Braun EP 100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun EP 100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

willem1507 01-10-2011
Geschreven voor: Braun EP 100

De slechtste baardtrimmer die ik sedert 15 jaar heb gehad. De opzetkam werkt niet op de onderste stand, ook verschuift deze gauw. De motor is op het hardste gedeelte van mijn baard maar met moeite vooruit te branden. De gleuf in het opzetstuk haakt in je lip bij het trimmen van de snor. Verder moet je er tig keer over heen gaan voordat je alle haartjes hebt bereikt.
Een totale miskoop

mvdenzen 08-02-2010
Geschreven voor: Braun EP 100

In eerste instantie de braun EP100 gekocht nadat mijn oude vertrowude Exact 6 er mee was gestopt na 12 jaar. Na de koop de boel uitgepakt, bekenen en na het lezen van de slechte reviews over de braun toch gekozen voor de babyliss E852XE en de Braun weer teruggebracht naar de winkel.
Babyliss word geleverd samen met een scheerkop voor glad scheren.

Jammer van Braun maar de kwaliteit is echt gammel

crbakker 13-08-2009
Geschreven voor: Braun EP 100

Ik gebruik hem alleen voor mijn baard en dat gaat uitstekend. Heb geen problemen met de kam, zoals hieronder een paar maal staat. Batterij doet het echt heel erg lang, maar ik gebruik hem natuurlijk steeds maar even (heb niet zo'n grote baard). Al met al een prima apparaat!

Robert2008 05-04-2009
Geschreven voor: Braun EP 100

Ik heb deze trimmer al een jaar of drie in gebruik, voor zowel hoofhaar als baard en snap ik niks van alle negatieve recenties. Als de kam al een keer terug zou schuiven slaat het apparaat meteen af als je de memoryschuif goed hebt ingesteld. Ik moet er er wel bijzeggen dat ik m'n baard zonder opzetkam doe en m'n hoofhaar met de kam erop. Maar nog nooit problemen mee gehad. Behalve dat de kop een keer kapot is gegaan en die is met 30,00 euro wel heel erg prijzig, de helft van het aankoopbedrag. Maar verder 100% tevreden. Voor de degelijkheid geef ik maar een zeven vanwege die kapotte kop. Het apparaat zelf voelt superdegelijk aan.

els56 27-03-2009
Geschreven voor: Braun EP 100

na vele jaren prettig gebruik van de Exact 6 is deze helaas ter ziele gegaan en was niet meer te koop, dus de Braun 100 aangeschaft, een paar keer gebruikt en deze is toen achterin de kast beland, verschuivende opzetkam die tegengehouden moet worden en plukken hoofdhaar welke in de opzetkam blijven hangen (als in een soort opvangbakje), zodat steeds de kam er met kracht af gehaald moet worden om hem leeg te schudden,bijzonder
vervelend in gebruik.
Spijt van de aankoop van dit toch prijzige apparaat.

SHG 17-01-2009
Geschreven voor: Braun EP 100

Drie weken geleden heb ik de Braun EP 100 gekocht, na meer dan 10 jaar tevreden gebruik van de Braun Exact 6. De EP 100 is zonder meer anders, voelt zwaarder aan, de kam gaat anders door de baard, etc. Over het resultaat ben ik echter heel tevreden. Ik heb na drie scheerbeurten niets gemerkt van ongemakken die andere reviewers noeme, zoals een verschuivende kam.

Louis V 06-12-2007
Geschreven voor: Braun EP 100

Niet kopen ! Tegen beter weten in en na de reviews hier gelezen te hebben, ben ik toch overgegaan tot aankoop van de Braun EP100. Na de eerste trimbeurt verschoof de opzetkam al. Ongelooflijk hoe Braun zo'n toestel op de markt brengt. Dit kan toch niet getest geweest zijn voor het in productie ging?

HMR 06-07-2007
Geschreven voor: Braun EP 100

Ik trim mijn baard al 20 jaar en dit is veruit het slechste apparaat dat ik ooit heb gehad.
De opzetkam moet je extra met je hand vasthouden anders heb je grote kans dat hij verschuift.
Ook is het mogelijk dat de opzetkam naar beneden toe over de afstand afstandinstellinge schuift, je moet de opzetkam er dan met geweld afhalen als je hem wilt schoonmaken. De afstand instellingen liggen nogal ver uit elkaar, voor mij (weekbaard) is stand 1 te kort en stand 2 te lang.
Als de batterij die het overigens goed en lang volhoud, leeg raakt, wordt je baard (au) opgevroten ipv afgeschoren.
Op dit apparaat had geen Braun mogen staan, prijskwaliteit (het was geen goedkope) is niet meer dan een 4.

igor975 07-05-2007
Geschreven voor: Braun EP 100

na jaren braun baardtrimmer te hebben gebruikt een nieuwe ep 100 aangeschaft .
ben er zeer tevreden over ,scheerd heel goed .
ook de lengte instelling werkt goed .
hopelijk kan ik weer jaren vooruit ,vorige minstens 10 jaar.

igor

ton dijkstra123 25-01-2007
Geschreven voor: Braun EP 100

Gebruik zonder kam uitstekend, met kam zeer slecht.
Ik heb hem verschillende keren geprobeerd met de beide opzetkammen maar ik krijg mijn haar niet op lengte en heb uit noodzaak een andere (goedkope) gekocht welke wel voldoet.
Hiervoor had ik een Braun Exact 6, deze heb ik vele jaren (ik dacht ca 8 jaar) tot grote tevredenheid gebruikt, maar was niet meer in de handel toen ik deze kocht.

Klaas_nl 23-02-2006
Geschreven voor: Braun EP 100

Scheert op zich prima. Accu perfect. Groot nadeel is de niet goed werkende
opzetkam. Kost regelmatig een hap uit je haar. Mesjes na 1 jaar gebruik al
stomp. Haar verbrandt hierdoor aan de top. Had hiervoor een Braun Exact 6
universal, die was subliem.

Saint R 03-02-2006
Geschreven voor: Braun EP 100

Kwalitatief ben ik een beetje dubbel: resultaat en batterijduur zijn prima.
Maar de uitschuifbare opzetkam heeft de neiging om niet op zijn plaats te
blijven. resultaat: een flinke hap uit je baard. Dit gebeurd bij een wekelijkse
trimbeurt, 4/5 keer per jaar..