Samsung UE40C6700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40C6700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Sean Kneppers 26-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Wat een fantastische televisie met ineternet@TV. De kleren en scherpte zijn van top kwaliteit. Leuk om via de wi-fi een draadloze verbinding met mijn PC en internet te maken voor media-streaming, enz. En energie-zuinig. Wat me opvalt is hoe plat het is. Heb wat foto's en films op mijn USB-stick gezet en kon het allemaal afspelen.

Christian F. 24-12-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Ik heb deze led tv nu een week en ben er tot nu toe zeer tevreden over. De TV is voor in de keuken en heb deze in de muur gebouwd. Gezien zijn beperkte dikte is deze led uitstekend voor mijn oplossing. Ook zijn bij mij vlekken waarneembaar, maar daar stoor ik mij niet aan voor mijn gebruik.
Het is een prachtige TV voor het geld, maar zou deze nooit voor in de living aanschaffen. Daar heb ik een Panasonic plasma, deze is wel duurder, maar dan heb je ook een super beeld waar de Samsung niet aan kan tippen.
Voor wat betreft het geluid kan ik geen mening geven daar ik het geluid via een Samsung receiver heb gekoppeld aan (Bose) inbouwspeakers.
De internetfunctie is een leuke en handige gadget.
Afhankelijk van het budget, is dit een ideale TV voor in de keuken of slaapkamer, maar voor lekker languit zitten en genieten van top kwaliteit voor in de living schiet Samsung echt tekort.

lionvj 10-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Sinds een maand deze UE40C6700 in bezit. Prachtige TV met helder,duidelijk en scherp beeld. Vele mogelijkheden (MediaPlayer (oa avi, mkv), Internet, Usb, Dnla)) Geluidskwaliteit vind ik zeker niet tegenvallen, gewoon goed. Getwijfeld tussen een Sony of Samsung, toch voor deze gekozen vanwege prijs/kwaliteit en beter beeld.

Wel de vraag of de TV een aansluiting heeft om van een Home cinema set / DVD speler (uitgang) het geluid weer te geven.

pepper 1949 09-10-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Het is een hèle mooie tv met prachtig beeld,en mooie kleuren,alleen vind ik het jammer dat er geen aan en uit knop opzit, wat vervelend is als je hem wilt schoonmaken,of de kleinkinderen komen er per ongeluk eventjes aan want met die tiptoetsen springt hij dan gewoon aan.

CIADesign 19-09-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

2 maanden geleden gekocht.
+ punten:
1) DNLA aanlsuiting. Internet gebruik. Dit vergaat vlot en simpel met gebruik van apps van samsung.
2) CI module met digitenne. Ik haal gelijk uit de wereld: dit is mogelijk. het beeld is zeer acceptabel> Ook voetbal valt zeker niet tegen. Ja, ik weet, het is geen HD maar blokkerig en traag heb ik niet ontdekt, in tegendeel. Ik denk dat zelfs een 46inch zeer goed uit de verf komt (als ik wist dat Digitenne prima werkt op 40inch, had ik gekozen voor een 46inch)
3) Design.

- Punten.

1) kort en krachten. Die afschuwelijke witte vlekken. Samsung noemt het Bleeding.
ze hebben er zelfs een naam voor? wouw.

Er zijn zoveel LED TV klanten met dit probleem dat het misschien verstandig is om één front te vormen?

Mijn advies? niet kopen. De vlekken hebben een hoog irritatie gehalte.

marmot128 13-09-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Heb dit toestel via internet gekocht na lang wikken en wegen. Diverse malen naar de Saturn en Media Markt geweest om tot een besluit te komen.
Heb hem uiteindelijk via internet besteld. Dit was een stuk goedkoper dan hem in een normale winkel te kopen. Heb een Europees model en was dus huiverig of ik de CI+ module van Ziggo aan de praat zou krijgen. Afgelopen vrijdag een CI+ module aangeschaft en aan de gang gegaan. Binnen 5 minuten zat ik digitale tv te kijken zonder problemen. Dus alle mensen die zich gek laten maken op de diverse sites over dat een Europees model niet werkt met de Ziggo module, het werkt dus gewoon prima! Ben nog wel aan het spelen met de settings om zo mooi mogelijk beeld te krijgen. Al met al ben ik zeer tevreden met de aanschaf van mijn Samsnung UE40C6700USXZG.

Michael013 07-09-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Ik heb deze tv nu ook bijna 3 maanden in mijn bezit en ook ik kwam er te kaat achter dat ik last had van clouding.

Deze clouding is dat je lichte plekken/wolken in je scherm hebt zitten.

