JVC GZ-HM30 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 251 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM30 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Harry1962V 10-02-2013
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zilver

geweldig mooi en goed apparaat heb hem nu meer dan een jaar en hij doet het net zo goed als of hij nieuw is.
heb er wel een extra accu bij gekocht . de bijgeleverde accu is heel snel leeg, verders gewoon een goede camera

jwz1234 13-07-2014

waar heeft u de accu besteld? en kan die langer mee?

groetjes

jwz1234 13-07-2014

waar heeft u de accu gekocht? en welke en watvoor accu? gaat deze langer mee?

bert10000 02-02-2013

superfijne camera
handig in gebruik en makkelijk mee te nemen
voorzien van gebruiksvriendelijke software die door iedereen te bedienen is

mri73 14-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Het een een gemakkelijk bedienbare, compacte en eenvoudige camcamera. Er zit geen extra lampje op wanneer het donker is.

Frans en José 03-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Deze Camcorder van JVC hebben we gekocht, om momenten goed vast te leggen.
Om ons de gebruiksmogelijkheden eigen te maken hebben we een aantal proeffilmpjes gemaakt, met gebruikmaking van alle knoppen. Bij het terugzien van deze filmpjes kunnen we zien, dat de mindere momenten hierin, vooral aan onze onervarenheid te wijten zijn.
Hierbij weten we meteen, welke funktie onder elk knopje zit, daar dit logisch ingericht is, is het filmen na deze proefopnames erg gemakkelijk.
Dit is erg belangrijk, want in de meeste gevallen worden unieke momenten vastgelegd, die er in 1 keer gewoon goed op moeten staan, omdat dit geen tweede keer gefilmd kan worden!
Door het goede resultaat, en de goede prestaties van deze camcorder hebben al 3 van onze kennissen ook deze camera gekocht. Hierbij is vast komen te staan, dat ook zij heel snel met deze camcorder om weten te gaan, en ook de mooiste momenten in hun leven op film vast weten te leggen.
De kwaliteit van deze filmpjes is uitstekend, evenals de geluidskwaliteit.

Henriette Middeldijk 05-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Vooral prachtige kleurenbeelden. Zeer tevreden over de kwaliteit.
Bedieningsgemak zonder meer goed.
Minpuntje is de kleine bedieningsknopjes.
Een tweede accu is wel nodig.

Renew62 05-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Compacte camera, ligt goed in de hand en bedieningsknoppen zijn eenvoudig te benaderen op het moment van filmen.

François Verleye 21-08-2012

Geachte,
Dit is de 3° Camcorder die wij ons kopen.
De eerste ging stuk door een val.
Van de werking ervan waren wij héél tevreden, maat de val scheen iets teveel van het goede, vooral daar wij aan het filmen waren, toen deze val plaatsvond.
De tweede, waar wij ook héél tevreden van waren, voldoet nog steeds, maar heeft geen HD, waardoor wij niet tenvolle van de kwaliteit van HD zouden kunnen genieten. Dus kochten wij een nieuw toestel, wat wij nu gedurende 15 jaar bezitten.
Gezien de kwaliteit van de eerste 2 camcorders (beiden JVC camcorders) twijfelden wij geen ogenblik aan het merk dat wij wilden kopen om ons oude toestel te vervangen. En uit de opnamen die wij er reeds mee maakten, blijkt dat wij ons zeker niet vergist hebben, want de kwaliteit is SUPER, bij zowel de klankweergave, als bij de beeldkwaliteit.
Afgaande op onze ervaringen uit het verleden met JVC toestellen, zijn wij er dan ook van overtuigd dat, zonder ongevallen zoals bij ons eerste toestel, wij JAREN plezier zullen beleven aan het huidige toestel.
Wij willen van deze gelegenheid ook gebruik maken om JVC te feliciteren met de kwaliteit van hun produkten, en hen te danken voor hun excellente naverkoopservice.
François & Christiane Verleye - Moorthamers

