JVC GZ-RX515BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 108 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-RX515BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

eric 22-02-2016
Geschreven voor: JVC GZ-RX515BEU zwart

ik ga veel met mijn motor op vakantie en dan is het belangrijk om een camera te hebben die tegen een stootje kan en zeer gebruiksvriendelijk en compact is + degelijke fotofunctie. Na en grondige zoektocht bleek deze de beste koop in prijs kwaliteit verhouding. ook de lange filmduur is geweldig.

Akko 01-02-2016
Geschreven voor: JVC GZ-RX515BEU zwart

Goede stevige Videocamera, ik ben hartstikke blij ermee De camera ligt goed in de hand. Opnames zijn betreft het beeld en geluid erg scherp.
Gebruiksaanwijzing is eenvoudig via touch/knopen opnemen en zoomen. Verder kan je via e touchscreen naar het hoofdmenu in chronologische volgorden.Totslot zijn de instellingen eenvoudig te zoeken. Ik ben er hartstikke gelukkig ermee, het is zeker een aanrader voor een gezien met kleine kinderen gezien de vele mogelijkheden. Water, Zand, schok en bevriezing. en nartuurlijk de 5 uur accu duur.

Van Ende 12-01-2016
Geschreven voor: JVC GZ-RX515BEU zwart

Goede camera, goede prijs-kwaliteit. Iets minder mooi design, kan tegen een stootje. Goede batterij-duur.

Patrick1968556 10-06-2015
Geschreven voor: JVC GZ-RX515BEU zwart

Zeer compact toestel, waterdicht tot 5m.
Batterijduur van 5u.
Zeer helder beeld, een echte aanrader.

Moliver 10-04-2015
Geschreven voor: JVC GZ-RX515BEU zwart

Een handige compacte camera.
Heb deze aangeschaft omwille van zijn gebruiksgemak, water, stof en schokbestendigheid en Wifi mogelijkheid
Ideale camcorder voor ons gezin