Trust Wireless Optical Deskset DS-3400D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Wireless Optical Deskset DS-3400D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

marijn9019 04-03-2009

Prima toetsenbord,

heb het nu een maand in gebruik en batterijen doen het nog prima. Toetsenbord voelt fijn aan en is voorzien van handige multimedia toetsen.
Enige kleine nadeel vind ik de knop ''slaapstand''. Heb deze al een paar keer ingedrukt omdat deze net naast de ''Esc-toets'' is geplaatst. Het bereik is goed tot ongeveer 5 a 6 meter.

capriv6 19-02-2009

redelijk in gebruik.muis reageert soms erg traag.
vreet batterijen,ik gebruik 2500 nimh batterijen een deze zijn erg snel leeg.

DUC007 17-06-2008

Ik heb dit ding nu een paar weken gelden gekocht en alles werkte prima totdat ik vanmiddag m'n computer aanzette... ik kon m'n muis niet meer gebruiken en ook het toetsenbord weigerde dienst te doen. Nadat ik de batterijen had vervangen deed hij het nog niet.... ik zou dus oppassen als je dit ding koopt.

taniom 27-02-2008

Onverwacht goed product van Trust. Alles werkt in één keer perfect.
Toetsenbord ziet er degelijk uit; De muis is compact en toetsen (vooral het scroll wieltje) geven genoeg weerstand. Kortom in één woord geweldig voor deze prijs. Professioneel werk ik met de logitech diNovo bluetooth welke iets delijker overkomt, maar qua werkzaamheid zie ik weinig voordelen.
Er zitten allerlei sneltoetsen op het toetsenbord en die werken ook nog allemaal. Een aanrader dus.

J Dekkers 17-01-2008

Paar weken terug heb ik deze deskset gekocht, ziet er strak uit en met de bijgeleverde usb-receiver makkelijk te gebruiken. Alles werkte prima tot na een paar weken het toetsenbord kapot ging, terwijl ik aan het typen was.
Ik ging terug naar de winkel en ontving een nieuwe deskset. Ditmaal was de muis kapot, één knop werkte niet. Wederom terug naar de winkel. Vanwege het uiterlijk en gebruiksgemak van dit model heb ik tegen beter weten om gekozen voor hetzelfde type.
Had ik maar geluisterd naar mijn gezond verstand......de muis was alweer defect, maar nu deden beide knoppen het niet!!!! Voor mij géén 'TRUST' in dit product!!!

nUTcase 21-12-2007

Ik ben normaal niet zo,n fan van Trust ,maar wilde voor weinig geld toch een draadloos keyboard.
Ik ben al in het bezit van een logitech mx1000 muis dus ik nam de muis maar voor lief erbij.
Thuis gekomen met de combi,direct aangesloten en tot mn verbazing werkt het geheel SUPER!
Het toetsenboard en de muis (ja mn logitech 1000 ligt nu in de kast) werken probleemloos tot op meters afstand.
Toetsenboard typt lekker en muis ligt ook prima in de hand.
Mn negative gevoel bij de aankoop bleek zeer onterecht.

Ik geef niet snel een 10 ,maar als dit product geen 10 is,dan weet ik eigenlijk niet de reden waarvoor de 10 dient.
Voor de prijs waarvoor dit product te koop is een uitstekend product.

Mn setup:

Windows Vista
Drivers niet bijgeleverd want zijn niet nodig.
Duo Core Pentium 3.6.Ghz

mynameisunique 24-10-2007

dit is een SUPER deskset, ik gebruik hem voor me laptop en dat is natuurlijk erg handig met zo'n kleine ontvanger (nu is draadloos pas echt DRAADLOOS).
De muis is erg gevoelig, maar dit vind ik meer een voordeel dan een nadeel, het wendt snel en werkt veel relaxer.
Je moet waarschijnelijk wel de gevoeligheid v/d muis verlagen (configuratiescherm > muis).
de zijknopjes zijn heel handig in mappen en het internet.
alleen vind ik het jammer dat de toetsenboord geen knopjes heeft voor het volgende en vorige nummer, maar wel een standby, favorieten, deze computer, email en internet browser knoppen heeft. (deze zijn bij mij nooit in gebruik)
de (meegeleverde) batterijen gaan ook heel lang mee, ik zit constant achter de computer en de batterijen van de muis zijn nog ongeveer 60% geladen.

Kortom: echt een aanrader, laat je niet beetpakken door merken zoals microsoft die veel winst willen maken bij hun hardware alleen omdat hun software niet goed verkoopt (door piraterij).