n.b. Gezien wijzelf niet over een computer beschikken, werd deze mail verstuurd via mijn broer met email adres

dan1985 02-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Vooral de timelapse die je automatisch op deze camera kan maken gebruik ik veelvuldig bij bepaalde weersverschijnselen. Een erg mooie camera die je kan gebruiken met een SD kaart om veel op te kunnen nemen. Inzoomen gaat goed tot een bepaalde stand. Daarna wordt het beeld een stuk waziger. Geluid is ook zeer goed, je kan als je dit niet erbij wilt hebben ook de windruis in of uitschakelen. Veel functies bij een uitgebreide camera voor een hele mooie prijs. Wat wil je nog meer.

dan1985 06-08-2012

De Windruis is uit te schakelen via ´Menu, dan naar windruis gaan via de up en down knop en dan via de ok knop kom je op het scherm dat je het kan in of uitschakelen.

Wim Takken 04-08-2012

Dan, hoe zet je dat windgeruis uit? Heb ik niet kunnen vinden.

Wim.

Izzy1969 31-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Kleine handige camera. Beeld is prima. Heeft alleen wat erg kleine bedieningsknopjes. Ik gebruik hem alleen voor korte opname. Dus voor mij is de accu geen probleem.

Sfeervol 01-08-2012

Komt goed met die knopjes had er ook last van maar na enige maanden in bezit gaat het makkelijk.

Ome Dave 21-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zilver

Een paar dagen ben ik in het bezit van een JVC GZ-HM30camrecorder.
Kreeg een goede uitleg van een JVC dealer.Het gebruiksgemak vind ik ruim voldoende. Beeld kwalitiet vindt ik fantaties. Hij ligt goed in de hand en mooi van vormgeving. Ik ben in het camerawerk een begineling .Over een paar weken hoop ik toch wat mooie opnames te maken tijdens mijn vakantie

Adjuh 20-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zilver

prima camera, prijs kwaliteit staat goed in verhouding tot elkaar.er zitten veel mogelijkheden op de camera en hij is gemakkelijk in gebruik voor mij zijn de knopjes alleen aan de kleine kant vandaar dat ik het gebruiksgemak met een 7 waardeer
handig formaat en gemakkelijk mee te nemen.

Sannsanneke1972 18-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Makkelijk toestel goed te gebruiken en makkelijk mee te nemen zeer goed beeld weergave en goed geluid
Gebruiks vriendelijk en goed op de pc aan te sluiten e. dan je beelden te gebruiken
Een goed toestel voor een redelijke prijs
Wel adviseer ik een extra batterij erbij aan te schaffen

Patrick198031 17-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Goed in de hand liggen, en niet te groot. Ideaal te bedienen erg makkelijk. Beeld kwaliteit is erg goed.

a111 08-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zilver

Mooi compact model. Erg licht. Makkelijk in bediening.
Goede beeldkwaliteit.
Jammer de beperkte capaciteit van de meegeleverde accu.

Wim Takken 04-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Na 10 jaar een JVC camcorder met bandjes te hebben gehad, heb ik een paar maanden geleden een nieuwe JVC camcorder gekocht, de GZ-HM30BEU. Dit apparaat is een stuk kleiner en daarmee ook handzamer dan mijn vorige en de beeldkwaliteit is geweldig. Ik moet nog veel van de gebruiksmogelijkheden uitvinden, maar mijn eerste film van een vakantie in Italië is al buitengewoon geslaagd.

kalsbeek 03-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zilver

Geweldig machine van 70m gram zonder accu. Maakt zo mooie HD films. Ook naar youtube geen probleem. Geen sd kaart bij dat is jammer en de accu is matig verder geen enkel probleem mee een topper.

Sfeervol 23-06-2012

Klopt Kalsbeek maar het ergste is de prijs van een extra accu belachelijk hoog is. Dit maakt extra triest dat hier een te kleine accu bij zit. Kosten komen er meteen bij.

