JVC gz-r315d oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC gz-r315d oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Douwe Noordhof 07-07-2016

Uitstekende camera

Geschreven voor: JVC gz-r315d oranje

Deze camera is lekker compact en handig in gebruik! De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. Een aanrader! Ik heb geen spijt van deze aankoop.

Babs 20-06-2016

Mooie camcorder voor goede prijs

Geschreven voor: JVC gz-r315d oranje

Je kunt heel veel met de camcorder, onder water filmen, shockbestendig etc. Handig en makkelijk in bediening. Mooi geluid en beeld.

JVC Everio 24-05-2016

Mooie camera

Geschreven voor: JVC gz-r315d oranje

Het toestel is wat moeilijk in de hand te houden. Het touch display is wat vreemd, maar went snel. Het beeld is heel mooi en de kwaliteit van dit beeld is prima.

Ellie 13-05-2016

Gebruikersvriendelijke camera

Geschreven voor: JVC gz-r315d oranje

Sinds 2 weken in het bezit van deze camcorder. Heb in die tijd er al aardig mee geexperimenteerd. Super licht, makkelijk te bedienen en goed te importeren in bewerkingsprogramma op pc. Beeldkwaliteit mooi, geluid goed. Voldoet tot op heden volledig aan mijn verwachtingen.

Jonasson 09-05-2016

Super camera!

Geschreven voor: JVC gz-r315d oranje

Deze camera bevalt zeer goed. Zeer makkelijk in gebruik.
Het beeld is zeer scherp. En wat met name bevalt is het gemak qua instellingen en filmen.