Samsung UE40C6710

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40C6710 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Frans_1874 12-02-2011

--------Update review, 12-2-2011---------
Nogmaals een review van mij. De tv omgeruild bij de mediamarkt, de verkoper daar was namelijk van mening dat er echt iets mis was met de beeldbuis. Met het nieuwe exemplaar vol goede hoop weer naar huis. Alles uitgepakt en geinstalleerd en toen de tv zenders gaan zoeken. Aangezien dat even duurt ben ik ondertussen wat anders gaan doen. Toen ik terugkwam bleef de TV door de zenders heen scrollen. Alsof je op de afstandbediening continue volgend channel inhield gedrukt. Als ik de tv uitzette, want daar reageerde het toestel nog wel op en weer aanzette dan begon hij direct weer door de zenders te lopen. Alles geprobeerd, de spanning ervan af, de rand waar de control zit goed schoonmaken, nog wat gekke dingen. Maar niets hielp. Dus de TV maar weer teruggebracht naar de mediamarkt. Daar adviseren ze ook meteen om zeker geen Samsung 6 serie te kopen, koop of een Sony of een Philips.

---------1e review, 10-2-2011---------
De tv gekocht tijdens de btw dagen bij de mediamarkt. Aan de linkerzijde van het scherm waar de verschillende aansluitingen zitten heb ik behoorlijk last van clouding. 4 lichtere vlekken in het scherm. Wat gezocht op internet en dan kom je achter dat CN en SQ verhaal. In de winkel staat netjes een SQ (samsung beeldbuis) beeldbuis en geleverd wordt een CN (ik geloof in china geproduceerd) beeldbuis. Nog eens terug in de winkel geweest, maar dan blijkt toch dat ik wel een heel kleine kijkhoek (15 graden) heb dat het beeld optimaal is. Mediamarkt kan niet omruilen tegen de beeldbuis die ook te koop staat in de winkel. Wel hadden ze al meer klachten gehad en is het ook een standaard probleem met de samsung led tv's. Ze willen nog wel een keer een doos uit het magazijn halen om te bekijken, maar als dat weer een CN beeldbuis is, adviseren ze toch om geen samsung te kopen ivm dit probleem. Ook Samsung klantenservice gebeld, maar die weten van niks en willen hooguit repareren, wat mijns inziens niet mogelijk is.

Vind het erg bijzonder dat wat je ziet in een winkel en dat wat je wilt kopen, niet precies de kwaliteit is die je krijgt.

Nog een laatste poging en dan toch maar kijken naar een ander merk helaas. Jammer dat het ook zo'n effect heeft op mijn beeld van Samsung.

Riot 31-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

Al een tijdje naar staan turen en op zoek naar goedkoopste en nu met die actie dagen van MediaMarkt (19% BTW weg ermee) eindelijk aangeschaft voor maar € 889,- das een top deal!

Heb h'm een paar dagen en vindt h'm onwijs mooi hangen tegen de wand.
Na installatie uiteraard het één en ander uitgetest:
Het geluid vindt ik niet zo geweldig mooi, vindt h'm niet vol in de klanken.
Beeldkwaliteit is super! via standaard pakket van Caiway heb ik veel HD uitzendingen en van de weekend het film Meet Joe Black gezien, je mond valt er echt van open! onwijs mooi die HD uitzendingen!
Een vrij simpele afstandsbediening met een toets voor verlichting voor in de late avonduren.
Menu structuur in de tv is wel aan te wennen, hier zijn best wel wat opties in mogelijk, maar ik denk één maal alles goed ingesteld te hebben heb je hier niets meer te zoeken.
Netwerk via een router (LAN) aangesloten, mijn Windows 7 zag de tv vrij snel en via Windows Media Player kan je films en muziek laten afspelen op je tv (HD film zonder haperingen!). Hier had ik niet specifiek SAMSUNG pc Share Manager voor nodig, wat wel door Samsung geadviseerd wordt. Ook download hij automatisch de Samsung Apps, genoeg apps zoals Hyves/Facebook/YouTube/9292OV.nl/google maps/buienradar/en meer...maarjah ik mis hierin eigenlijk uitzending gemist oid > wel via youtube mogelijk maarjah hier staan geen volledige uitzendingen..

