JVC GZ-MS120 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-MS120 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

broekhoff 13-10-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

gekocht en week later naar india! filmen was n drama
gaf steeds aan videobestand beschadigt resetten
jawel 25 keer resetten na het terug zetten van de fabrieksinstellingen(boekje)ging het wel tot dat we steeds de melding kregen geheugenkaart fout even schoonmaken ja 25 keer per dag!!
nieuwe sdkaart gekocht precies hetzelfde
bij thuiskomst terug gebracht,wordt naar gekenen jawel maar ik hoef dat ding eigenlijk niet meer vertrouwen is weg de filmpjes zijn waardeloos want je ziet het steeds verspringen dank je wel jvc zonde van de film!!

rnderon 28-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Wij hebben de camera gekocht voor de avondvierdaagse in Den Bosch en onze aankomende vakantie in Turkije.
De keus van de camera is gevallen mede door de 2 sd kaartjes die het mogelijk maken om ongestort 1 á 1,5 uur te filmen.
Prijs kwaliteits verhouding van dit product vind ik zeer goed!
De camera is makkelijk te gebruiken, niet moeilijk in gebruik!
De handleiding zorgt voor duidelijke informatie zodat de camera snel te gebruiken is!
Ik heb geruime tijd met de camera kunnen filmen voordat de acculeeg was!
De filmpjes zijn heel makkelijk via een usb kabel op de computer te zetten en het beeldkwaliteit vind ik super!

Wil u een mooie, snelle en goede camera!
Dan zou ik u deze aanbevelen

the brock 27-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Begin juni deze camera gekocht. Erg fijn klein modelletje. Beeld- en geluidskwaliteit is prima. Het enig dat tegenvalt is het focus wanneer de camera ver is ingezoomd. Verder is de camera ook niet gemaakt om foto's te maken. Wel erg tevreden ondanks deze mankementjes.

Sadettincankor 09-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

Heb deze camera vorige week gekocht. Het is een fijn apparaat. Ik weet nu al hoe alles werkt. Lekker compact en licht in gewicht en geeft prachtig beeld. Zeer gebruiksvriendelijk. Deze camera voldoet aan alle verwachtingen. Zeer tevreden dus!

Hamideozcelik 09-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

Heb deze camera nu al een week. Heb er al veel opnames mee gemaakt. Binnen en buiten. Heel duidelijk beeld en een goede geluidskwaliteit. De bediening is heel simpel. Hij is lekker klein en licht. Uitstekend apparaat. Een aanrader!!

wdegrundt 04-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Sinds een paar dagen ben ik eigenaar van de JVC camcorder GZ-MS120.
Een makkelijk in de hand liggende camera,met een heel duidelijk beeld, en een goede geluidskwaliteit.
Tijdens het afspelen op de PC de film even pauzeren en een foto maken hoort ook tot de mogelijkheden.
Tijdens opnemen bij weinig licht toch een duidelijk beeld.Als je de film op de PC hebt kan je hem makkelijk bewerken(bv.met pinnacle).
Ik schaf wel een extra accu aan,voor "noodgevallen".

julesverreck 13-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

heb deze camera 2wkn inbezit goede beeldkwalitiet handig in gebruik goede ned beschrijving makkelijk op dvd te zetten kortom een aanrader ik geef deze camcorder van jvc GZ-MS120 een dikke9

mossel1987 21-04-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Het is mijn 1e camcorder, maar hij bevalt me uitstekend.
Is mooi klein van formaat & de beeld+geluidskwaliteit zijn ook goed.

Het is een ideale 1e camcorder voor amateurs.

jans2010 25-03-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Het is een zeer comfortabe product. Voor weinig geld, heb je een leuke camcorder! Het is gewoon heel makkelijk als je 2 sd kaartjes erin kan doen! Ze scherpte is ook zeer fijn het is helaas geen full hd ready, maar goed daarvoor betaald je ook wat meer als je dat wilt hebben.
ik raad de mensen aan om zekers deze te nemen, vooral als het gewoon een hobby is:)

pbuijs 10-03-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

Handige camera voor beginners.
De handleiding is duidelijk.
En ideaal met automatische led-verlichting.
Moest wel even wennen ad Laser Touch LCD, want deze is erg gevoelig.

Turid 27-02-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

Handige, kleine, lichte camera. Plaats voor 2 SD kaarten erg handig. Eenvoudige bediening d.m.v. touch screen. Binnen 10 minuten weet je hoe de camera werkt. Beeld valt me een beetje tegen. Jammer dat je de camera altijd op het lichtnet moet aansluiten om mee te werken op de computer.

wagtmans64 22-02-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

Leuke camera, makkelijk te bedienen.
Het beeld en geluid is van goede kwaliteit.
Ook het overzetten naar pc of tv is kinderspel.
Prima prijs/kwaliteits verhouding

marcom1967 02-02-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Over deze camcorder kan ik heel kort zijn.
Sinds ik deze camcorder heb is er nog nooit zo veel mee gefilmd als al die andere camcorders die ik hier voor heb gehad.
hij is zeer makkelijk in gebruik en wat misschien nog belangrijker is hij is zeer handzaam en makelijk even mee tenemen in je jaszaken dus gaat hij overal mee heen,en zelfs mijn vrouw maakt nu films met deze camcorder.

joepke2 19-01-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

Heb de camera nu 1 week in bezit. Vind de buitenopname niet slecht,gezien de prijs van de camera maar binnenopname zijn erg korrelig, zoals ook de foto's.

Frenkel 15-01-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Hele goede camera voor de prijs. Weinig instellingen. Ook binnen redelijk te filmen. Stabiliteit prima, maar kan me voorstellen dat bij het skiën het altijd lastig is het beeld stil te houden, bij elke camera. (zie eerdere review).

