Samsung UE40D5720

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40D5720 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ed nielaba 01-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D5720

na 6 maanden kom ik tot conclusie,dat ik een zeer goed toestel heb gekocht,ik heb wel even moeten wennen aan het standby lampje,dit gaat alleen uit als de stekker eruit gaat.
verder is het zeker een aanrader.

lies1908 10-01-2012

Hoi Ed
Ik heb hem nu ook gekocht en ik heb het klikaanklikuit systeem er tussen gezet,hij gaat nu helemaal uit met een druk op de knop.
Ik hoop dat je er wat aan heb.

Ruud review 2 01-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D5720

Heel lang gedacht dat ik de Philips 40PFL7605 zou kopen. Toch niet gedaan. De Philips is er al sinds 2009. (Het viel mij ook op dat ie weer duurder werd de laatste tijd). Dus iets anders. Uiteindelijk de Samsung 40D5720 (mrt 2011)

Deze Samsung, heeft internet (wat de 5000 serie niet heeft) maar heeft geen 3d. Verder heeft ie alles wat je van een TV mag verwachten. Stak design, door de doorzichte poot lijkt het alsof is zweeft. Erg goed beeld, zwart is echt zwart (is wel even wennen), dus geen donderblauw wat je vaak ziet.

Wat ik handige functie vind is Connect Share Movie. Films direct vanaf je USB stick afspelen, maar nog beter, rechtstreeks vanaf je externe harde schijf (2Gb) werkt ook, dus +/- 350 films die je direct op je TV kunt afspelen, en allemaal met de zelfde a.b.

Tevens heb je 5 jaar garantie op dit toestel (Philips 2 jaar). Verder de mogelijkheid om de TV via Wifi op internet te laten draaien, ook hierin overtreft hij de Philips.

Mocht je 3d geen must vinden, maar wel op internet aan de slag willen, is deze TV het overwegen waard.
(Gekocht voor € 749 ! Foto Klein 2 weken terug)

Mani73 16-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D5720

Prachtige TV internet aansluiting is ideaal voor met name youtube. Alleen geen internetbrowser.
Beeldkwaliteit en geluid zijn goed