Samsung UE37C6700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE37C6700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

gink121254 24-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6700

Meer dan een jaar in bezit met fantastische beeldkwaliteit
zowel op ziggo digitaal als KPN digitaal.
Geluid iets minder maar indien optisch doorgekoppeld
naar bose home cinema set
werkt perfect ook dan te regelen via de afstandsbediening van bose

Goede koop !

huig1954 12-02-2011

gekocht op 7feb in naarden bij de plasmadiscouter
het geluid is redelijk voor een dunne ledtv
het beeld is super en de kleuren spatten van het scherm
het gebruiksgemak is goed alles is makkelijk tebedienen met de afstandbediening
de vorm is strak en modern
duurzaamheid dat is voor mij een ? omdat m,n eerste
ledtv binnen 5 dagen kapot ging {het was de voeding}
de plasmadiscounter opgebeld en kreeg een nieuwe ledtv wat een service gewoon super

j-westerhoff 06-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE37C6700

Heb deze tv nu een paar dagen in huis.

Zat nog te twijfelen tussen deze en de Philips 37PFL7605H. Ik heb verder niks met ambi-light, vlgs een aantal reviews zou de internetfunctie nog niet optimaal werken, en het model viel iets tegen, dus deze viel af.

De Samsung heeft een zeer mooi beeld, makkelijk in te stellen naar wens en installeren van de CI+ module een makkie(als je hem er goed om in doet;))

Handig te koppelen met een laptop om via all share films/foto's te kijken op de tv.
Internet werkt ook prima.

Geluid kan ik weinig over zeggen, want de tv is aangesloten via de optical out naar mijn reciever en werkt perfect.

Al met al een mooie platte Led tv van Samsung. Aanrader.

K71 12-12-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6700

TV gekocht bij Plasma-discounter, netjes geholpen maar over een echte scherpe aanbieding kun je niet spreken, zo blijft de prijs bij de shop even duur als de(gratis) verzending? schelt toch t.o.v. Redcoon €48!
verzenden van dit soort duurdere aankopen vind ik persoonlijk dan ook geen optie. wat de tv betreft één nadeel zijn de aansluitingen aan de linker kant, je moet je hdmi kabels goed in een bocht leggen om ze niet te zien. Erg handig zijn de daarbij geleverde kabel plakstrips. verder top apparaat van samsung.

Danny kr 31-08-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6700

De led lcd een paar dagen in bezit. Wauw wat een mooi beeld, geluid gaat via home cinema. Maar geluid van de tv is ok ( zelf ingesteld )
module ziggo ging even moeizaam maar na een aantal keer te hebben geprobeerd ging het goed. kortom een goede keus. Las de reviews over een blauwe waas, die heb ik niet gezien. Je kan het zwart % aanpassen naar keuze, dus misschien hebben die mensen het % zwart op extra zwart gezet.

Johan81 26-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6700

Sinds een week deze televisie in bezit en het is een fantastische televisie. Ik heb getwijfeld tussen de Philips 7605 en deze. Uiteindelijk toch gekozen voor de c6700 omdat in de winkel het beeld veel helderder was. Ook heb ik weinig met ambilight waardoor de keuze uiteindelijk snel gemaakt was.

Thuis de TV aansluiten was zeer gemakkelijk. Wij hebben UPC digitale TV (zonder HD) en de zender zien er stuk voor stuk erg goed uit.

Het beeld ziet er ook van opzij goed uit. Geen last van enige waas dan ook. Wellicht is er iets niet helemaal goed met de intstellingen of tv van JW49.

Het geluid van de TV klinkt wat blikkerig, maar wij hebben het via de optical out aangesloten op een versterker en dan is het geluid natuurlijk prima.

Internet@TV is een erg leuke gadget. Het werkt snel en goed.

Al met al een geweldige TV met alles erop en eraan. Echt een aanrader!

jw49 19-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6700

Na een week in bezit te hebben gehad heb ik deze tv teruggebracht. De beeldkwaliteit is goed als je er precies recht voor zit en zou een 9 kunnen scoren. MAAR.. als je ook maar iets naast het midden zit neemt het contrast snel af en verandert het diepzwart in een blauwe waas en is de beeldkwaliteit slechts vergelijkbaar met de eerste generatie LCD tv's van jaren geleden...De kijkhoek valt dus tegen. Daarnaast werkt de ingebouwde HD decoder niet zonder storing in combinatie met de CI+ module. Bij het zappen ontstaat vaak een geblokt beeld. Volgens de medewerker van de Mediamarkt is dit min of meer normaal?! Het instellen van de zenders ging ook erg lastig omdat het signaal te zwak zou zijn en omdat de CI+ module niet werd herkend. Pas na vijf keer opnieuw opstarten lukte het wél. Aan de gebruiksaanwijzing heb je weinig houvast. Geluid is erg blikkerig, dit kan beter volgens mij. Kortom, geen aanrader. Voor dit geld kun je betere kwaliteit krijgen.

hetgemaal 16-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE37C6700

Heerlijk, een apparaat dat het signaal van de satelliet kan ontvangen zonder extra decoder. Werkt eenvoudig en dat moet ook want de gebruiksaanwijzing is minimaal.
Een paar tips: sommige transponders moet je handmatig toevoegen, bijvoorbeeld voor ontvangst van Nederland 3 HD, Een HD.
Wij hebben een schotel met 3LNB's en een kaartje van Canal Digitaal.

Ook verbinden met het netwerk via de optionele dongel is eenvoudig als je eenmaal weet dat de netwerknaam maximaal 8 karakters mag tellen en bijvoorbeeld geen spaties - ook dat vind je niet in de gebruiksaanwijzing.

Audio uit kan helaas alleen via de optische uitgang. Wij kochten er een VDAC digitaal/analoog converter bij zodat het geluid via de installatie kan.

Dus nu hebben we niet alleen prima beeld (HD) maar ook uitstekend geluid. Geluid van de TV zelf stelt niet zoveel voor, al is het wel acceptabel.

Wola 25-10-2011

Ik heb ook het geluid via een VDAC maar krijg bij HD-zenders geen geluid maar een vervelende "trillende brom". Herkenbaar? Enig idee hoe dit op te lossen is?