Samsung UE40H5500AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40H5500AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Banjer36 05-01-2016
Geschreven voor: Samsung UE40H5500AW

De TV functioneert uitstekend als 2e toestel. Inmiddels 2 jaar in gebruik en voldoet goed, ook met CI module. Voordeel is goede beeldkwaliteit. Nadeel, zover je dat als zodanig ervaar: met de CI ,module duurt de zenderbevestiging 2-3 seconden en bediening van internet met afstandsbediening is niet ideaal.

ajveneboer 11-09-2015
Geschreven voor: Samsung UE40H5500AW

Deze tv nu al iets meer als een half thuis staan en echt zeer tevreden.
Beeld kwaliteit is echt super strak ( wel in combinatie me det HD ontvanger van ziggo) veder werken de apps ook uitstekend, dus kort om zeer tevreden en een echte aanrader

Rvr 11-01-2015
Geschreven voor: Samsung UE40H5500AW

Ik moet toch even op mijn review terug komen.
Vlak naar mijn review kwam ik er achter dat de tv soms een storing had (zie vragen 40H5500)
Half jaar met samsung bezig geweest om dit probleem op te lossen. Maar samsung zegt: Toestel functioneert volgens specificaties. Blijkbaar hoort deze storing gewoon bij de tv. Daarom moet ik mijn score aanpassen.
Gelukkig kon ik deze samsung bij de winkel inruilen voor de sony kdl 42W705B. Deze doet het perfect en daar ben ik zeer tevreden mee.

Rvr 15-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H5500AW

Mooie tv, Prachtig beeld en het geluid is goed genoeg.
Heel veel mogelijkheden en de tv werkt goed samen met mijn samsung tablet.
Kortom, zeer tevreden!