Wim Takken 09-06-2012

Eens met Kalsbeek. Hoe moeilijk kan het voor een fabrikant zijn om een compleet setje te leveren, dus inclusief een sd-kaart, een mini HDMI-kabeltje en een goeie accu! Dat kunnen zij veel goedkoper leveren dan dat wij dat apart moeten aanschaffen.

Wim Takken.

Sfeervol 01-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zilver

Kennis heeft deze camera ook en is zeer tevreden. Ook ik heb nu deze mooie camera. Licht in de hand past helderheid geweldig aan. Ook de wind (ruis)onderdrukker vind ik geweldig. Maar boveallles de kwaliteit van het beeld ik brand het in 1080 weg en het ziet er zo mooi uit.

Ali1970 31-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Heel eenvoudig te instaleren voor gebruik, licht makkelijk in de hand. Jammer dat er geen SD kaart standaard erbij zit. Ruime mogelijkheden

Jossil 27-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Het is een handzame, kleine compacte camera, alleen kun je soms moeilijk bij de in- en uitzoemknoppen komen, geeft een goed beeld alleen jammer dat de fabrikant geen grotere capaciteit accu heeft bijgeleverd, dit is toch een groot minpunt, want nu ben je gedwongen er een extra duurdere accu bij te kopen, omdat de standaard accu maar een half uurtje meegaat, en dan moet je al niet te veel in- en uit-zoemen, spoelen en/of opgenomen beeld bekijken en aan en uitzetten. Want dat kost allemaal extra stroom.

Arno 1964 24-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zilver

Prima camera, met goede beeld en geluidskwaliteit. Helaas is de bijgeleverde accu beroerd en je kunt er max.30 minuten mee filmen. Zeker aan te raden om een zwaardere accu erbij te kopen. Verder raad ik iedereen af om slechte/trage (class2) SD kaarten te gebruiken, gebruik alleen snelle kaarten van een A-merk. Koop een goede (snelle) Class 10 SD kaart en je zult er geen spijt van hebben.

wil_j77 22-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zilver

Beeldkwaliteit vind ik nog steeds goed. Wel jammer dat de bijgeleverde accu niet lang meegaat (max 20 min?). Helaas wel een keer een corrupte card gekregen waardoor je de opname kwijt bent. Daarna met (een ander merk SDHC kaart) geen problemen gehad.

Een goede backup mogelijkheid van de ruwe data (zodat je later nog kunt bepalen og je DVD of Avchd wilt maken) heb ik niet ontdekt.

John van der lely 15-05-2012

goedemiddag.
dit is mijn eerste camcorder maar ik vind het een prima machine het gemak zoals alles werkt.
mooi display heel duidelijk handleiding prima aansluit mogelijkheden genoeg goede sortering batterijen(accu) en sd-Kaarten.
Ben heel erg tevreden.
john

lampoels 14-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Deze camera is gemakkelijk te bedienen en heeft ook nog een geweldig scherp beeld,alleen bij een voetbal wetstrijd blijkt het beeld niet van goede kwaliteit te zijn te schokkerig verder is de camera met een zwaardere accu er bij zeer goed te gebruiken.
Alleen je moet geen grote handen hebben.

michelmal27 13-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zilver

Een makkelijk te bedienen camera en geeft een super beeld. Alles zit erop wat je wilt hebben voor het opnemen van videobeelden. Een goede zoom optie. Een erg fijn apparaat. Echt waar voor je geld

lampoels 12-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM30 zwart

Deze camera is gemakkelijk tebedienen en heeft ook nog een geweldig scherp beeld, alleen bij een voetbal wetstrijd blijkt het beeld niet van goede kwaliteit te zijn te schokkerig verder is de camera met een zwaardere accu er bij zeer goed te gebruiken.
Alleen je moet geen grote handen hebben.