Ik heb gemaild en gebeld met samsung over deze plekken, en dat ik ze super irritant vind omdat ik veel films kijk in het donker vallen deze super goed op.

Uiteindelijk heb ik ze zover gekregen dat ze een monteur langs sturen. ( niet van samsung maar een reparatiebedrijf).

Deze zag precies wat ik bedoelde en zei tegen mij:"Dit is standaard bij deze tv's, dat koop je er bij."

Ik schrok me wezenloos. Als ze dit tegen mij zeiden toen ik deze tv wilde kopen had ik deze nooit gekocht.

Heb er spijt van dat ik deze tv heb gekocht. Let op!! Dit komt bij alle C varianten voor. Alle nieuwe tv's. De ene heeft er meer last van als de ander.

Ik kreeg geen nieuwe tv en repareren kan niet omdat het zo hoort!

Dus ik raad de mensen aan om deze tv niet te kopen, of je moet gewoon geluk hebben.

Daarnaast heb ik ook last van wazige beelden bij snelle reacties van mensen enz.

Dus voor mij echt een 1 betreft beeldkwaliteit.

Supah79 04-09-2010

---------- update review, 04-09-2010 ----------
Dit is een aanvulling op mijn eerdere review: heb de tv nu een aantal weken in bezit. Ik ben toch niet geheel tevreden.

De kleuren zijn niet natuurlijk. Heb alle instellingen geprobeerd. Wordt er knettergek van. Heb je ze eindelijk voor één tv-programma goed, zap je naar de andere dan is het daar weer te fel of juist te dof.

Daarnaast heeft mijn toestel ook een aantal vage/doffe zwarte vlekken/strepen die je bijna niet ziet bij stilstaand beeld. Als het beeld beweegt tegen een lichte achtergrond (zoals bij voetbalwedstrijden met een helder groen grasveld) is het duidelijk zichtbaar en superirritant. Ik heb gezocht op internet en ik zie dat dit probleem vaker voorkomt bij lcd's en led's van alle merken.

Van mijn eerdere enthousiasme is weinig over. Stilstaand HD-beeld is mooi en scherp. Zodra het gaat bewegen maken de vlekken het irritant. Gewoon TV kijken is superirritant omdat de kleuren niet natuurlijk zijn. Ik heb helaas een paar weken te lang gewacht en kan 'm nu niet meer zomaar ruilen. Het wordt nu gedoe met de fabrikant en daar heb ik geen zin in.

Achteraf zou ik 'm niet kopen. Het is echt waar: geef een paar honderd euro meer uit (voor een goeie Sony). Dat scheelt een paar jaar naar een teleurstellend scherm kijken. Een Samsung komt er bij mij straks niet meer in. Die lage prijzen moeten ergens vandaag komen. Goedkope materialen bijvoorbeeld...

---------- 1e review, 17-08-2010 ----------
Na veel winkelbezoek en reviews lezen uiteindelijk voor de C6700 gegaan. Geen spijt van. Het is een mooi vormgegeven tv die prima beeld geeft als je digitale tv neemt. Met HDTV en Blu Ray weet je niet wat je ziet. Very nice.

Instellen is (net als alle LCD's en plasma's) een cru. Even gegoogled en ik zag dat ik niet de enige ben die zoekende is naar de juiste calibratie van mijn toestel. Ook ik irriteer me mateloos aan het Soap Opera Effect van HD-toestellen. Maar het is me redelijk gelukt, al blijf ik soms last houden van 'interline twittering' (bijv. gestreepte shirts).

Al met al een lekker teeveetje voor nog geen 1000 euri.

Pluspunten
- Mooi beeld
- Mooi vormgegeven
- Eerste set up gaat makkelijk
- Stevige voet meegeleverd
- Door de snelle komst van nieuwe modellen zakt de prijs snel. Mooie vangst voor koopjesjagers
Heb zelf het Duitse model (USZXG) en deze werkt prima met de CI+ module van Ziggo

Minpunten
- zappen gaat traag (ligt denk ik aan de module van Ziggo)
- Plaats van de HDMI aansluitingen (zijkant)
- Vinden van de juiste beeldinstellingen kost veel tijd
- Beeldinstellingen van de ingebouwde mediaplayer zijn niet aan te passen en hierdoor praktisch onbruikbaar

joske s 24-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Prima toestel schitterend beeld zeker in HDkwaliteit,gemakkelijk op netwerk aan te sluiten.
Alleen geluid is aan de matige kant.

mikeo 11-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Deze TV vorige week gekocht.

