Logitech diNovo™ Media Desktop™ Laser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech diNovo™ Media Desktop™ Laser op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

reysen49 22-09-2010

In maart 2008 na heel lang twijfelen (ivm de prijs van 213,00 euro) heb ik dit toetsenbord aangeschaft. Tot op vandaag ben ik er zeer tevreden over, zo tevreden zelfs dat laatst bij een scherpe aanbieding ik nogmaals zo'n set gekocht heb als reserve voor als er ooit een van de onderdelen sneuvelt. Het enige minpuntje wat ik ben tegengekomen is dat onder Win7 switchen tussen toetsenbord en mediapad soms iets traag is. Kortom voor iedereen die twijfelt DOEN!

scd 17-08-2010

dit is de grootste rommel van logitech dat ik ooit heb gehad
numeriek gedeelte is te traag bij het snel gebruiken na letters een fatsoenlijke software voor windows 7 laat de wensen over zeker geen 190 euro waard heb het aan 70% gehad tijden solden nog veel te duur goed voor in de vuilbak

Guillaume26 16-02-2010

Na 3 maanden gebruik, van deze toetsenbord/muis combinatie kan ik alleen maar zeggen, dat dit een fantastische combinatie is.
Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is, dat je nooit meer tevreden zult zijn met een ander toetsenbord. De aanslag is vederlicht en doodstil.
Na drie maanden vrij intensief gebruik, zitten nog steeds de eerste batterijen in het toetsenbord. De Mediapad is inmiddels wel aan de derde set bezig. Dit zal m.i. door het display komen. Dit geeft altijd datum en tijd aan. Bij afspelen van een film of MP3 komt de titel en de verlopen tijd op het display te staan. Tevens is de mediapad een afstandsbediening voor de PC en een rekenmachine.
Ik kan deze combinatie aan iedereen ten zeerste aanbevelen!

solex 20-10-2009

Na wat andere multimedia keyboards geprobeerd te hebben in combinatie met mijn media computer ben ik zeer tevreden. De bluetooth verbinding is solide en hapert bijna nooit. De muis werkt op bijna iedere ondergrond en is altijd opgeladen. Het toetsenbord heeft een handsaam formaat en typt lekker weg. Echt handig is de volume regeling op het toetsenbord en numpad. de prijs is in verhouding goed v.w.b. functionaliteit en kwaliteit. Neem van mij aan, neem geen RF keyboard want het bereik is altijd onvoldoende, bluetoothe is de investering waard. Typisch Logitech....plug and play!

lotte3500 29-07-2008

mooi toetsenbord. typt lekker, muis is ook fijn.
je kan het goed instellen naar je eigen wensen.
mediapad is ook handig. op de display kan je zetten wie wat zegt op msn of welke muziek je afspeelt. of hem als rekenmachine gebruiken, of zelfs je computer mee bedienen.
ben er erg tevreden over.

is ook makkelijk aan te sluiten.
alleen de batterijen van de mediapad gaan vrij snel leeg.

Ronald1969 02-06-2008

Heb dit toetsenbord een maand geleden aangeschaft.Ben er erg tevreden mee,het design is erg mooi,en het toetsenbord is mooi plat.De lasermuis is mooi instelbaar naar je eigen voorkeuren en met het bijgeleverde mediapad kun je Windowsmediaplayer lekker bedienen van afstand.(volume regelen en switchen tussen audio-tracks.Zeer dunne toetsen, typen lekker en je hebt het idee dat je aan een laptop aan het werk bent.Een aanrader!