Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

r*******@k*********** 18-02-2024

QLED TV

Geschreven voor: Hisense 43A79KQ

Perfect beeld. veel instelmogelijkheden, hoge kwaliteit. Uitmuntend toestel

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • instelmogelijkheden
webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met de vele mogelijkheden en de kwaliteit van het beeld. Bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
We wensen je nog veel kijk plezier!

r**************@g******** 13-02-2024
Geschreven voor: Hisense 55A79KQ

Prachtige tv mooi beeld en goed geluid heb voor het eerst dit merk gekocht en voor die prijs top

Pluspunten

• Beeld
  • Prijs

webcare-7 13-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat je nu voor ons mooie merk hebt gekozen en de tv nu ook zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen jou veel kijk- en luisterplezier toe.

Femke

k***********@l****** 01-02-2024

Klantvriendelijk

Geschreven voor: Hisense 43A79KQ

De Hisense 43A79KQ-4K maakt waar wat er wordt beloofd, correcte en gemakkelijke bediening prettig beeld, rijk aan juiste kleuren. Ook de leverancier was OK, levering, aansluiting en uitleg over de TV was prima.
Groeten,
Jack

Pluspunten

• Mooi beeld en gebruiksvriendelijk
webcare-7 02-02-2024

Beste Jack,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw Hisense TV.
Door de gemakkelijke bediening en het rijke beeld bevalt de TV jou gelukkig goed!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kijkplezier toe!

Suzan

y******@h********** 31-01-2024

Voor deze prijs een hele goede tv

Geschreven voor: Hisense 55A79KQ

Gekocht als cadeau voor mijn ouders. Tv is boven verwachting.niet verwacht zo'n tv te kunnen kopen voor dit geld. Met een paar instellingen te veranderen krijg je nog mooier beeld.

Pluspunten

• Prijs
  • Mooi beeld

Minpunten

• Geluid valt wel iets tegen.
webcare-7 01-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je blij bent met het cadeau dat je voor je ouders hebt gekocht. Hopelijk zijn je ouders er ook blij mee.
We wensen de hele familie veel kijkplezier!

r**********@u********* 31-01-2024

Voor de prijs een aanrader

Geschreven voor: Hisense 65A79KQ

Beeld is heel goed, mooie kleurweergave, scherm heeft dunne rand . De afstandsbediening is wennen. Hele scherpe prijs.

Pluspunten

• prachtig groot scherm
  • Goede kleurweergave
  • Grote kijkhoek

Minpunten

• Afstandsbediening rommelig
  • Cl+ module op kwetsbare plaats.
webcare-7 31-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bet over de prijs- kwaliteitverhouding, kleur weergave en design. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jullie veel kijkplezier toe.

o****************@z******* 29-01-2024

Lees maar.....

Geschreven voor: Hisense 55A79KQ

Eerste indruk was geweldig.
Prachtige kleuren, veel mogelijkheden en aangesloten randapparatuur werkte direct.

Toen begonnen helaas de problemen…..
Er is iets met de backlight aan de hand; het is een zogenaamde “Direct Full Aray” backlight, wat inhoud dat het scherm door vele leds van achteren wordt verlicht, je zou dus veel minder last van backlight bleeding moeten hebben, iets dat je vaak ziet bij edge lit tv’s.
(Dan zijn de randen van het scherm overbelicht)

Mijn exemplaar is echter verschrikkelijk, alle randen zijn flets en overbelicht.
Als je een egaal gekleurd plaatje op het beeld neemt dan lijkt het ook net of er behalve de overbelichte zijkanten een soort gedimde rechthoekige “schilderijlijst” in het scherm zit.

Ik zou bijna denken dat het gebruikte verlichtingspaneel kleiner is dan het scherm en dat de randen er van tegen het scherm aanduwen en dat daardoor de verlichting zich ook niet egaal over het scherm kan verspreiden.
Zouden ze het verlichtingspaneel te strak op het scherm hebben gemonteerd?

