Logitech diNovo Edge, US

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech diNovo Edge, US op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert Jamin 23-11-2010
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

Ik heb het toetsenbord nu voor de tweede keer omgeruild. Na verloop van tijd (ongeveer 3/4 jaar) beginnen de letters van de toetsen te verdwijnen. Dit bij normaal gebruik, dus geen schoonmaak met bijtende stoffen of iets dergelijks. Ook blijven verschillende toetsen steeds "hangen". De oplossing hiervoor is het toetsenbord ondersteboven houden en er flink mee op het bureau tikken.

Na de eerste diNovo Edge te hebben omgeruild, is dit nu ook bij de tweede het geval. Vandaag dus maar weer teruggebracht. Van een dergelijk (duur) toetsenbord mag je toch beter verwachten.

theo32 07-06-2010
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

toetsenbord is lekker klein en kost dus weinig bureauruimte. typen met 10 vingers (blind) gaat prima. sommige extra toetsen werken goed onder XP en Windows 7 zonder software van logitech.
Deze software is zoals ik vaker gemerkt heb bij logitech, slecht geschreven. De bluetooth verbinding met muis en toetsenbord wordt onderbroken bij het uitschakelen van de pc zodat het "paren" steeds opnieuw moet worden uitgevoerd. Met de standaard drivers van XP en Windows 7 gebeurt dit niet.

TOM2 10-04-2010
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

Prima toetsenbord,gekocht omdat ik nogal eens van plaats verander: van PC naar kleine TV of naar grote TV, lui in de bank hang en dan geen muis hoef mee te nemen... Werkt perfect onder Windows7. Bereik is geen punt, gemakkelijk 5 meter... Mooi om te zien, gemakkelijk om mee te werken en erg lang werkende batterij. Degelijkheid moet ik schatten maar 't 'voelt' goed aan.

Daafjansen 14-01-2010
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

Ik heb dit toetsenbord aangeschaft omdat ik vanaf de bank wil kunnen internetten via mijn tv.
De prijs is even slikken, Maar hij werkt echt super.
Ik heb geen last met zoals andere mensen vermelden storing maar de stick zit wel in de voorkant van de pc
Het enigste minpunt vind ik
als ik op de knop voor standby druk dan zet die de pc op standby en valt de verbinding met pc weg en kan ik niet meer uit standby komen echt heel raar.

mediafreak 07-01-2010
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

Uitstekend mooi en plat toetsenbord voor een multimedia setup. Ik heb hem aan mediacenter hangen en het werkt perfect. Het materiaal van goede kwaliteit kunstof en mooi design. Touchpad reageert snel en accuraat. Volumeknop werkt ook goed. Alleen als ik youtube op een volledig scherm heb, flikkert de volumebar in beeld. Zal wel iets met de vga-kaart te maken hebben. Reikwijdte is ook uitstekend. Ik heb hem zonder bluetooth adapter rechtstreeks op mijn mediacenter-laptop aangesloten met build in bluetooth, en die staat onder de tv tussen andere appratuur. Geen storing of niks, gewoon goed bereik (5+ meter).

RefleCs 16-06-2009
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

Prima toetsenbord. Ik zie in de reviews hier dat mensen bepaalde problemen hebben. Ik heb hier totaal geen last van. Het toetsenbord is inmiddels al bijna 2 jaar oud.

Enige opmerking die ikzelf heb is dat het bereik wat te wensen over laat. Op zich simpel op te lossen door de ontvanger d.m.v. een USB verlengkabeltje wat meer in het zicht van het toetsenbord te plaatsen.

erikxxx 17-01-2009
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

Heerlijk toetsenbord! Scroll functie is erg goed, ik gebruik mijn laser-muis eigenlijk nooit meer. Design is idd top. Languit op de bank, groot beeldscherm aan de wand en internetten is heerlijk! Heb geen problemen met geluidsfunctie, werkt juist fantastisch en doseert perfect. Absolute aanrader!

Harrie van Rijn 31-10-2008
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

Half jaar geleden mijn eerste diNovoEdge gekocht, en was daar erg enthousisast over tot er een sukkel een slok cola over het toetsenbord gooit.

In een poging dat schoon te maken voorzichtig de betreffende toetsen eraf gewurmt schoongemaakt en weer terug geprobeerd te zetten. Helaas bij twee toetsen bleek een erg fragiel palletje afgebroken en konden niet teruggeplaatst worden. Logitech gevraagd om vervangende toetsen, helaas dat was niet mogelijk, u kunt alleen een nieuw toestenbord kopen !!!!!!!
Omdat ik toch wel enthousiast was dit gedaan.
Echter dit nieuwe toetsenbord heeft de volumetoetskwaal en volgens Logitech moet je dan je bureau niet in de buurt van de zon zetten....
Verder komt de aluminium polssteun aan de linker en rechterzijde hinderlijk omhoog, irriteert in de muis van je hand. Dit had mijn eerste exemplaar ook niet.
Volgens Logitech hebben alle diNovo's dit, zucht!!!!

Was altijd erg enthousiast over Logitech maar als je bij het hoofdstuk service bent aangekomen laten ze je zwaar in de steek.

Kortom leuk toetsenbord om naar te kijken...

D.King 07-10-2007
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

super toetsenbord! hij is inderdaad duur maar als je m op internet besteld krijg je m net zo goed voor minder!

ik vind vooral het touchpad en de volumeregelaar erg handig, als je op een internet pagina zit en (windows Media player, winamp etc. niet gauw kan terugvinden omdat je vanalles open hebt staan dan kun je gewoon met de speciale F-toetsen gewoon de muziek stoppen of een vorig of volgend nummer kiezen !

typt geweldig en de polssteun ligt ook lekker

wanneer het toetsenbord bijna leeg is gaat het batterijtje vanzelf rood branden,

ik vind het echt een geweldig toetsenbord en zou het ook aanschaffen als ik jullie was
echt een aanrader !

gijzzz1 24-09-2007
Geschreven voor: Logitech diNovo Edge, US

Dit is echt de beste investering ooit geweest!!!
oke oke hij is niet goedkoop

Maar nadat ik me al meerdere malen kapot heb ge-ergerd
aan verschillende draadloze toetsenborden
(bijv met losse muizen)(met joy-stikjes) etc.
is dit met recht de beste oplossing voor mensen
die net als ik hun pc op hun grootbeeld tv hebben in de huiskamer

Aansluiten, software installeren, en het werkt!!
en hoe!! gewoonweg perfect!!

Het toetsenbord heeft een ingebouwd touch-pad
dus nooit meer klooien met losse muizen of
muis stikjes of losse onderdelen.

Ingebouwde batterij die gewoon weken zonder
opladen doorgaat
(geeft ruim op tijd wanneer nodig via de pc aan
dat de batterij leeg raakt)

Makkelijke software om eventueel knoppen zelf in te stellen.
Ook appart touch-pad volume regelaar welke opgloeid wanneer je je vingers er over heen haald
errg mooi!!!

Dit opgloeiende licht zit trouwens ook om het touch-pad
dit touchpad is net als bij een lap-top erg handig en erg snel in gebruik.

Echt waar zonder overdrijven het beste en het mooiste toetsenbord ooit gemaakt!!
zeker een aanwinst voor de huiskamer

bij twijfel kopen

geen seconde spijt gehad van deze aanschaf
met recht een aanrader