JVC Everio GZ-E100SEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC Everio GZ-E100SEU zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

AKRO 26-03-2015
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Ik gebruik deze camera als tweede camera. Mijn eerste camera ging stuk tijdens onze vakantie in Australie. Ik heb deze GZ-E100 gekocht in Sydney en ik heb hier prima beelden mee kunnen kunnen maken.

Saense 09-09-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Inderdaad een prima handzame camera. Even opletten met inzoomen, dat gaat soms wel erg snel. De kwaliteit van de beelden is haarscherp. Maar zodra ik die wil bewerken om er een video van te maken - hetzij in Moviemaker of Pinnacle - loopt de kwaliteit flink terug. Iemand toevallig ervaring hiermee en hoe op te lossen?

REXajax123 18-06-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Ik vind het een comfortabele fijne video camera.

Hij werkt prima en ben er erg tevreden mee.
Het geluid werkt goed en ligt fijn in de hand dus ik zal de mensen het wel aanraden om het te kopen.

JWvSetten 23-03-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Mooie videocamera gekocht, met simpele praktische bediening. Video's kunnen op de PC worden gezet en bekeken, alsmede op TV. Handig formaat om mee te nemen. Gekocht bij de HEMA met extra batterij voor een mooie prijs.

Sander993 13-03-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Makkelijke camera die doet wat hij moet doen; snel en simpel opnamen maken tijdens de vakantie.
Groot zoom bereik, wel wat tijd nodig om opnieuw scherp te stellen.
Camera menu niet altijd even intuitief, maar alle nodige opties zitten erop.
Ik zu misschien in de toekomst toch kiezen voor een touch screen ivm gebruikersgemak. knoppen op GZ-E100 zijn klein en moeilijk te gebruiken in combinatie met de op het scherm getoonde info.

Ronald_1974 08-03-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Deze zeer kleine camera heeft mij verrast. Aanvankelijk had ik niet erg veel vertrouwen in de kwaliteit. Dat komt omdat ik altijd duurdere camera's heb gehad met veel mogelijkheden. Vanwege de beperkte opties die de JVC heeft in combinatie met het hoge 'plastic' gehalte was ik voorbereid op matige kwaliteit. Ik heb mij vergist. De beeldkwaliteit is erg goed en ook het geluid is prima. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Enige minpunten zijn de kleine standaard batterij en het handmatig openen van de sluiter. Evengoed een aanrader!

henricus01 04-03-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

mooie compacte camera. eenvoudig in gebruik. beeldkwaliteit en geluid voldoen aan verwachtingen. goede prijs-kwaliteitverhouding.

Mark Buter 02-03-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

De camera is prima, lekker klein prima kwaliteit voor een prima prijs, maar waardeloze ondersteuning voor Apple-gebruikers.

FrankyHankyPanky 27-02-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Leuke kleine camera met veel gebruiksgemak en een verrassende beeldkwaliteit, ook bij weinig licht. Doordat hij zo klein is is hij heel makkelijk meeneembaar en wordt daardoor ook daadwerkelijk veel gebruikt mede omdat hij zo makkelijk bedienbaar is. Een kind kan hiermee omgaan.
Het zoomen is - soms - heel licht hoorbaar in de microfoon.

Hans van Doorne 27-02-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

geweldige camera met veel nmogelijkheden e3n voor een zeer redelijke prijs als je ziet wat zoon camera allemaal kan. Ik zou iedereen deze camera aanraden.

Hans van Doorne 26-02-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Hele leuke Camcorder voor een redelijke prijs. Zal zeker deze camcorder veel gaan gebruiken. deze camera bied veel mogelijkheden is is lekker compact.

Jack1963 13-02-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Super kleine camera met geweldig beeld.
Geen spijt van de koop !
Geluid is super geweldig !!!
Je kunt de camera zo in je tas leggen
Alleen jammer dat er geen hoesje bij zit

Marielle1995 21-01-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Het geluidskwaliteit is zeer goed. Bij het afspelen van opgenomen video's op de camera zelf is het erg goed en duidelijk te horen.

Het beeldkwaliteit is goed. Sommige momenten is het wel erg onduidelijk maar dit is snel opgelost en is er weer duidelijk beeld.

