Samsung UE48H6640SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE48H6640SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

H v Leeuwen 15-10-2015

Zwarte vlekken!!!
TV in Augustus 2014 gekocht. In December voor het eerst zwarte vlekken op de beelbuis geconstateerd. Omdat het leek alsof ik de enige was die deze vlekken zag pas in mei 2015 de tv aangemeld voor reparatie. Dan komt een monteur thuis, zet er een nieuwe beeldbuis op, prima service!!
Helaas sinds een maandje weer zwarte vlekken die zich wederom uitbreiden.......
Wordt vervolgd......

pakra 09-02-2016

In oktober 2014 heb ik ook deze tv gekocht. Nadat er bij mij zwarte vlekken zichtaabr waren is het beeldscherm in maart 2015 vervangen. Nu heb ik weer zwarte vlekken, heb ik het wederom aangemeld bij Samsung en nu valt het zgn. binnen de specificities. Heb jij al iets van Samsung vernomen?

hans2285 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Prima beeldkwaliteit, geluid iets minder maar dat is bekend van "platte" tv's. Daarom is hij ook aangesloten op een surround systeem.
Over de duurzaamheid kan ik na 2 weken nog niets zeggen, het gebruiksgemak is door wat onduidelijkheden in de handleiding niet optimaal.
Waarom ik bij mogelijkheden een "3" heb gegeven is het volgende: Ik heb de tv gekocht bij Mediamarkt webwinkel na eerst in een fysieke winkel (Den Haag) informatie te hebben ingewonnen. In de winkel, de Samsung helpdesk en zelfs de verpakking geven aan dat bij koppelen van een exteren harde schijf (advies minimaal 5400p/s en een eigen voeding) er gelijktijdig een programma kan worden opgenomen van kanaal A terwijl er naar een programma op kanaal B kan worden gekeken. Niets is minder waar, ik krijg, zodra de opname start, de melding kanaal is gecodeerd en bij een poging van kanaal te wisselen stopt de opname automatisch.
Is dit algemeen voor smart-tv's en zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben?

Pieksje 05-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Prachtig vormgegeven tv met vele mogelijkheden. De beeldkwaliteit is heel goed, erg scherp. Het geluid is mooi en zal nog beter worden met de aanschaf van boxen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Kortom een prima tv voor deze prijs!

1962spike 01-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

mooi tv toestel hangt mooi aan de wand geweldig beeld
en geluid je kan er van alles mee doen in een woord
prachtig toestel

John1946x 29-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Tv een paar dagen in bezit, installeren was erg eenvoudig.
Ziet er zeer strak en mooi uit, geweldig beeld.
Ben er heel blij mee.
Ook de levering en bestelling via internet , werkelijk perfect

R.Blok 27-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Super TV die er qua vormgeving geweldig uitziet en doet wat hij moet doen: Optimaal kijk- en luister plezier bieden!!

K.Noldus 24-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Vandaag deze tv gekocht en zijn super tevreden.
Heel makkelijk te installeren, mooi beeld, mooi geluid en makkelijk te bedienen.
Alles wijst zich vanzelf.

berend vos 18-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Samsung gekozen omdat we het merk in huis hebben en zeer goed was, daardoor wordt het nieuwe toestel weer van het zelfde merk.
Vervolgens werden we zeer goed voorgelicht door een Samsung voorlichter wat de keus nog beter maakte.

Loes Derks 15-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Geweldig beeld, geluid via Böse maar draadloos zou beter zijn. Voetbal kijken krijgt een nieuwe dimensie. Bedankt Samsung. En ook oranje natuurlijk voor 5-1 op vrijdag de 13e.

Charles Deleeuw 15-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Deze TV heb ik net voor het WK voetbal gekocht.
De eerste indruk is super en het aansluiten op randapparatuur ging perfect.
Het geluid van het toestel zelf is wat minder maar dat kun je bijvoorbeeld aanpassen met zo`n Multiroom Speaker of een ander dolby serround set.

Marc2233 12-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Deze tv voldoet aan alle verwachtingen. Mooi beeld, goede gebruikersinterface en een super afstandsbediening (smart remote). Het geluid is beter dan ik verwacht had.

lucy66 09-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Gemakkelijk te installeren en op te starten.
Heef veel mogelijkheden, onder andere you tube en andere apps. Heel leuk, het is echt net een computer/tablet/mobile, wat dat betreft.
Beeld geweldig goed, zeker in vergelijking met andere toestellen
Het geluid is goed, maar we gaan hem wel op de boxen aansluiten, want niet alleen deze tv is niet echt de geluidsbron die je wilt horen, als je een dergelijk geweldig beeld ziet. Dan wil je ook perfect geluid erbij.

Froukje78 13-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6640SL

Geweldig mooie tv! Heel makkelijk in gebruik. Alles spreekt voor zich. Beeld en geluidskwaliteit is fantastisch. Heel blij met deze aankoop. Echt een aanrader.