Samsung UE55F6640SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 124 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F6640SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Filmlover 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Mooie TV en perfect beeld..TV geluid matig maar over receiver goed. Over duurzaamheid nog niet veel te zeggen Beeld geeft veel diepte. Wel instellingen beeld veranderd

riochicken 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Aangezien wij een tv zochten puur als monitor, dus de apps niet echt gebruiken van de tv, kan ik de mogelijkheden niet goed beoordelen, maar het zag er allemaal prima uit! De tv is echt een goeie aanwinst voor ons huis! We hadden al een 41" Samsung tv en ook nog een 38" en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de TV's, vandaar dat we ook weer voor een nieuwe Samsung TV zijn gegaan, ook de vormgeving is super.

P. Norder 14-02-2014

SUPER TV!

Ultieme prijs kwaliteit verhouding,
Mooi beeld, haarscherp, geluid kan iets beter.
Mooie dunne zwarte rand om het beeld.
Smart functie werkt goed en snel.

sjors1986 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

zeer goede tv, erg veel mogelijkheden alleen het geluid laat te wensen over. verder kan ik iedereen aanraden deze tv aan te schaffen.

Ik2014 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Hartstikke goede TV! super blij mee. kwaliteit is prima, beeld en geluid perfect! Vele mogelijkheden

Herjan71 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Na jaren een Panasonic (42 inch) Plasma-Tv gehad te hebben was mijn wens: een Smart Tv. Maar welke is de beste? Uitgebreid op internet gezocht. Vergelijken en nog eens vergelijken. Talloze reviews gelezen. Ik hou van warme, echte (plasma)kleuren en moet je dan wel voor deze Samsung Led-tv kiezen? Antwoord: JA!! Ongelooflijk wat een beeld: Haarscherp! (uiteraard via digitaal decoder)!! Zwart is ook echt zwart op deze tv. De (kleur)instellingen zijn eindeloos (lees onderaan mijn voorkeursinstelling). Vele extra's (app's), 3D is sensationeel. (2 3D-brillen meegeleverd) en vooral de documentaire "Diving in Thailand" (één van de vele 3D films 'ingebouwd' in deze Samsung Tv, moet je zien! Internet (ook browsen) is heel snel en heel makkelijk, mede dankzij de vele App's. Aansluiten van randapparatuur is een fluitje van een cent. Ik heb wel gelijk een draadloos toetsenbord van Samsung er bijgekocht. Als je 'm aanzet, maakt ie gelijk contact met de tv. Verder kunnen zelfs mijn kinderen (bv. Youtube-filmpjes) op hun mobieltje opzoeken en 'floep' het verschijnt op tv. Wat een gebruiksgemak! Enige nadeel (van Led) is toch de kijkhoek. Van opzij wordt het beeld al snel wat flets, ...maar nog wel acceptabel. In de winkel staan alle Tv-s op 'Dynamische' kleurafstelling (i.v.m tl-licht). Is heel onnatuurlijk, maar gelukkig kun je thuis alles terugschroeven... Na steeds de kleurinstelling een beetje bijgesteld te hebben, heb ik nu eindelijk mijn (plasma)instelling. Is mijn persoonlijke voorkeur uiteraard, maar ik vind dit de mooiste beeldinstelling:

Beeldmodus: standaard
Motion-plus: Standaard
Zwart-optimalisatie: Uit

D v.d Bongard 13-02-2014

Een goede aankoop!
Wij zijn der heel blij mee, hij is makkelijk in gebruik.
Veel apps kun je downloaden en makkelijk met de wifi te verbinden en ook snel internet. Mooie beeld en geluid kwaliteit. De 3d functie is makkelijk te bedienen maar als je niet helemaal recht voor de televisie zit loopt de ondertiteling door elkaar ( net alsof je scheel kijkt). Wij storen ons er niet aan omdat wij meestal een 3d film kijken en dan een tijdje niet, maar zou je een 3d marathon willen houden dan twijfel ik of je er hoofdpijn van krijgt. Maar de vraag is dan natuurlijk is dat ook met andere merken het geval? ik persoonlijk denk van wel.

Voor de prijs kwaliteit verhouding is het heel goed!

Wij raden de tv aan! niet twijfelen je krijgt er zeker geen spijt van!

m.v.g
een tevreden klant!

debb31 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Super gaaf toestel. Zeker aan te raden. Er zijn zoveel mogelijkheden ik ben ze nog aan het verkennen.

J. van Elferen 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Ik ben sinds kort in het bezit van de Samsung 6640 en hij bevalt prima.
Mooi groot beeld en super scherp.
Was benieuwd naar het geluid omdat veel mensen dit als minpunt aanhalen maar ik vind het geluid reuze mee vallen.
Ik had al gekeken voor een soundbar maar deze komt er (voorlopig) nog niet.
De bediening met de 2 afstandsbedieningen is ook goed, vooral die met het touchscreen vind ik erg handig.

liesje18 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

deze tv hebben we vanaf kerst, het was even wennen maar de tv bevalt goed, mooie vormgeving, wel had het geluid wat beter mogen zijn.

Alfred1947A 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

TV een paar dagen in bezit. Nog niet op internet aangesloten.
Beeld is zeer goed (Olympische spelen!), geluid is in verhouding tot beeldkwaliteit slecht, maar wist dit van te voren. Versterker met boxen is de oplossing. Toch moeten fabrikanten hier es meer aandacht aan besteden. Beeld b.v.k. in HD-uitzendingen bekijken, dan komt de tv tot z'n recht. Wat meer opvalt dan bij kleinere formaten: een kwalitatief slechte uitzending wordt extra slecht!En uitzendingen zijn kwalitatief zeer verschillend. Studio Sport op zondagavond laat heeft een fantastische kwaliteit, journaals daarentegen soms niet om aan te zien....

