Samsung UE32C6710

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32C6710 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

52arie 10-02-2011
Geschreven voor: Samsung UE32C6710

Deze tv gekocht voor de witte kleur van de omranding. Hij valt nu minder op bij inbouw in een nis in de muur.
Besteld bij platteTVDiscounter € 698,- prima snelle levering, zoals beloofd. Tv zeer tevreden! Je moet voorjezelf wel in eerste instantie de dingen die anders zijn als dat je gewend bent niet te beoordelen als negatief. Alles went???? Twee dingen wennen nog steeds niet.Bij aanzetten tv (ontvangst via tv ontvanger glasvezel) met HDMI kabel, eerst via menu de invoer opzoeken HDMI 1. Heb daar nu de scart kabel er maar weer tussen zitten. Het beeld is zo scherp dat HD nog even niet hoeft. Dan wel een ergelijk punt, vind ik het standby lampje op de voorzijde, groot rood licht blijft branden, terwijl de witte tv gekocht is om de kleur wit!!!! Is er nu echt geen mogelijkheid om dat rode lampje uit te zetten??? of wit????? Voor de rest toch wel tevreden. zie beoordeling

g.b.dijkstra 29-01-2012

Hallo

Dat probleem bij het aanzetten had ik ook bij een panasonic tv,Er was voor onze tv een mogelijkheid om de tv direct op het kanaal van de hdmi te laten komen door een( geheim) menu(HOTELMODUS)gewoon gevraagd bij een tv handel,die schreef precies op wat ik moest doen,om gelijk op te starten via hdmi.Gewoon even vragen, succes

ThierryMain 23-01-2013

Beste,
Weet je al hoe je het rode standby lampje uit kan krijgen?
Ik niet namelijk. Heb zelf de 50inch versie en ben er enorm blij mee!

boekhour 01-02-2011
Geschreven voor: Samsung UE32C6710

Tv bij Mediamarkt gehaald en gaat meteen weer terug in de doos. Was gevallen voor de vormgevin en de vele mogelijkheden. Maar uiteindelijk moet er een goed plaatje tevoorschijn worden getoverd. Samsung levert tv's met verschillende panelen! Dit is de zogenaamde "panelen lottery". Ik had een CN01 paneel, schijnt volgens fora de slechtste te zijn. Het SPVA paneel is veel beter. Er zit bovendien een witte waas over het beeld bij verschillende kijkhoeken en bovendien heeft de tv last van white spots in de hoeken. Waarschijnlijk door de edge led. Mijn 6 jaar oude panasonic is veel beter! Terug met deze aziatische (in tjechie gemaakte) zooi en maar weer verder zoeken.

Julia1979 16-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE32C6710

Wij hebben deze tv onlangs gekocht voor gebruik op de slaapkamer. Hij hangt bij ons aan de muur op een beugel (Jammer van de prachtige voet maar ja :-)
We hebben wel speciaal gelet op het kopen van XXN versie omdat wij bij Ziggo zijn en deze tv anders niet werkt met een CI+ module.

Activeren van de CI+ module ging makkelijk en de meeste instellingen waren snel gedaan.

Vormgeving:

De vormgeving is erg mooi, hij is plat en als hij aan is (dus zonder dat grote zwarte vlak) is het echt een lust om naar te kijken met de strakke witte rand erom.
Toen we hem uit de verpakking haalden schrokken we wel even van de 'rare' textuur die de rand heeft. Je denkt dat het wit is, maar er zit een soort effectje in.. dat valt overigens verder niet op vanuit je bed. Overigens had ik hem daarom niet laten liggen hoor.

Beeldkwaliteit:

Over de beeldkwaliteit kan ik alleen maar zeggen dat ik die super vind. Misschien hebben we nog niet eens alle optimale instellingen geprobeerd, maar zo uit de doos en MET de CI+ module en kaart er in is het werkelijk al een geweldig mooi beeld om te zien.

Mogelijkheden:

Die zijn er verschikkelijk veel.. je kunt oudere uitzendingen die niet in breedbeeld zijn inzoomen en dan zelfs je schermopvullen zo verschuiven dat je de ondertiteling weer in beeld hebt bijvoorbeeld.
Er zijn opties voor de donkerheid van de led lampen, voor de verhoudingen, voor de kleuren etc.. een heel gala.

Geluidskwaliteit:

Ondanks de hier en daar wat negatieve dingen die we lezen over de geluidskwaliteit van deze tv vinden wij dat wel meevallen. Eigenlijk is het helemaal prima voor de slaapkamer.

Gebruiksgemak:

Nou hier heb ik als enige wat op aan te merken. Ik vind de menu-structuur van de tv onhandig opgezet en ik vind het ook erg jammer dat als je zapt, hij niet toont wat er op dat moment op tv is.. En bijvoorbeeld hoe lang het al bezig is.. De meeste tv's met guide doen dat wel. Ik mis dat echt! Je moet dus bewust de 'Info' aanklikken om te zien wat er voor is. Heel irritant Als iemand weet hoe je dat in kunt stellen graag!! Ook vind ik de guide onhandig van opzet en vervelend dat je twee keer moet klikken om de informatie over een programma volledig te zien. Hij toont eerst maar een deel. En zo zijn er meer schoonheidspuntjes waar je op gegeven moment na een paar dagen al van denkt 'hmm had dat nou niet anders gekund'.

