Samsung 32" LED TV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung 32" LED TV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Ravindran 17-02-2010
Geschreven voor: Samsung 32" LED TV

TV is Excellent. De beeldkwaliteit is echt goed. Het past zo mooi in mijn slaapkamer en ik gebruik de Samsung slanke muurbevestiging voor. Dus dit past in de buurt van de muur en niet veel ruimte te nemen van de muur. Internet werkt prima met Yahoo widgets. Soms gebruik ik ook veel aan de online video's te zien en ook media-bestanden van mijn computer. Dit is ook detecteren andere media streaming software die u kunt gebruiken om een aantal online streaming video's bekijken. Om een betrouwbare en snelle netwerk verbinding, gebruik ik van HomePlugs verbinding mijn MAC, Router & TV. Ik gebruik het CI + slot voor Ziggo digitale verbinding en dit werkt feilloos.
great stuff!

JfE2009 29-10-2009
Geschreven voor: Samsung 32" LED TV

TV sinds maandag in huis. Ondanks de matige kritieken bevalt het toestel goed. Wellicht door de ophanging aan de muur (m.b.v. de Samsung wall mount) is er een klankbord ontstaan dat het matige geluid aardig compenseert. Dankzij een tip op dit forum (waarvoor dank!) verliep de installatie van de smartcard in de module (ZIGGO) en het geheel in de TV redelijk vlot. Het digitale beeld is mooi, dat in HD zeer fraai! En dat met één afstandsbediening. Wel de kleuren, de helderheid en het contrast matigen voor het verkrijgen van een plasma-achtige beeldkwaliteit.

Johnyboy1960 23-10-2009
Geschreven voor: Samsung 32" LED TV

Heb de TV nu een paar weken in bezit. Veel reviews over het geluid en beeldkwaliteit zijn ook terug te vinden bij de UE32B6000 een technisch gelijkwaardig toestel.
Heb de Samsung HT-BD1250 homecinema via Anynet aangesloten. Alles werkt nu via 1 afstandsbediening. Fantastisch geluid.
De ervaringen die ik heb met de extra's die de 7000 serie bied t.o.v. de 6000 serie wil ik hieronder opnoemen.
Internet, nodig is de WIS09 dongle. Moest de opvulstukjes van de Samsung slim wallmount WMN-1000A gebruiken ivm dikte dongle, was ook nodig ivm dikte scart verloopstekker.
TV laat je draadloze netwerken zoeken en je bent snel geconnect op je eigen bestaande draadloze netwerk.
Widgets zijn erg leuk. Youtube filmpjes zijn beeldvullend te zien. Leuk is ook de Poker widget, werkt verslavend.
Op mijn PC heb ik PC Sharemanager geinstalleerd, word meegeleverd met de TV. Hiermee kan je eenvoudig mappen van de PC delen met de TV.
Met de bronkeuze van de TV kan je de PC kiezen en daarna foto's, muziek en videos bekijken. Streaming van video via het draadloos netwerk geeft hier problemen, vaak wachten op het laden. Wellicht moet ik overstappen naar een wireless-N modem. Of Samsung moet een groter buffer hebben. Via een vaste LAN kabel uitgeprobeerd en geen problemen meer ondervonden.
Externe Harddisk met fotos, muziek en videos via de USB poort van de TV werkt ook perfect.

martinnnnn 22-09-2009
Geschreven voor: Samsung 32" LED TV

Geluid valt na de slechte ratings op de site ontzettend mee. Media 2.0 erg leuk, maar volledig wireless zijn weinig video's zonder haperingen te bekijken. Video via de usb aansluiting kijken werkt wel erg handig. TV is erg mooi plat en oogt erg strak. Ingebouwde DVB-C decoder erg handig. Onze aanbieder geeft gratis DTV door en eindelijk zijn we van de decoder af. Youtube kijken via het toestel is erg VET, nu alleen nog wachten op een widget die uitzendinggemist doorgeeft. Beeld via internet is natuurlijk wel wat slechtere kwaliteit.

Anjolamo 09-08-2009
Geschreven voor: Samsung 32" LED TV

Ik heb de TV nu 3 dagen in het bezit en ben tot nu toe erg tevreden. Het geluid is inderdaad niet echt best maar dat wist ik van te voren en heb ook een homecinema set er bij genomen en daar komt het geluid vandaan dus geen probleem.

Wel heb ik problemen met de films, muziek en foto's van mijn PC te bekijken maar ja dat is even spitten in de 5cm dikke handleiding en dan zal dat ook wel lukken.

Beeld is superscherp en heb ik zelfs iets minder scherp ingesteld.
Verder is er van alles in te stellen, maar dit beinvloed naar mijn idee ook het verbruik kwa watt.

De eerste indruk is in ieder geval goed. (behalve de prijs natuurlijk)

John B. 06-08-2009
Geschreven voor: Samsung 32" LED TV

TV 6 dagen in huis gehad en vanmiddag teruggebracht.
Mooi beeld (niet super met analoogaansluiting), gebruiksaanwijzing niet duidelijk en onhandig (boek is 5 cm dik). kijkhoek erg slecht te noemen, kleuren en beeld vervagen,flets. Het geluid is gewoon erg beneden peil. Andere schrijven dat het wel meevalt, dus niet!!
Was ook de reden van terugbrengen. Zonder home cinemaset, digitale aansluiting, blueray geen hiephiephoera stemming. TV is energiezuinig,randapparatuur die je nodig hebt om het optimaal te krijgen maken het 5 x zo kostbaar ......foei meneer Samsung! Heeft wel een supermooie uitstraling, dat dan weer wel.

richardlionheart 12-06-2009
Geschreven voor: Samsung 32" LED TV

Zeer complete tv met alles erop en eraan.

Kleuren zijn heel natuurlijk. Deze LED tv's heeft ook een veel groter kleurenspectrum dan andere televisies.

- Hij kan zelfs tot en met 120hz weer geven. Tv die zelfs nog hoger aan is alleen maar marketing. Immers het menselijk oog ziet, maar tot 120hz.

- Zeer energie zuinig. LCD's met dezelfde functies gebruiken toch zo'n 50W meer. Iedere Watt meer. Kost ongeveer 2 euro per jaar. Dus € 100 per jaar bespaar er er mee.

Laten we zeggen hij kost € 500 meer dan een vergelijkbare LCD scherm. Dan heb. Heb je hem in 5 jaar eruit!

Als je de televisie ziet. zal je echt WOW zeggen!

Enig minpuntje is dat hij alleen op standby kan.