Vanwege de actie bij MediaMarkt ook maar even een 2.1 Home Cinema Set gekocht, de Samsung HT-C5200 en dit via HDMI aangesloten. Hierbij kreeg ik het niet voor elkaar om het geluid van de tv op de set te laten spelen, via optische kabel wel. Volgens handleiding van Samsung zou dat kunnen komen doordat er een verschil zit tussen de versie HDMI (v1.3 en v1.4) dit moet ik nog uitzoeken.

In het algemeen ben ik dik tevreden over mijn aanschaf!

Ray2011 31-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

Ik was enige tijd op zoek naar een HDtv ter vervanging van mijn 6 jaar oude hdready Philips lcd tv. Naast goed beeld moest het uiterlijk ook heel hoog scoren op de verlanglijst. Ik kwam uiteindelijk bij deze witte dunne Samsung terecht. Hij ziet er schitterend uit en door zijn witte kast valt hij niet zo op in de kamer als hij uit staat. Dus zeer vrouwvriendelijk.
Geluidskwaliteit is goed voor zo'n dunne kast en mogelijkheden om bij te stellen. Beeldkwaliteit krijgt een 10. Haarscherp en soms krijg ik het gevoel dat ik naar een 3D tv kijk. Mogelijkheden zijn voldoende. Helaas maar 1 scart en de analoge versterker aansluiten lukt dus niet omdat hij alleen een digitale aansluiting heeft. Oplossing is gewoon om de versterker via de koptelefoonaansluiting te verbinden. Werkt goed maar de luidspeakers van de tv worden wel automatisch uitgeschakeld. Gebruiksgemak van de Philips vond ik logischer maar misschien een kwestie van wennen. Vormgeving zoals ik al zei een 10. M.i. de mooiste tv momenteel verkrijgbaar maar dat is persoonlijk. Over de duurzaamheid voorlopig een 8 gegeven maar de toekomst zal het uitwijzen.
Ik heb meteen een Ci module aangesloten ipv een apparte decoder. Het installeren van de module ging niet zo heel makkelijk. Beschrijving gaf niet de juiste instructies en daardoor vrij lang geduurd voordat hij het deed. Nadeel is nu wel dat elke keer als ik de tv aan doe, ik elke keer de melding krijg dat de ziggo kaart wordt gecontroleerd. Nu nog druk bezig met de juist instelling vinden voor contrast, scherpte en kleur.

chicoboy 03-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

super tv, goede communicatie met redcoon/gls, zelf GLS gebeld voor levertijd, deden ze niet moeilijk over, doorverbonden met chauffeur en deze kon melden hoe laat deze de tv ong, kwam afleveren, super netjes. snelle levering na bestelling, binnen 3 dagen in huis. tv zelf is amazing, prachtige vormgeving, top beeld, legio mogelijkheden. krijg alleen het geluid niet werkend over de aux van mn Denon audio set. wel als het rechtstreeks aansluit op de upc hd box, maar dan zit er een halve seconde ong. vertraging in geluid, super iri. iemand anders deze ervaring met geluid? geluid uit tv zelf is op zich ok van zichzelf.

fred 21 05-12-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

super toestel. mooie kast niet dat zwarte glimmende en een super beeld, via canal+, echt perfect. standby heb ik opgelost door een contact doos met rood lampje, dan is alles uit, ook de andere apparaten. een aanrader

iRamonus 03-12-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

Wij hebben de UE40C6710 vandaar een hoger cijfer voor vormgeving.
Fantastische tv. Schitterend beeld, echter wel pas na kalibreren. De standaard instellingen geven een te verzadigd beeld en backlight staat standaard ook veel te hoog. Overdag is 13 voldoende en s'avonds is 7 of 8 voldoende. Na kalibratie waren enige lichte plekken ook weg en was zwart ook echt zwart. Let wel op dat wanneer de tv geen signaal heeft van wat voor bron dan ook je lichte vlekken ziet. Dit is normaal en deze verdwijnen zodra de tv weer signaal heeft en de beeldscherm eigenschappen geactiveerd heeft.
GUI is geweldig, wij bedienen de tv met onze iPhone's wat vooral handig is met Internet@TV.
We zijn er erg tevreden mee.

peugeot 205 gti 26-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

Hallo lezers, Ik twijvelde tussen deze witte samsung en de witte sony en ik wilde van van 81 cm naar 101 cm.Ik heb geen spijt, perfect beeld via de smartcard van ziggo en alles met een afstand bediening te regelen Geluid via de boxen laten lopen en hij schakelt dan vanzelf over naar dolby als dat zo wordt weer gegeven. Voor mij, als er en twijvelaar is, doen.Ik heb een vraag aan de andere gebruikers,met de afstand bediening zet je hem op standbij dan gaat het rode lampje rechts onder aan. Maar wat je ook doet om het toestel uit te zetten het rode lampje blijft branden dus staat hij altijd in de standby.De leverancier zegt als je hem uit wil zetten moet je de stekker er uit halen,graag wil ik van jullie horen hoe of wat en doe ik soms iets fout. Vast bedankt voor de moeite en met vr. gr. Ger.

