Toshiba 32EL833G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba 32EL833G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dennis van de kerkhof 17-12-2011
Geschreven voor: Toshiba 32EL833G

vorig jaar hebben we onze eerste toshiba gekocht. deze beviel echt heel goed. het was daardoor voor ons niet moeilijk om een tv voor de slaapkamer uit te zoeken.
dat moest ongetwijfeld een toshiba worden.

De Toshiba 32 inch EL833 is HD Ready. High-definition televisie, afgekort HDTV, is een nieuwe TV-norm met een betere beeld- en geluidskwaliteit dan normale televisie, het soort norm die u in de bioscoop ziet. HD TV brengt u dichter bij de actie en biedt meer kleuren en een hogere beeldresolutie

Via usbpoort is er een externe hardeschijf aan te sluiten voor op je films ed kunt afspelen.

2 hdmi ingangen om dvd set of spelcomputer aan te sluiten ontbreken natuurlijk ook niet.

mogelijkheid om een ci+ kaart aan te sluiten zit ook op de tv. echter is deze tv niet vermeld bij upc als geschikte tv. de winkelier gaf echter aan dat dit wel tot de mogelijkheid behoord.

beeld en geluid zijn echt super. hele heldere kleuren door de led opbouw. en het geluid ook zeer goed ondanks de platte opbouw van de tv.

leuk extratje vond ik zelf de wakeup functie. weer eens wat anders dan het wakker worden van een wakeuplight.

instellen van de zenders gaat helemaal automatisch door de tv. zelf de volgorde gaat van zelf.
instellen van de tv is dus zo gepiept.

kortom een tv die veel bied voor weinig geld.

john-1978 13-11-2011
Geschreven voor: Toshiba 32EL833G

Ik heb er gisteren ook 1 gekocht.

Hij is zeer eenvoudig in te stellen. makkelijke en duidelijke menu's.
De beeldkwaliteit is super. Mooie vormgeving en makkelijke bediening.

een perfect toestel