De afstandsbediening is ook niet handig van opzet. Klinkt misschien als pietleutigheid.. maar normaal heb je de zenderknoppen en het omhoog en omlaag zappen onderaan een afstandsbediening zodat je die snel kunt bedienen. Bij deze zitten ze bovenin waardoor je de afstandsbediening heel onhandig moet vasthouden. Ook vind ik er veel te veel knopjes op zitten. We hebben een andere tv die hetzelfde kan maar toch met veel minder knopjes toe kan.. had iets beter over nagedacht kunnen worden dus. Wij overwegen eventueel eens te kijken of we een andere afstandsbediening erop kunnen aansluiten. Hij mag dan nog zo mooi wit zijn met een lampje erin (handig voor in het donker) erg praktisch is ie niet.

Internet:

Zeer teleurstellend vonden wij dat je apart een dongel moet kopen van 60 euro om te kunnen internetten op deze tv. Wij hebben een draadloos netwerk en hoopten met de wifi meteen verbinding te maken daarmee... NIET DUS. Investeren in een dongel vonden wij het niet waard en hebben dus even snel een vast kabel getrokken door de buis waar ook de tv-kabel doorloopt. Hij heeft nu dus een vaste verbinding met internet. De hoeveelheid applicaties valt nog tegen. Zo is er bijvoorbeeld nog geen uitzending gemist.. Iets waarvoor je nou juist graag een tv met internet wilden. Je kunt ook niet het internet op zoals gesuggereerd wordt, je kunt alleen de applicaties gebruiken die speciaal voor samsung zijn gemaakt. We hebben echter goede hoop dat dit in de toekomst nog veranderd. :-)

tekenen 23-12-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6710

Ben sinds een week in het bezit van de UE32C6710.
Moet zeggen dat ik eigenlijk alleen ben afgegaan op het uiterlijk, eindelijk een TV die wit is en hij is ook prachtig om te zien.
Vind wel dat het geluid erg tegenvalt, je moet hem wel erg hoog zetten om iets goed te kunnen volgen.

moon28 12-12-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6710

Wat een geweldige TV! Superdun, mooie poot (die kan draaien), scherp beeld met veel instel-mogelijkheden. En het wit valt bij mij thuis mooi weg tegen de witte muur, waardoor je rust in je inrichting houdt. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Het geluid is ook prima. De ene keer gebruiken we alleen het geluid van de TV, de andere keer gecombineerd met de Bose321.
Aansluiten en instellen is zo gebeurd.
Helaas vallen door de HD box van UPC een aantal instelmogelijkheden weg. Zoals het gescheiden beeld met teletekst en TV en het kunnen sorteren van je zenders. Maar de HD kwaliteit wint het van deze nadelen.

Hoe het internet werkt, dat moet ik nog uitzoeken. Wie weet hoe dat werkt met de draadloze stick van Samsung: is de TV dan eenvoudig te verbinden met het draadloze netwerk in huis?

2327 25-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6710

Mooi toestel, prima geluid, even puzzelen met installeren, alleen een groot probleem als je in het buitenland woont, geen Nederlandse apps, maar de apps van het land waar je woont, een slechte zaak, er over gebeld met Samsung,is niet mogelijk de apps van lands keuze te gebruiken, dus een groot nadeel voor net over de grens wonende Nederlanders.

daan01 28-09-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6710

Wat een fantastische led tv is deze Samsung UE32C6710. Het beeld is haarscherp en het geluid valt zeker niet tegen.De vormgeving is prachtig een echt pronkstuk voor de huiskamer. Let op de enorme prijsverschillen, gekocht bij Redcoon voor €699 en 2 dagen later in huis, geweldig!!

Justus50 09-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6710

Vanmorgen de 6710 gekocht en zeer snel installatieklaar weten te maken. Ook de installatie van de CI+-module gaf geen probleem. Na het activeren van mijn smartcard (per telefoon) had ik binnen 2 minuten digitale TV en een aantal kanalen in HD.

Aandachtspunten bij de CI+-module; stop de smartcard er goed in en stop de module op de juiste manier in de TV (aanwijzingen zijn zowel in de handleiding van de TV als de module terug te vinden!).
Overigens is de 6710 al door Ziggo gecertificeerd; staat alleen nog niet op de site.

De 6710 maakt mijn verwachtingen meer dan waar; superscherp en strak beeld met levendige kleuren. Het geluid valt mij verder absoluut niet tegen; ik doe het nog wel even zonder homecinemaset.

Arjan37 29-05-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6710

Na jaren analoge tv gekeken te hebben (oude tv wilde maar niet stuk), toch overgestapt op deze nieuwe Samsung LED TV. Ik wilde graag een mooi design en goede specs (100hz, HD, CI+, Internet etc)tegen een redelijke prijs. Deze Samsung voldoet daar zeker aan. Design is top en LED beeldkwaliteit in HD is super. Bediening is eenvoudig en overzichtelijk. Aansluitopties genoeg, dus kan nog meer gaan aanschaffen. Ondanks dat deze Samsung officieel niet CI+ gecertificeerd is, toch CI+ kaart aangeschaft. Gelukkig doet de CI+ kaart het wel, echter het heeft wel wat dagen gekost voordat ik erachter was hoe het werkte (proces is niet eenvoudig). Internet TV is leuke optie, maar er zijn nog maar weinig apps en internetten met en afstandbediening werkt niet fijn. Al met al een zeer mooie tv met veel opties en mooie kwaliteit beeld.