Emre,

Thank you for writing this nice review.
Glad that you like the TV so much and that you are so satisfied with the quality.
And the best customer service you have ever talked to.
Wow, that's what we do it for!
Nice that your friends are also enthusiastic about the TV.

We wish you lots of viewing and listening pleasure!

With kind regards,
Hisense Webcare

Th Enze 17-01-2023

is een zeergoede tv

Geschreven voor: Hisense 43A7300F 2020

Goede tv voor weinig geld Mooi beeld en goed geluid makkelijk te bedienen netjes afgewerkt versterkte poot..

Pluspunten

• beeld
  • Bediening
  • geluid
  • mogelijkheden
  • stevige poot

Officiele reactie van Atag 18-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling en voor de mooie score. Wat leuk om te lezen dat de TV zo goed bevalt en het beeld en geluid naar wens zijn.

We wensen je heel veel kijkplezier toe!

Suzan

Th Enze 05-01-2023

Goede tv een aanrader

Geschreven voor: Hisense 43A7300F 2020

Een hele goede tv mooi beeld en een net geluid veel waar voor je geld.
Genoeg mogelijkheden makelijke instalatie.

Pluspunten

• beeld
  • Prijs
  • Geluid is acceptabel
  • Bediening de AB
  • Makelijke instalatie

Officiele reactie van Atag 06-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het beeld en geluid.

Wij wensen je veel kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

o*********@g******** 29-11-2022

quality

Geschreven voor: Hisense 43A7300F 2020

I like the TV very much. It has nice qualifications and cheaper than similar TV´s

Pluspunten

• price
  • quality

Minpunten

• service points

AB 23-11-2022

Bevalt goed. Aanrader.

Geschreven voor: Hisense 43A7300F 2020

Fijne tv. Goed beeld en geluid. Zenders zijn al geinstalleerd dus super makkelijk

Pluspunten

• Goed beeld
  • Goed geluid
  • 3 HDMI aansluitingen

Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze positieve review achter te laten.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de hoge beeld- en geluidskwaliteit.

r************@g******** 14-10-2022

Dik tevreden

Geschreven voor: Hisense 43A7300F 2020

Prima tv. Mooi beeld en prima aanschafprijs. Ga er nog 2 kopen voor de andere slaapkamers :-)
Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie reviewscore, daar worden wij natuurlijk blij van.
Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met de tv, het mooie beeld en natuurlijk de prijs.
Ook de andere slaapkamers worden voorzien van een nieuwe tv, gaaf!

b**********@p******** 25-08-2022

Prima

Geschreven voor: Hisense 43A7300F 2020

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goed beeld en geluid. Smartfuncties zeer goed.

m************@g******** 07-08-2022

Een aanrader

Gebruiksvriendelijk te installeren.
Mooi beeld
Goede geluidskwaliteit
Voorzien van vele functies
Prijs kwaliteit . Zeer goedkoop

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk installeren

Tim 26-04-2022

Top TV van een mooi merk

Geschreven voor: Hisense 43A7300F 2020

Ik heb deze tv als mijn eerste tv gekocht bij de mediamarkt toen hij in de aanbieding was. Ik ben zeer tevreden over het toestel. Ik zal hem op een paar punten beoordelen.

Prijs op moment van kopen - 295 euro
Voor het geld wat je voor zo'n tv neerlegt is het in verhouding helemaal niks. Je krijgt een prachtig scherm van 43 inch, 4k ready en hij is smart, wat inhoud dat je met 1 druk op de knop al je favoriete apps kan openen. Netflix, Youtube, primevideo, met 1 druk op de knop van de afstandsbediening opent jou tv de app.

Kleurkalibratie
De tv staat bij binnenkomst al aardig goed afgesteld om een mooi kleuren plaatje te creëeren. Echter ben je vrij om per app je kleuren en helderheid te customizen. Zo heb ik bij netflix alles wat beter naar mijn wens gezet zodat ik nu nog meer kan genieten van mijn films in 4k kwaliteit.

Aansluitingen
De tv beschikt over 3 hdmi poorten wat voor standaard gebruik meer dan prima is. Zelf heb ik er een Nintendo switch op aangesloten. Ik merk geen gekke dingen tijdens het gamen en daar ben ik blij mee.
Verder kan je er nog een composiet apparaat op aansluiten mocht je nog oldskool willen gamen op je NES, SNES, Gamecube of bijvoorbeeld je Playstation 2.
Verder beschikt de tv ook over een digitale audio uitgang waardoor ik de tv op mijn oude audio installatie kon installeren. Hiermee heb ik direct prachtig geluid bij muziek en films.
Verder beschikt de tv over 2 usb poorten voor bijvoorbeeld het aansluiten van een harde schijf met filmpjes of muziek. Of je kunt er bijvoorbeeld een usb apparaat mee voeden, mocht je bijvoorbeeld liever een Chromecast van Google gebruiken.

Audio
De interne boxen van de tv zijn luid, zo luid dat hij al hard klinkt op volumestand 20/100. Dat is naar mijn idee best goed voor interne boxen. Gelukkig heb je dus een digitale audio uitgang waardoor je makkelijk extern geluid kan aansluiten. Dit kan overigens ook draadloos met de ingebouwde Bluetooth verbinding van de tv. Gelukkig heeft deze tv dus genoeg opties voor extern geluid.

Afstandsbediening
Een simpel iets, maar zo fijn als het werkt wanneer je languit op de bank ligt. Gelukkig werkt deze afstandsbediening zoals het hoort. Je hebt dus de luxe van je favoriete apps onder 1 knop, je past makkelijk je volume aan, al je opties die je graag wilt zitten op de afstandsbediening. En nog een bijkomend voordeel, een vervangende officiële afstandsbediening koop je al snel voor weinig. Verder schakelt je tv direct met 1 druk op de knop naar de juiste ingang als je bijvoorbeeld een blu-ray speler of Nintendo console aansluit.

Garantie
Hisense heeft een fijne garantie voorwaarde. Standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Maar er is meer, als je je toestel registreert op de website van Hisense krijg je 3 extra jaren garantie. Intotaal dus 5 jaar garantie op een top toestel. Zeer coulant als je het mij vraagt.

Menu
Het menu is netjes in het Nederlands en zeer overzichtelijk. Je kan heel veel zelf aanpassen en dat is naar mijn idee heel fijn. Zo kan je ook het standby lampje uit zetten. Het lijkt iets simpels, maar het is heel fijn als je dus bijvoorbeeld de tv in je slaapkamer zet en je geen last wilt hebben van irritante lampjes.

Internet
De tv is dus smart. Je maakt makkelijk draadloos verbinding met je netwerk, maar je kan ook bekabeld internet aansluiten voor de beste verbinding.

Eindoordeel
Voor het geld dat je betaald krijg je een hoop tv. Eigenlijk te goed om waar te zijn. Maar als je toch een fijne tv zoekt met een goede basis, laat Hisense dan niet links liggen en doe het gewoon. Ookal is het merk minder groot in Nederland, je krijgt er veel voor terug.

Pluspunten

• 4k tv
  • Smarttv
  • Aansluitingen