Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l********@h****** 29-06-2024
Nadat op donderdag 30 juni 2024 mijn 40” SONY Bravia TV (€429,-) die ik sinds 22 december 2019 in gebruik had er ineens gen zin meer in had (reparatiekosten €577,-) moest ik op zoek naar een nieuwe TV en het liefst géén Sony waar men het desgevraagd blijkbaar normaal vindt dat een dergelijk TV-toestel maar 4,5 jaar meegaat.

Deze nieuwe 43”QLED-TV is er een van het merk Hisense geworden, type 43A72KQ, gekocht voor €379,- bij de MediaMarkt in Heerlen op 6 juni 2024. De TV van het voor mij tot dan toe onbekende merk ‘Hisense’ voldoet zeer ruim aan alle verwachtingen en in (bijna) alle opzichten. Slechts 2 puntjes van kritiek: 1e punt van kritiek is het ‘dunne’ geluid dat uit de 2 x 7W ingebouwde speakers komt. Dit is echter makkelijk op te lossen door de TV op een geluids-installatie aan te sluiten of voor ca. €50,- een klein soundsysteem te kopen, bijv. van LOGITECH. De TV heeft benevens veel aansluitmogelijkheden ook een analoge 3,5mm jack-plug-uitgang voor het aansluiten van een koptelefoon en die kun je hiervoor uitstekend gebruiken.

2e punt van kritiek: de gesloten bijgeleverde TV-voet maakt het plaatsen van een langwerpige soundbar moeilijk. 2 losse haakse pootjes (zoals bijv. bij SAMSUNG-TV’s) was een betere optie geweest.

De TV heeft een fantastisch beeld, staat zeer stevig op z’n poot, is makkelijk te installeren en werkt tot nu toe perfect. Ook de afstandsbediening biedt vele, makkelijke en comfortabele mogelijkheden en is bijv. ruim voorzien van separate knoppen om de diverse apps zoals NETFLIX, YOUTUBE etc. meteen aan te sturen.

De toekomst zal moeten uitwijzen hoelang dit toestel blijft functioneren maar vooralsnog vind ik dit een prima aankoop (op advies van MediaMarkt medewerker “Juul” in Heerlen, waarvoor dank).
Kortom, Hisense mag er zijn, ervaar het zelf!
Mvg. Leon Austen – Wittem.

Ruben 02-05-2024

Goede 4K TV voor een goede prijs

Geweldig beeldkwaliteit, eenvoudig te gebruiken en geluid brengt films tot leven en heldere tonen. Topklasse TV

Pluspunten

• helder beeld
  • Goede prijs

Minpunten

• heb ik tot nu niet

ATAG-Benelux 23-05-2024

Beste Ruben,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn dat de hoge beeld- en geluidskwaliteit en het gebruiksgemak zo goed bevallen.

Wij wensen jou heel veel kijk- en luisterplezier!

e*********@c********** 05-01-2024

uitstekende prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

prima toestel met mooie kleuren, geluid is wat zwakjes (soundbaroplossing). Veel kwaliteit voor die prijs!!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• geluid

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat jij zo enthousiast bent over deze mooie tv.
Het doet ons goed dat jij zo blij bent!

o*******@g******** 27-12-2023

I like it very much definitely recommended

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

Very good screen quality. Simple and intuitive interface. Very pleased with the purchase. I recommend this model. You will not regret

Pluspunten

• Screen
  • Interface
webcare-7 29-12-2023

Dear Mr. / Mrs. ,

Wow, we thank you for your kind words and the high score!
We enjoy reading your positive review and are overjoyed that this TV brings you so much joy!

We would like to wish you a lot of viewing pleasure.

With kind regards,

r*********@g******** 27-12-2023
  • Product gekregen
Geschreven voor: Hisense 65A72KQ

Deze tv cado gekregen ben er 100%tevreden mee, echt mooi beeld en geluid en makkelijk om te bedienen.
webcare-7 29-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij deze mooie TV hebt gekregen! Nog veel leuker vinden we het natuurlijk dat het dan ook nog heel goed bevalt 😊

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel kijkplezier toe!

n**********@h********** 19-12-2023

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

Goede en hele snelle levering .
Makkelijk te installeren WiFi werkt direct.
Prachtig, helder beeld.

Erg blij met deze aankoop !!

Pluspunten

• Helder beeld
  • Snelle installatie
  • WiFi werkt direct
  • Apps

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat de levering en installatie zo goed verlopen is. Zo kan jij optimaal genieten van jouw nieuwe tv. Leuk om te lezen dat jij tevreden bent!

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel kijk- en luisterplezier!

Mediamarkt 17-12-2023

Goeie (tweede) TV

Heel mooi beeld, 4K met enorme kijkhoek en Dolby Vision. Mooie kleuren ook.

Pluspunten

• Prijs
  • Beeldkwaliteit
  • Kleuren
  • Kijkhoek

Minpunten

• Geluid

webcare-7 18-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10, wow! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je blij bent met het beeld en geluid!
We wensen je nog veel kijkpleizer!

Kim

t********@m****** 08-12-2023
  • Product gekregen

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

Tv doet wat ervan gevraagd word haarscherp beeld geluid is prima voor de rest niks om aan te merken

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Het doet ons goed dat jij tevreden bent met de beeld- en geluidskwaliteit.

Wij wensen jou heel veel kijk- en luisterplezier!

e*********@c********** 18-11-2023

uitstekende prijs/kwaliteit

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Mooi beeld en makkelijk te installeren. geluid een beetje dun, maar stoort niet

Pluspunten

• Mooi beeld
  • makkelijke installatie

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Niets zo fijn als een tevreden klant. Bedankt voor de mooie beoordeling.

r******@g******** 13-11-2023

Prima prijskwaliteit. Mooie eenvoudige vorm. Geluid is wel wat anders dan gewend.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Geluid wat heller

Beste heer /mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn dat je zo tevreden bent over de televisie.

r******@g******** 13-11-2023

Blij met mn aankoop

Nog niet van het merk gehoord, maar goede prijskwaliteit. Scherp beeld, iedereen op tv lijkt ineens een stuk ouder. Wel even wennen aan het iets fellere geluid.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Maat
  • Kleuren

Minpunten

• Geluid wat anders dan gewend

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over prijs- kwaliteitsverhouding, design en de kleuren. Bedankt voor de mooie beoordeling.

a**3@g**l.com 13-10-2023

Prima TV

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

Based on review, was motivated to buy. Hence decided to buy this TV and now fully satisfied with it.

Beste heer/ mevrouw,

Thank you very much for the positive review. Nice to read that you chose Hisense based on the reviews and that you now like the television so much.

We wish you a lot of fun with your purchase

Kind regards, Femke

Afrader 24-08-2023

Geen kwaliteit, zeer veel storing via kabel, die is 100% aangesloten. Zeer traag bij veranderen van zenders of van programma bv netflix. Terug sturen volgens leverancier geen optie.Advies koop niet!!

Officiele reactie van Atag 25-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met jouw TV van Hisense.
Wij streven ernaar dat onze klanten mogen genieten van onze apparatuur en betreuren het dan ook wanneer dit niet zo is.

Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van jouw review? We kijken dan graag met je mee.

Met vriendelijke groet.