Samsung UE55C7700WS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55C7700WS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

criticaster72 22-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE55C7700WS

Top! Nog steeds elke dag opgewonden van deze fantastische tv. Spatzuiver en icm losse usb HD overtreft hij alle verwachtingen en gebruikerswensen. 3D indrukwekkend. Als je toch een nadeel moet bedenken dan is het alleen dat in dit model geen dubbele tuner zit, zodat je niet kunt opnemen terwijl je kijkt naar een andere zender.

guy timmers 19-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE55C7700WS

Ik heb hem nu vanaf JUNI in huis.
na een week moest ik samsung bellen omdat de hdmi ingangen niet werden herkend. na het verwisselen van een moederbord was het euvel opgelost.

Het is een prachtig toestel mooi beeld zeker in hd, veel instellingen.
een nadeel vond ik wel clouding, witte vlekken die in donkere gedeeltes aan de linkerkant erg aanwezig, en gaat mij steeds meer irriteren, samsung gebeld, en hun antwoord was , het is een edge led tv die hebben dat . mede daarom heb ik de beeldkwaliteit een 7 gegeven.
Ik adviseer daarom iedereen een full led tv te nemen. Verder is het beeld prachtig vooral in hd hoe groter het scherm hoe meer clouding.
Ik heb ik de keuken een 32 inch led ook van samsung, daar is het veel minder. Het geluid is matig, maar dat is natuurlijk logisch, het toestel is zo plat , daar kan je voor de speakers natuurlijk geen klankkast in bouwen..
3 d is mooi, vooral bij de dvd monsters versus aliens..
Als ik een gedownloade 3d sbs film afspeel via de interne mediaplayer heb je wel last van ghosting dubbele beelden aan de rand van de voorwerpen, dat zie je dan vooral bij objecten die een contrasterende kleur hebben.

berry38 04-07-2010

hoi

ik ben sins 3 maanden in het bezit van de sansung 55c7700 tv. echt een hele mooie tv en het beeld wat ie weer geeft is super. lekker voetbal kijken full hd echt je kunt de grassprietjes tellen zo zuiver is het beeld. de tv op zich is ook al een plaatje. ik heb nog geen seconde spijt gehad echt een aanrader.

Obi1 09-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE55C7700WS

Uiteindelijk gekozen voor dit toestel voor de thuisbioscoop. Tot nu toe geen spijt! Prachtig beeld, dito vormgeving en mogelijkheden. Geluid is gewoon redelijk, maar loopt via Onkyo versterker. Vanwege edge lit led lampen kunnen er witte vlakken vormen, maar wanneer je de boel goed afgesteld hebt moet je wel heel goed kijken wil je deze nog zien.

3D ziet er ook top uit! Nu nog wachten op de 3D content. Dit toestel heeft een 2D -> 3D conversiemogelijkheid en dit ziet er helemaal niet slecht uit.