Canon LEGRIA HF R306 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon LEGRIA HF R306 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

wberk82 04-04-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

De Canon LEGRIA HF R306 is een betaalbare en goede video camera. Hij ligt lekker in de hand en de opnames zijn erg scherp (HD kwaliteit).
Buiten filmen geeft de camera de beste en mooiste weergaven. De kleuren en contrasten zijn echt super! Het geluid is netjes, kan wat mij betreft best ietsje minder hol klinken. Bij het filmen binnenshuis worden de beelden naar mijn mening net ietsje te donker, in ieder geval niet zo helder qua kleuren en contrast als buiten.
Verder heeft hij een erg goede stabilisatie erin zitten, ook als je helemaal inzoomed tot het maximum.
Ik ben dan ook een zeer tevreden gebruiker van de mooie Legria HF R306.

G Pierlo 31-08-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

Een fijne camera die mij verrast heeft : geluid en beeld zeer tevreden over. Geluid is mooi zuiver en een goede geluidsset laat de kwaliteit goed weerklinken. Beeld was ook uitstekend en in cominatie met een LCD-scherm van 118 cm zeer scherp.

Hennekijn 24-06-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

Het is een kleine lichte camera, ideaal om zo in een tasje te doen en klaar te hebben wanneer de kleinkinderen iets leuks doen. Het enige nadeel is dat het klepje niet automatisch opent als je de camera aanzet, daar moest ik even aan wennen. Mooi zuiver beeld, ook als het licht niet zo best is.

Jobas1 27-03-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

het is even zitten voor je door hebt hoe alles werkt maar dan heb je een prima camera die eenvoudig te bedienen is

Anoniem 13-03-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

Ben niet echt kapot van deze camcorder. Stelt me teleur qua helderheid. Vooral met wat minder licht vallen de beelden behoorlijk tegen. Het geluid is slecht tot zeer slecht. Wat bediening betreft is het gekungel met het vasthouden van de cam d.m.v een te kort riempje erg kneuterig en het in- en uit- zoomen moet je (erg onhandig) met je andere hand doen. Het vervangen van de oplaadbare accu die stuk ging is een zoektocht van jewelste, en als je er al een gevonden hebt, blijken ze bijna niet te leveren en peperduur (rond de 100Euro)
Handleiding in het Nederlands zit er niet bij. Cd's worden meegeleverd waar je niets aan hebt. Waarom er geen Nederlandse beschrijving en wat meer nuttige informatie is meegeleverd is mij niet duidelijk. Je krijgt het idee dat Canon totaal niet geinteresseerd is in de Nederlandse markt. Jammer, want Canon is een zeer gerenommeerd merk, maar men saat hier de plank behoorlijk mis.

ChrisLosser 29-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

Wij hebben voor de Canon LEGRIA HF R306 gekozen,omdat we een camera zochten die met weinig licht goede opnames maakt. Met behulp van de consumentenbond waar deze camera een 6,4 als score had(Hoogste cijfer in zijn prijsklasse), maar ruim voldoende scoorde bij weinig licht. Dit klopt inderdaat. Hij is ligt lekker in de hand en is mooi compact waardoor hij makkelijk mee te nemen is. De camcorder is makkelijk te bedienen en maakt mooie opnames. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Henk1879 31-12-2012
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

De Canon Legria HF R306 is eenvoudig te bedienen en levert zeer goede kwaliteit. Daarnaast is het de Canon makkelijk mee te nemen door zijn compactheid.

pvoet 27-12-2012
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

Goede camera met fraaie beeldkwaliteit.

Complete levering met software en kabeltjes om de camera op de computer en televisie aan te sluiten.

Meegeleverde batterij is vrij snel leeg. Vervangende batterijen met langere levensduur zijn verkrijgbaar bij accusnel.nl

Henk1901 11-12-2012
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

Eenvoudige camera met fraaie beeldkwaliteit. Kan niet alleen 1080i maar ook in 1080p opnemen.

Complete levering met software en kabeltjes om de camera op de computer aan te sluiten. Er is zelfs een HDMI-kabel meegeleverd om de camera rechtstreeks op tv aan te sluiten.

Meegeleverde batterij is vrij snel leeg. Er zijn batterijen met een hogere capaciteit leverbaar, maar die zijn vrij prijzig.

Vindoes 09-12-2012
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R306 zwart

Overstap van DV naar HD opnames is in de beelden zeer goed te zien. Heel scherp, alsof je naar een dvd zit te kijken. Apparaat weegt niks, ziet er goed en degelijk uit. Heel weinig fysieke knoppen is wel even wennen. Bijna alle functies verschijnen op de touchscreen. Wat ik mis op deze camera is een lichtje aan de voorzijde om bij zeer weinig licht toch te filmen. Met de bijgeleverde accu kun je slechts 25 minuten filmen. Daarom gelijk een extra accu gekocht. Aangezien deze peperduur zijn (100 euro!) een slimme zet van de producent om er zo'n mini-accu bij te leveren.