Samsung EcoGreen UE40C5100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung EcoGreen UE40C5100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t.wijbenga 16-05-2011
Geschreven voor: Samsung EcoGreen UE40C5100

Een maand of twee geleden heb ik deze televisie aangeschaft en ik heb hier geen spijt van. Het toestel zelf is fraai vorm gegeven en slechts 3 centimeter 'diep'. Het beeld is ontzettend scherp (vooral HD-uitzendingen zijn prachtig) en de kleuren zijn natuurgetrouw. Het geluid viel wat tegen, maar dat is logisch omdat er in een platte beeldbuis nauwelijks fatsoenlijke luidsprekers passen. De CI-module werkt prima.

Ik ben ook erg blij met het feit dat deze TV een USB-ingang heeft, waar je een externe harde schijf op kan aansluiten. Op deze manier kan je ook films en series die je op je computer hebt staan bekijken zonder dat er nog een losse media player aan te pas komt.

Samengevat is dit een kwalitatief uitstekende TV tegen een scherpe prijs.

smetske 05-01-2011
Geschreven voor: Samsung EcoGreen UE40C5100

Deze Tv in het bezit sinds 14.12.2010. Met mijn verjaardag werd het wel eens tijd om mijn oude hd ready lcd te vervangen door een nieuwe LED tv. Had deze voor een redelijke prijs zien staan in de winkel en toen viel me al direct op hoe goed de beeldkwaliteit was van dit toestel. Ik wou nu ook niet te veel uitgeven en hij moest ook niet te groot zijn. Kom van een 80cm dus 102cm is groot genoeg. Er stonden zelfs duurdere toestellen bij die een slechter beeld gaven dan dit toestel en in de prijsklasse dat dit toestel valt is er geen concurrentie van beeldkwaliteit vind ik en dan nog eens 4Hdmi aansluiting 2Usb dus kan ik nu alles aansluiten zonder Hdmisplitter. Ik kijk gewoon tv via de distributie en het is echt heel goed beeld. Dan heb ik er nog een Xbox 360, Dvd Recorder en Home Cinema aanhangen via Hdmi en het beeld is echt zalig. Had echt niet verwacht dat een nieuwe Led tv zoveel verbetering zou geven tijdens het gamen. Veel betere kleuren en je ziet nu echt de details en de film kwaliteit is ook echt super. Kan echt niet klagen over de kwaliteit van deze Samsung Led. Je moet alleen wel even de tijd nemen om wat instellingen te veranderen van het beeld. Het is even zoeken wat het beste is voor je, maar eenmaal deftig ingesteld zul je geen spijt hebben van je aankoop. En het design is ook wel knap vind ik. Het zaligste is wel de dikte van de Tv. Nog net geen 3cm. Was wel verschieten toen ik hem voor het eerst uit de doos haalde :)
Dus zoals je kan afleiden, wil je niet teveel uitgeven aan een tv en toch nog goed beeld en mogelijkheden hebben. Ik kan hem je volledig aanraden.
Ahja, de geluidskwaliteit is ook goed hoor

jandewinter 19-06-2010
Geschreven voor: Samsung EcoGreen UE40C5100

Prima tv glashelder beeld en goed geluid.
Mooie vormgeving, 3cm dikte is ideaal voor wandmontage.
Lastig om aan de hand van de gebruiksaanwijzingen de CI+ module te installeren.
Lukt alleen met hulp op div. forums op internet.
Werkt na installatie prima met ZIGGO dig. tv