Buenos Aires 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Het is een goede televisie, die prettig is om naar te kijken en handig in gebruik. Het beeld is erg scherp.

Simon Driehuijs 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

helemaal top,installatie ging van een leien dakje,moesten wel steunzenders plaatsen tbv wifi, met de CI-kaart en een soundbar van samsung is het gewoon genieten

LyckeB 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

De installatie verliep erg soepel. De aansluiting op wifi super. Voor de installatie van digitale zenders bv via Ziggo moet je wel ergens je postcode en nog een ander getal invullen (die kreeg ik na een belletje met de winkel). Daarna kreeg ik snel alle (ook digitale) zenders te pakken. De afstandsbediening is makkelijk te snappen. Ook het vastschroeven van de voet aan de tv verliep makkelijk. Prima beeld & geluid. Deze tv is een echte ontdekkingsreis waarbij ik achter steeds meer mogelijkheden kom!

Herrmann 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Altijd Sony en Philips toestellen gehad.
Deze keer voor deze prachtige Samsung gegaan.
Absoluut geen spijt van.
Perfect beeld en zeer goed geluid!

S.K.1981 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Super SMART TV, alles wat ik nodig heb te bedienen onder 1 Afstandsbediening. De prijs kwaliteit verhouding is geweldig.

Pit2014 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Geweldig beeld en mooi model,ik heb er gelijk 2 stuks van gekocht.
Kennissen waren onder de indruk van beeldweergave.
gaan ook kijken voor dit type.

Timmoni 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Ik heb heel lang getwijfeld, maar eenmaal de aankoop gedaan en een fantastische tv. Makkelijk aan te sluiten en alles wijst zich vanzelf. Het beeld en geluid echt super! Ik ben helemaal tevreden. Ik had veel eerder een Samsung tv moeten nemen :-) Ik heb de tv pas een dag dus kan er verder niet veel meer over vertellen. Er zit zoveel op....

Max1989 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Geluidskwaliteit is goed! maar ik hou van bioscoop geluid dus ik ga waarschijnlijk nog wel een soundsystem halen. maar dat is persoonlijke smaak. beeldkwaliteit is super goed. Dit is met gamen als met film kijken super scherp. Mogelijk heden moet ik nog ondekken omdat ik hem nog maar net heb. Het is makkelijk te bedienen!

Ik ben er in ieder geval helemaal tevreden over

Lincoln Thomas 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Goed en helder beeld. Het geluid is veel beter dan ik verdacht had. Ik vind het super. Ook heeft de tv heel veel mogelijkheden en is hij best makkelijk in gebruik. Zeker een aanrader!

Jeroen_82 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Wat een geweldig mooie televisie. Ik heb genoeg Led TV's gezien die een wazig beeld laten zien als er snelle bewegingen op het beeldscherm getoond worden. En het aantal hertz is bij veel verschillende merken zo onbeduidend. Maar dit scherm is echt vloeiend zonder een lelijke waas. Mogelijkheden zijn er ongekend veel. Niet alleen de SmartHub maar ook de functie van screenmirroring met een Samsung Galaxy toestel werkt verbluffend goed. Erg leuk om op die manier foto's en video's te tonen aan anderen. Voor een platte kast komt er nog steeds een erg goed geluid uit met veel bass. Daarbij is het model ook echt heel strak. Ik kan niet wachten tot ik hem aan de muur heb hangen. Dan komt het toestel helemaal tot zijn recht. Ik ben er echt super tevreden mee en kan het iedereen aanraden. Sterker nog... Ik heb al vrienden overgehaald om er ook een te gaan kopen.

GURGUN BUDAK 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Een goede tv met veel mogelijkheden. Een toetsenbord bij is niet verkeerd.maae een dunne en groot tv met veel kijk plezier.

Rligten 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Op zoek naar een 55 inch tv kwam ik op dit model. We hadden al een Samsung tv en hadden goeie ervaring met dit merk.Uit testen kwam deze tv er goed uit. Beeld is erg mooi. Veel instelmogelijkheden. Geluid is acceptabel voor een flatscreen. Helaas kon ik de tv niet op mijn versterker aansluiten omdat hij geen optische uitgang heeft. Via omweg aangesloten op mijn ziggokast. Kortom heel tevreden met de tv. Duurzaamheid moet in de toekomst blijken. Een punt van kritiek. De standaard vind ik nogal wankel overkomen. Tv is ongeveer 20 kg en je moet echt met 2 handen vasthouden als je de tv een stukje wilt draaien.

RGS44 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Zeer mooie en grote televisie, met zoals bij samsung bekend een groot arsenaal aan opties, zoals apps en dergelijke.
Ook gaat het koppelen met mijn andere samsung apparatuur heel soepel en zonder problemen.
Beeldkwaliteit is met 600 hertz meer dan genoeg, en zeker prachtig om een film op te kijken of een spelletje op te spelen!
Al bij al, zeker een aanrader!!

ranie 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6640SS

Deze Samsung Smart TV maak je helemaal gek met zijn Top beeldkwaliteit en ook als je nog een soundshare systeem van sumsung hebt, dan is het zelfs better dan om naar bioscoop te gaan. Die optie op de TV kun je niet allemaal op andere TV merken vinden.Grote beeld en heel vriendelijk om mee om te gaan.