Canon LEGRIA HF M56 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon LEGRIA HF M56 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

marschouten 09-08-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M56 zwart

Het is een gebruiksvriendelijke camera. Zelfs mijn kleinzoon van 9, maakt er de prachtigste opnames mee.Hij is heel compact en je kunt er direct zonder veel handelingen opnames mee maken. Het geluid is prima, de kleinste details neemt hij op. Geweldige beeldkwaliteit. Het in- en uitzoomen geeft een onvervormd beeld. Er is een nadeel, ik mis de zoeker bij fel zonlicht, omdat het lcd scherm dan slecht is te onderscheiden.
Nadat ik hem enkele dagen in huis had gingen wij op vakantie. Het is een enorme aanwinst, wij kunnen de vakantie nu opnieuw beleven.

Succes1973 21-07-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M56 zwart

Camera filmt heel scherp. Bij het opstarten kun je sneller aan de slag gaan als je het interne geheugen gebruikt. Accu gaat iets langerbdan 2 uur mee.
Wat ik jammer vindt is dat je geen losse acculader erbij krijgt. Je moet de accu dus opladen met je camera.

René 1948 08-02-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M56 zwart

Ik heb deze camera gekozen als videocamera en de foto functie vind ik onbelangrijk. De beeldkwaliteit is voortreffelijk. Helaas de software Videobrowser van Pixela laat het compleet afweten, maar met Pinnacle 15 ultimate werkt het snel en goed, vandaar dat de mogelijkheden een minder cijfer heeft.

Joosie37 03-02-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M56 zwart

De eerste ervaringen zijn goed bevallen. Touchscreen was heel even wennen. (eerdere camera was zonder)

Michiel Molenaar 24-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M56 zwart

Sinds enkele dagen deze Canon Legria HF M56 in mijn bezit. Wat een goede koop zeg. De camera is eenvoudig in het gebruik en heeft een fantastische beeldkwaliteit. Wat mijn bijzonder opvalt, is de kwaliteit van het beeld bij weinig licht. Hij is dus erg geschikt voor avondopnames. Een aanrader!!

ahup 21-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M56 zwart

Camera aangeschaft om de groeistappen van onze zoon vast te leggen.
Goede kwaliteit zonder uitgebreide functies. Ook de filmopnames met minimaal licht zijn zeer goed. Overzetten van materiaal op laptop of NAS via ftp server is zeer eenvoudig.

Johny69 01-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M56 zwart

Ben na een paar dagen al zeer tevreden over deze camcorder. De bediening is eenvoudig als je kiest voor automatisch. De beeldkwaliteit in hd is uitstekend. Verdere mogelijkheden moet ik nog onderzoeken, maar dat zal vermoedelijk geen problemen opleveren. Het toestel voelt degelijk aan en ligt lekker in de hand. Hiervoor meer dan 10 jaar een Canon MV4 gebruikt. Het verschil is zeer groot te noemen.