Gisteravond een aankondiging van een programma, ik weet uit ervaring dat de balk onder deze aankondiging egaal donker grijs hoort te zijn, niet dus, het zat vol met lichtgrijze “overbelichtings vlekken” (om het maar een naam te geven) en de zijkanten van de weergegeven foto waren ook flets.

Storingsformulier ingevuld op Hisense / ATAG site, maar behandeling kan 3 tot 4 dagen duren.
Winkel waar het is gekocht begon al met “Tja, het is een vrij goedkope tv, ik weet niet of dit echt als een defect mag worden gezien, er kan altijd wat bleeding zijn…..”
(wat ik daarvan denk kan ik hier niet netjes verwoorden)

Toen diende zich ook nog een ander probleem aan;
Het verschrikkelijke “Motion Smoothing” uitgezet, maar het motion smoothing algoritme gaat bij sommige dingen gewoon weer aan, ook al staat het in het tv menu nog steeds op uit.
Ik kan mijn ZiggoGO app op mijn Nokia AndroidTV box niet gebruiken want motion smoothing gaat telkens weer aan (niet in instellingen dus) enige oplossing is telkens motion smoothing weer aan en dan weer uit te zetten, maar moet telkens opnieuw als de tv bijvoorbeeld is uit geweest.
Het is kennelijk een firmware probleem dat al veel langer bekend is en ook bij vorige en andere types van Hisense tv’s speelt (zie o.a. Reddit), maar er komt vanuit Hisense geen oplossing.
Enige workaround is het aanzetten van de Game Mode, maar dat kan de beeldkwaliteit wat verminderen.

Hopelijk reageert Hisense snel en adequaat want ik wil heel graag een goed werkende tv.

Pluspunten

• Levendige kleuren

Minpunten

• Backlight probleem, bleeding
  • Motion Smoothing bug

webcare-7 30-01-2024

Beste heer /mevrouw,

Bedankt voor de uitgebreide review. Vervelend om te lezen dat jouw eerste positieve indruk nu zo overschaduwd wordt en de televisie hierdoor niet meer naar wens is. Wij lezen dat je reeds een service aanvraag heeft ingediend.

Mocht je nog geen terugkoppeling hebben ontvangen adviseren wij je om met ons contact op te nemen via (088) 882 18 04? Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:30 tot 17:30 uur en op zaterdag van 09:30 tot 13:30 uur. Je kan eventueel ook mailen naar webcare@atagbenelux.com dan graag met contact- en adresgegevens en een kopie van de geplaatste review.

e*********************@g******** 08-01-2024

Perfecte prijs
Uitstekend helder beeld
Makkelijke bediening
Heel veel mogelijkheden
webcare-7 09-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Een reviewscore van een 10! Dat doet ons goed, bedankt voor de mooie beoordeling. Mooi om te lezen dat je zo tevreden bent over het beeld, de bediening en de vele mogelijkheden.

Wij wensen jou veel kijkplezier toe.

y***********@h********** 07-01-2024
Geschreven voor: Hisense 43A79KQ

Echt een top tv!! Goedkoop voor de kwaliteit. Super mooi beeld en beschikt over veel apps! Echt blij mee
webcare-7 09-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Een top tv, kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Erg fijn dat de televisie zo goed bevalt. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Wij wensen jou veel kijkplezier toe.

j************@g******** 04-01-2024

Bevalt prima en zeker een alternatief voor andere merken

Geschreven voor: Hisense 55A79KQ

prima beeld en geluid en na lezen gebruiksaanwijng E. handleiding prima in te stellen

Pluspunten

• beeld en geluid
  • afstandbediening
webcare-7 04-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de tv makkelijk te installeren was.
We wensen je nog veel kijkplezier!

z*******@g******** 30-12-2023

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Hisense 65A79KQ

Geweldig tv mooi beeld goed geluid zal iedereen wel echt aanraden ben erg tevreden
webcare-7 03-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor deze topscore!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de hoge beeld- en geluidskwaliteit.