Het aantal reviews zegt niet alles over de camera. Hij is prima, daar niet van, maar bij het plaatsen van een review wordt de garantietermijn met een jaar verlengd, vandaar de populariteit op deze site.

Franck73 04-01-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

de camcorder is handig en compact. Door het bedieningsschermpje is hij eenvoudig te bedienen en zitten alle opties binnen handbereik [een schermpje]
Verder is de beeldkwaliteit en geluid zeer goed.
Opladen is eenvoudig en er zit een goede handleiding bij. Kortom een echte aanrader

John1946 03-01-2010
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

De JVC GZ-MS 120 is een perfecte videocamcorder.
Prima beeld en een 35x optische zoom waar je alles lekker dichtbij kunt halen.
De zoom is trouwens te regelen wat snelheid betreft.
Zeer tevreden.

Tosun 29-12-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Vandaag gekocht, een zeer makkelijk apparaat. mooie beeld voor de prijs. je hoeft de handleiding niet eens te lezen om de toestel te bedienen. een goede aankoop.

ahorn 21-12-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

I heb deze camcorder een week.
Ben niet ontevreden het beeld is goed maar het geluid wat minder.Het beeld verwerking heeft als nadeel volgens mij dat er geen muziek bij gemengt kan worden.Dit doe ik met een ander programma.

jetses 15-12-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

Heb de camera nu een paar weken in mijn bezit en bevalt prima. Hij is licht en zeer compact. Goede gebruiks vriendelijkheid. Kwaliteit opname prima. Bewerken gaat ook vrij makkelijk.

Rik75 04-12-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Leuke en kleine videocamera die op SD kaarten opneemt. Geen overbodige knoppen erop. Ziet er wel wat "plastic" uit, maar de prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed.

Pa tat 29-11-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Op zoek naar een camcorder om op simpele wijze filmpjes te kunnen maken van een redelijke tot goede kwaliteit ben ik uiteidelijk op everio GZ-MS 120 uitgekomen. Nog getwijfeld tussen de MS130 en de MS120 ivm de 60 GB harddisk die er bij de 130 al in zit. Toch gekozen voor de 120, zie in de toekomst wel of mijn keuze gerechtvaardigd is...
Meteen een Kingston 8 GB class 4 kaart erbij gekocht. Verkoper zei dat deze levenslang garantie heeft... voor wat het waard is gezien de ontwikkelingen met camera's en geheugen in het algemeen.

Had hiervoor ook een JVC met mini-dv bandjes. In daglicht perfect, maar zodra het iets donkerder was (binnen) dan was het gewoon slecht. Met deze angst toch de MS-120 gekocht en ik moet na een paar dagen zeggen...

Niet te vergelijken met de oude mini-dvtjes. Beeld is veel beter, ook bij mindere lichtomstandigheden. Schermpje voelt een beetje "cheapie" aan, maar het beeld is superhelder. Leuk bedacht menusturing, maar eventjes wennen...

Camera is heel licht maar wel hanteerbaar en handig klein.

Heb nog geen materiaal etc bewerkt op de computer maar heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.

prinsen1976 28-11-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

Camera al een paar weken in mijn bezit. Het toestel ziet er prima uit en het ligt perfect in de hand.
Het is makkelijk te bedienen, een overzichtelijk menu.
Handig is dat er 2 kaartjes in passen en dat deze automatisch overschakelen als het ene vol is.
Gewoon geweldig nog geen minuut spijt gehad van de aankoop.

e.kouwenberg 22-11-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zilver

Sinds een paar dagen deze camera in het bezit na de vele lovende reakties hier op kieskeurig.

Camera is makkelijk te bedienen zonder dat het hele instruktieboekje doorgelezen moet worden. Ook het verbruik van de batterij valt mij niet tegen. Haal niet de tijd die in het boekje staat maar kom toch redelijk in de buurt.
Scherm is helder en duidelijk.
De lasertouch is even wennen maar is voor zo ver ik kan zien best handig. De zoom is te bedienen via het knopje aan de bovenzijde en is even wennen.
Ook het gebruik van het dual SD slot is erg makkelijk. Heb er nu een 8Gb kaartje in maar in de toekomst komt er nog wel een bij. De prijzen van dit soort kaartjes daalt bijna met de dag.

Vind het wel jammer dat er niet een nekstrap aan gehangen kan worden, zit geen bevetsigingspunten aan de camera en nu moet je dus de gehele tijd met de camera in de hand blijven lopen. Hij is dan wel niet zwaar maar om je nek vind ik toch makkelijker.

Beeld is prima als dit afgespeeld wordt op de tv. Het is wel geen full hd maar voor deze prijs mag je dit ook niet verwachten.

Het geluid had van mij wat beter gemogen( 7)
Beeldkwaliteit is prima(8)
Mogelijkheden te over en zal ze waarschijnlijk niet eens allemaal gebruiken(8)
Makkelijk in gebruik(9)
Vormgeving vind ik mooi(8)
is wel persoonlijk natuurlijk
Degelijkheid(7) kan hier na een paar dagen niet over oordelen maar JVC is in het algemeen altijd prima in orde

frank562 17-11-2009
Geschreven voor: JVC GZ-MS120 zwart

Handig in gebruik, snel gebruiksklaar door handig doordacht formaat.
Het gebruik is gemakkelijk, binnen ons gezin kan iedereen ermee omgaan.
Ook het aansluiten op een TV is gemakkelijk en vereist geen moeilijke handelingen.
Wij hebben hem aangeschaft, buiten natuurlijk de kwaliteit, voor het gebruiksgemak en daar voldoet deze camera ruimschoots aan.