Wat een pracht TV. Design is zeer mooi. De knopjes op te TV zijn niet te zien en lijken gewoon in de glazenrand te zitten. Erg mooi detail.

Voldoende aansluitingen en er is goed nagedacht over hoe de aansluitingen zitten icm ophangen aan de want. Gebruik zelf een Vogel EFW 8305. Middels deze wandbeugel hangt hij superstrak aan de wand. De TV is ook heel eenvoudig los te maken als het nodig is.

Het geluid van de TV is zeer goed te noemen, zoals hier al meer vermeld is. Het klinkt warm en vol.

Het beeld is met de standaard instellingen al zeer mooi.

Internet op de TV is een behoorlijke verbetering. Op mijn Samsung LE32B650 werkt dit traag. Met de nieuwe Internetapplicatie op de UE406700 is het snel en compleet. Hoop dat er nog veel meer Widgets komen, zoals Uitzendinggemist.

Enige "minpuntje" bij de Samsung is dat er op de AB geen standaard knoppen zitten om direct een ingang te kiezen. Nu moet je steeds bladeren als je bv van de Decoder naar een DVD speler wilt switchen. Zet je dan alles uit dan staat de TV nog op DVD speler en moet je weer terugswitchen naar de Decoder om TV te kijken. Het zou handig zijn als er bijvoorbeeld 4 knopjes op de AB zouden zitten die je zelf kunt programmeren.

Natuurlijk kun je hiervoor de Logitech One voor gebruiken maar dit zou standaard aanwezig moeten zijn.

De tv is een echte aanrader en voldoet ruimschoots aan alle verwachtingen.

Anoniem 05-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Ik heb de tv toch maar gekocht gebaseerd op mijn eigen info want de info hier was summier(omdat het een nieuw model is)

Werkelijk een super tv
Gekocht bij de Mediamarkt voor een superprijs(met hun nieuwe actie kwam ik onder de EUR 1.000 uit)

Beeld:zeer mooi, zwart is echt zwart, ook als de tv uit staat

Out of the box staan de meeste settings goed. ik heb alleen de backlight aangepast. Contrast staat standaard op 100% en die laat ik voorlopig staan om te kijken of dit goed is.

Apparaat werkt vermoedelijk goed met Ziggo(nog niet getest maar iemasnd met de 46"versie heeft geen problemen dus deze zal ook wel werken)

zover ik kan zien geen last van reflecties in het beeld(en ik heb echt veel ramen)

features zoals 100Hz motionplus staan uit want ik zie nog geen vervelende trage beelden. Ik denk zowieso dat het slim is om alles default te laten staan totdat er iets op treedt waardoor je dingen moet veranderen.

volgende week nog eens kijken bij de voetbal maar ik verwacht dat hij het daarmee ook super doet.

geluid: ik was verbaasd want het geluid is bijna net zo goed als m'n oude tv(met subwoofer)
natuurlijk kun je het niet superhard aanzetten maar als je de equalizer instelt komt er ook weer een redelijke bass in.

Internet zeer uitgebreid met bv file info, buienradar, facebook, twitter. Het is de bedoeling als straks de samsung app store opengaat je zelf apps kan downloaden naar de tv.

Menu bediening zeer gemakkelijk en overzichtelijk met mooie grote geanimeerde plaatjes.

Ik heb hem op de standaard staan maar aan de muur is zog veel mooier want de tv is zeer plat.

ik ben blij dat de sony tv kraakproblemen heeft want die had ik bijna gekocht.

nu maar hopen dat de levensduur van samsung goed is.

vanderVeen 30-05-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6700

Afgelopen week deze televisie aangeschaft. Ik was van plan om de philips 7605 aan te schaffen, maar de mooie vormgeving en de mogelijkheden hebben de doorslag gegeven.
Kortom een strakke vormgeving, zwart met glas. Voor het eerst een LCD televisie gezien met een mooie voet. Aan de muur doet hij het met zijn 4 cm dikte ook erg goed!
Het geluid is voor zo'n platte LED televisie prima, je kunt immers geen super geluid verwachten zonder klankkast. Maar er zijn genoeg mogelijkheden om de televisie op andere geluidsbronnen aan te sluiten.
Beeld is perfect, instellingen zijn gemakkelijk aan te passen. Opvallend is de scherpte en de helderheid van het beeld.
Afstandsbediening is degelijk, overzichtelijk en de verlichting is voor kinderen erg aantrekkelijk.
Extra mogelijkheden: aansluiten op je draadloze netwerk/internet.

Kortom: een aanrader. Ik begrijp nu wel dat Samsung marktleider is.