Wij wensen jou heel veel kijk- en luisterplezier!

w************@o******** 27-12-2023

Bevalt Prima zeker een aanrader

Geschreven voor: Hisense 65A79KQ

Mooie platte tv met heel scherp beeld , doet zeker niet onder voor duurdere bekendere merken .

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding

webcare-7 28-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het het scherpe beeld. We wensen je nog veel kijkplezier!

c******@o********** 16-12-2023

Beste Koop

Ik heb deze TV nu enkele weken en ben voor 100 % tevreden
Prachtig toestel in een wip geinstaleerd via de App.
Beeld is perfect
Ik zou Zeggen een nieuwe TV nodig Deze Kopen :)

Pluspunten

• Beeld is perfect
  • Geluid OK

Minpunten

• geen gevonden
webcare-7 18-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat je 100% tevreden bent met deze TV! Niet onbelangrijk is dat je het design en het beeld ook mooi vind.
We bedankt je voor deze mooie review en wensen je nog veel kijkplezier!

m********@g******** 16-12-2023

Meer kwaliteit voor minder geld

Geschreven voor: Hisense 43A79KQ

Deze Hisense TV heeft me echt verbaasd. Hij ziet er kwalitatief mooi uit. Is goed beveiligd verpakt. Prachtig beeld en tal van mogelijkheden. Het VIDAA systeem valt mij ook niet tegen. De meest gebruikte apps zijn te vinden. Het is een gebruiksvriendelijk systeem. En het installatieproces is zo gebeurd. De VIDAA app zorgt ervoor dat al jouw videoapps op je telefoon in no time op je Smart TV staan. Hele fijne koppeling is dit. Je dient wel alles naar eigen voorkeur in te stellen en je hebt een prachtig scherp beeld. Hisense doet t goed en is echt aan het innoveren.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Tal van mogelijkheden

Minpunten

• Nog niet ontdekt
webcare-7 18-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Wat fijn om te lezen dat je blij bent met het design, beeld en de verschillende mogelijkheden. Ook handig dat hij gebruiksvriendelijk en makkelijke te installeren is.
We wensen je nog veel kijkplezier!

j************@g******** 14-12-2023

Prima kwaliteit/prijs verhouding

Geschreven voor: Hisense 55A79KQ

Heel mooi design TV met mooie heldere kleuren voor een hele mooie prijs.
Ook de afstandsbediening heeft vele mogelijkheden en heel overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen.
webcare-7 15-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat het design en heldere kleurbeeld van deze televisie jou goed bevallen!
Bedankt voor de leuke beoordeling en heel veel kijkplezier gewenst!

Suzan

j**********@g******** 08-12-2023
Geschreven voor: Hisense 43A79KQ

Goede kwaliteit en prijs verhouding. Goede reviews en duidelijke uitleg in door de verkoper

Pluspunten

• goede prijs
  • goede kwaliteit
  • gemakkelijke bediening

r**************@l****** 30-11-2023

bevalt erg goed

Geschreven voor: Hisense 43A79KQ

Een goede kwaliteit prijs verhouding. mooie maat voor in de chill room.
prachtige kleuren en geluid. ziet er mooi uit.
Wij zijn er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• de maat
  • de kleuren

Minpunten

• nog niks gevonden

c******@o********** 26-11-2023

Prachtig apparaat met een (voor mij) minpunt

Geschreven voor: Hisense 43A79KQ

Wat moet ik zeggen de TV bij de buren gezien en omdat mijn oude LG kuren kreeg enkele merken bekeken maar kwam iedere keer weer uit bij de Hisense. De kleuren zijn prachtig instaleren was in 15 minuten gedaan ook het koppelen van de Ziggo afstandbediening ging practice automatisch. Wat beoordeling betreft die 8 zou een 10 zijn geweest als ik mijn SonySoundbar HTMT300 CEL werkend had gekregen die heb ik aangesloten op de Digital Audio out maar toen ik deze op de TV wilde koppelen kreeg ik het bericht dat deze niet beschikbaar was. Dus er zit een Digital aansluiting op die niet werkt