De accu van de camera is wel erg snel leeg. Daarom hebben we een 2de accu aangeschaft.

Wanja 16-01-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

zeer mooie kwaliteit en mogelijkheden voor die prijs
heb nog een andere JVC camcorder maar deze neem ik sneller mee.

David Dagan 06-01-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Omdat ik heel tevreden was over mijn JVC GZ-MS95SE deze GZ-E100 gekocht. Mijn keus viel door de vele positieve reviews hierop in combinatie met de prijs. Ik wilde een waardige (lees lichtere, snellere, nog digitalere) opvolger van mijn vorige JVC. Daarnaast wilde ik een apparaat dat simpel in gebruik is, zonder poespas. Dat laatste voeg ik zelf wel toe in mijn videobewerkingsprogramma's Magix Video DeLuxe en HP Cyberlink PowerDirector.
Vooralsnog ben ik tevreden over de camera al heb ik er nog weinig mee opgenomen.

daviddagan 02-05-2014

Aanvulling: inmiddels zoveel maanden verder in gebruik; nog steeds heel tevreden. Lichtgewicht camera, klein in de hand en toch stabiel, snel aan (!) wanneer je het display wegdraait, onmiddellijk uit wanneer je de klep sluit, fijn dat de lensklep nu geïntegreerd is (geen los klepje/dopje meer). Inzoomen gaat soepel maar gebruik ik nauwelijks (geeft trillingen wanneer uit de hand gebeurt).

Opnemen in BlueRay-kwaliteit mogelijk maar heb nog gewone DVD-speler. Voor gewone DVD's kun je in 3 kwaliteiten opnemen, prima dus!

Alleen jammer dat je er geen foto's meer mee kunt maken.
Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Geen camera van deze kwaliteit voor deze prijs (bij de aanschaf 150EUR betaald).

Ron Schijfs 06-01-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Handige camera zonder teveel poespas. Leerlingen zonder ervaring in het filmen gebruiken hem op school. (Middelbare School)Voldoet prima!

Andreasz 25-12-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Sinds een paar weken in bezit van een JVC Everio HD. Makkelijk in gebruik, prima beeldkwaliteit en goed geluid. Een topcamera voor weinig geld.

kdonkers 24-12-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Een hele gebruiksvriendelijke, nette, compacte camcorder.
Makkelijk in gebruik, ook zonder handleiding.
Mooi scherp beeld en geluidskwaliteit.
Compact dus makkelijk overal mee naar toe te nemen.

J.Wieling 29-11-2013

compacte camera, goede prijs/kwaliteitsverhouding
Eenvoudige bediening.
perfekt beeld,ook bij weinig licht.

Kornelis Aardema 28-09-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Fijne, lichte camera, mooi beeld en makkelijk te hanteren. ook het geluid is goed. Ligt goed in de hand, daardoor trillingvrij te filmen. Omdat de camera compact is makkelijk mee te nemen.

Sas81 13-09-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Prima camera voor weinig geld. Geen hoogstaande kwaliteit, maar dat kun je ook niet verwachten voor 149 euro. Leuke compacte camera voor huis, tuin en keuken en uiteraard vakanties.

Erik11123 01-09-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Ziet er gewoon goed uit, en zeer handzaam, goede prijs kwaliteit verhouding, alleen heb ik mijn twijfels over de belichting bij avond en nacht opnames

Jennifervandervorst 26-08-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

erg handig en compact cameraatje. Is makkelijk in gebruik en maakt mooie filmpje! helemaal tevreden met deze aankoop. prijs-kwaliteitsverhouding zijn erg goed.

HGM62 03-08-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

Na lang zoeken en vergelijken gekozen voor de Everio GZE100.
Tot nu toe een uitstekende keus geweest.Dit is een prima camcorder voor een zeer scherpe prijs.
Geluid en beeld zijn haarscherp en de camcorder is mooi klein en ligt prima in de hand.
Ben er heel erg blij mee.

Joëlle Peerboom 07-07-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E100SEU zilver

De camera is heel handig en makkelijk in gebruik. Ook is de beeldkwaliteit heel hoog doordat het HD is. Het geluid van het opnemen is heel goed, daarom koos ik voor deze camera omdat ik hem graag wil gebruiken met concerten. De camera is hiervoor heel erg geschikt.