Renzo 19-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

Gisteren aangeschaft en uiterst tevreden over de Samsung. 5 jaar geleden een Samsung HD ready toestel met 50 Hz gekocht en al direct ergernis met blueray beelden van de playstation 3. Het welbekende juddereffect. Ik dacht dat het met 24p wel over zou zijn, maar het blijkt 'gewoon' aan 100 Hz te liggen. De dvd 'Earth' is nu werkelijk schitterend!
Minpuntjes:
- Het geluid. (moest even een optische kabel aanschaffen en aan sluiten op mijn Bose 321)
- De voet. Vreselijk zo'n chromen glimbo uit de jaren 60 in de kamer. Direct een Vogel's wandsteun gekocht en het scherm hangt nu echt strak tegen de muur.

En Edwintje je kan de voet vrij eenvoudig demonteren door de 5 schroefjes los te draaien aan de achterzijde. Het bolle gedeelte zeg maar.

Ik heb nog digitale tv van UPC, prachtig hoor, maar dit wordt HDtv. Ik wil het uiterste eruit halen.

RoyA1980 17-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

Tv aangeschaft afgelopen zaterdag, ik had een 50 hertz witte Samsung uit 2006 en die was niet op maar ik wilde graag een Full HD LED tv en minimaal 100 hertz, natuurlijk moest 'ie wit zijn en iets groter dan de huidige 81cm. Dan kom je al snel uit bij deze.
Erg mooie tv, superplat, mooi design, mooie voet.
TV in gebruik nemen gaat erg makkelijk en snel, binnen 5 minuten tv kijken. Wij zijn verbaasd over de beeldkwaliteit, ziet er erg scherp en strak uit, mooie kleuren, en heel erg scherp allemaal. Het is echt een eyecatcher in de woonkamer. Wij zijn zeer tevreden tot nu toe. Full HD van UPC erop is nog beter qua beeld, dit heb ik meteen maar aangevraagd. Ik raad deze tv zeker aan als je van iets anders houdt dan een standaard zwarte omlijsting, erg mooi "hout" achtig wit met glas aan de rand.
Helaas geen Ziggo mogelijk bij ons dus CI+ module kan ik niet gebruiken...

Edwintje 13-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

Wij hebben deze TV nu een paar dagen en zijn er tevreden over. Instellen was eenvoudig ook de CI-module al moet je daar wel wat voor lezen. Mooi beeld.
Omdat de bezorger hem niet op de bijgeleverde wandsteun wilde hangen heeft hij hem op de voet gezet. Wij krijgen die voer er nu niet meer af.

AdiDassler 04-10-2010
Geschreven voor: Samsung UE40C6710

Heb het toestel nu bijna een week in mijn bezit en ben er tot nu toe zeer over te spreken.

Het design alleen al, vind ik echt super.
Het was even aanrommelen om m'n CI+ module van ziggo aan de praat te krijgen, maar na de handleiding van ziggo te hebben gelezen, bleek het eigenlijk een eitje te zijn.

Het beeld is vergeleken met m'n vorige lcd samsung van 5 jaar geleden zo ontzettend scherp.

Ook het internet@tv vind ik een mooie optie. Apps als buienradar, nu.nl en youtube zijn leuke dingen om af en toe even snel te bekijken. Er zijn nog niet echt veel apps, maar ja heb geen tv gekocht om daar op te internetten.

Moet nog een beetje met de instellingen spelen, maar dat komt nog wel.

Het enige nadeel dat ik tot nu toe ben tegen gekomen is wanneer je in de epg zit je niet gelijk een zender kan intoetsen, zodat je snel kan zien wat er nu speelt. Kon bij m'n vorige samsung wel. En er staat geen pijltje boven de programma's, zodat je kan zien hoelang een programma al bezig is. Moet nu eerst kijken hoelaat het is en van hoelaat tot hoelaat een programma is. Of dat nu aan het toestel ligt of aan de CI+ modul, weet ik niet.

Maar al met al vind ik het een toptoestel.