Pluspunten

• Makkelijke instalatie
  • Perfect beeld

Minpunten

• Digital aansluiting die niet werkt

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw televisie, dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier toe met jouw aankoop.

h*******@g******** 25-11-2023

Goed toestel

Geschreven voor: Hisense 65A79KQ

Ik heb deze TV gekocht omdat de specificaties er goed uit zagen. Kende het merk niet, maar ik heb totaal geen spijt. Het is een prachtig toestel. Makkelijk te bedienen, instellingen meer dan voldoende, beeld prima, geluid meer dan prima. Ben super tevreden met de televisie.

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je voor Hisense hebt gekozen en je tevreden bent met jouw keuze.
We wensen jou veel kijkplezier toe.

s***********@l****** 03-11-2023
Geschreven voor: Hisense 65A79KQ

Omruiling:Deze heeft een betere kwaliteit helder beeld en helder geluid die andere Hisense was ietjes minder van kwaliteit ik ben zeer tevreden over deze moderne Hisense tv .

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Wow, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met jouw televisie.
We wensen je veel kijkplezier toe.

h******@z******* 29-10-2023

super tv

Geschreven voor: Hisense 55A79KQ

super tv voor weinig geld
Had veel eerder dit merk moeten kiezen
Wil nooit weer wat anders

Pluspunten

• alles
  • alles

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over jouw TV van Hisense!
We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel plezier toe van jouw apparatuur!

u*********@h********** 29-10-2023

Top toestel

Geschreven voor: Hisense 65A79KQ

Mooie tv goede eigenschappen,makkelijk in bediening.
Ook goed in div verbindingen en streaming.
Overal een goede tv voor een mooie prijs.
Aanrader voor dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Wifi
  • Beeld

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat jij zo enthousiast bent over de TV. Het gebruiksgemak en vele mogelijkheden bevallen jou gelukkig goed.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze positieve review en wensen jou heel veel kijk en luisterplezier!

h**h@z**o.nl 12-10-2023

Geweldig product

Geschreven voor: Hisense 65A79KQ

super tv echt een aanrader en voor weinig geld.
Nog nooit zo tevreden geweest met een tv

Vind het een super tv . niet duur en toch kwaliteit.
En precies wat ik zocht

Pluspunten

• alles
  • alles

h**k@i**n.nl 04-10-2023

Super TV, raad deze TV iedereen aan.

Geschreven voor: Hisense 65A79KQ

Super TV , keuze prijs-kwaliteit is uitstekend. Makkelijk in gebruik te nemen en zeker een super beeld.
Kan iedereen deze TV aanbevelen.

Pluspunten

• Top
  • Super

j**s@k**t.nl 01-10-2023

FANTASTISCH

Geschreven voor: Hisense 65A79KQ

WERKELIJK FANTASTISCH , HAD NOG NOOIT VAN HISENSE GEHOORD MAAR OP AANRADEN VAN MIJN DEALER TOCH BESTELD
EN ABSOLUUT GEEN SPIJT PRACHTIGE KLEUREN EN LEKKER GROOT.
PRIJS / PRESTATIE VERHOUDING ZEER GOED.
IK BEN ER ERG BLIJ MEE
WILLEM

Pluspunten

• zeer mooi beeld

s**l@g**l.com 26-09-2023

Beste Tv

Geschreven voor: Hisense 55A79KQ

Ik ben erg blij met de aankoop van een Hisense TV. Zeer goede kwaliteit!! tegen een zeer goede prijs!! Ik raad het iedereen aan

Pluspunten

• voor kwaliteit

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat jij zo enthousiast bent over jouw nieuwe TV!

Wij wensen jou heel veel kijk- en luisterplezier!