JVC GZ-HM430 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 98 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM430 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

km2956 02-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

sinds enkele dagen de camera in gebruik, top beeldkwaliteit, het geluid dat je filmt is duidelijk, het andere geluid is echt achtergrondgeluid, fijn! Verder is de camera klein, maar handzaam. De knopjes op de camera hadden naar mijn idee wel ietsje groter gekunt.

het branden van de film was wat lastiger, jammer dat dat niet duidelijker omschreven is in de handleiding. Maar als je er even voor gaat zitten, lukt het prima. (instellingen - dvd-video veranderen)

Mijn mening: Prima koop!!

jo vd gucht 10-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

de camera is qua formaat en gewicht zeer handig om mee te nemen.ligt ook goed in de hand.
geeft toch bij opnemen een zeer stabiel beeld weer,alleen bij maximaal inzoomen kun
je beter een statief nemen.
ook bij donker weer is de opname kwaliteit
nog zeer goed.
ik vind deze camera, gezien de gunstige prijs een aanrader.

FV1957 07-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Het id een super handig klein apparaat. Eenvoudig mee te nemen naar elk evenement.
Beeld kwaliteit is goed en met het bijgeleverde programma kan je heel eenvoudig je gemaakte films op een c.d. branden.

Fleur123456 10-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Ik heb de camera pas sinds kort, maar viel me meteen op hoe licht hij is. Hierdoor kun je hem makkelijk overal mee naar toe nemen. Ik stond versteld van de goede beeld kwaliteit toen ik een video op tv bekeek. In combinatie met een statief is het beeld zo stabiel dat het goede filmpjes maakt.

alexx-61 10-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

De camera voldoet bij mij boven verwachting. De beeldkwaliteit bij daglicht en zeker zonnig weer is uitstekend. Bij schemer of donkere ruimten is de chip niet lichtgevoelig genoeg en geeft veel ruis. Ook de scherpstelling is dan onvoldoende.

De bediening op de camera is voor kleinere vingers uitstekend. Ikzelf heb moeite de juiste toets te vinden maar dat is even wennen en goed kijken.

De bijgeleverde software voldoet naar verwachting en de films kunnen zonder problemen worden geuploaded.

Kortom een fijne camera met mooie beelden en goed geluid voor de vakantieganger.

rabie 10-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

zeer eenvoudig te bedienen en heel klein. Ligt lekker in de hand en kun je makkelijk zo ergens mee naar toe nemen. Menu is heel simpel.40x zoom perfect!!

A-JH 29-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 wit

Ik heb de camera nog maar kort. De eerste indrukken zijn echter heel goed. Opnames welke in HD zijn opgenomen komen met goede kwaliteit op de PC en TV terecht.Het is een compacte camera met basis bediening, maar zeer makkelijk aan een PC te knopen waar weer je weer alle mogelijkheden tot je beschikking hebt. De camera ligt goed in de hand en is redelijk makkelijk te bedienen. In gebruik is deze camera heel makkelijk. Alles spreekt voor zich. Enig aandachtspuntje is de accu. Deze gaat ongeveer 45 minuten mee.

Tax_B 22-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Overdag heel mooi beeld, 's avonds ietsje minder maar absoluut voor deze prijs een hele goeie camera!!! Geen extra opties maar je kan alles bewerken via de computer.

Marleen1982 17-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Heel eenvoudig te bedienen en heel klein. Ligt lekker in de hand en kun je makkelijk zo ergens mee naar toe nemen. (past bijna in je broekzak!) Menu is heel simpel en spreekt voor zich en 40x zoom is fantastisch!

PascalenIep 12-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Een tweetal dagen in huis en al helemaal van onder de indruk. Lekker compact formaat, maar toch geweldige beeldkwaliteit. Ik snap alleen niet precies waarom de hoogste kwaliteit HD (UXP) niet gesaved kan worden op een DVD. Vormgeving een absolute 10. Als ik de tas oppak is het net alsof er niets in zit, zó licht is ie.

Silvester Mars 27-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Deze camera is erg compact en licht en voldoet goed aan onze wensen.
Onze keus is op dit toestel gevallen omdat het een voordelige prijs heeft voor een camera met full-HD beeldkwaliteit.
Opnemen met deze camera wijst zich vanzelf en is daarmee een makkie.
Ook binnen is de beeldkwaliteit naar ons idee veel beter dan onze vorige camcorder.

Erik van Oudheusden 25-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

De camera is licht in gewicht en makkelijk mee te nemen. Door de compactheid zijn de bedieningsknoppen wel wat klein. De accu is een punt van aandacht: nog geen half uur te gebruiken. Door de gevoeligheid van de microfoon erg veel last van het geluid van de wind.

Josje Uitzetter 24-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Ik ben in het bezit van een Sony DV camera met zoeker die echter op zijn laatste benen loopt.
Had graag weer een zoeker gehad en de mogelijkheden van de Sony. (overvloeiers, fade in/fade out, titelgenerator, audio dub, beeldeffecten, makkelijke handmatige instelmogelijkheden.
Camera's met zoeker zijn nauwelijks nog te koop en dan tegen gepeperde prijzen. Bewerken op de computer deed ik nooit, maar zal er nu aan moeten geloven.
Beeldkwaliteit van de HM430 is verbluffend goed. Levensduur van de accu te beperkt.

BJKLAHEL 23-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Sinds een aantal dagen hebben we de camera in ons bezit. Een mooie kleine camera die voldoet aan onze wensen. Met name erg prettig dat de grip op de camera heel fijn is, opnemen is daardoor een fluitje van een cent geworden. Ook het gewicht valt ons heel erg mee, hierdoor is het gemakkelijker om bewegende beelden te voorkomen, iets dat ook al goed wordt ondervangen door de stabilisator in de camera.

Wat we lastig vinden is dat het opladen via de kabel aan de camera moet gebeuren, hierdoor is de camera minder bruikbaar, een extern oplaadstation zou handiger zijn.

armin75 22-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Ik heb de camera nog maar kort. De eerste indrukken zijn echter heel goed. Het is een mooie compacte camera met weinig toeters en bellen. Meestal worden deze toch niet gebruikt. De camera ligt goed in de hand en is redelijk makkelijk te bedienen. Het beeld is heel goed te noemen. In gebruik is deze camera heel makkelijk. Alles spreekt voor zich. Enig aandachtspuntje is de accu. Deze gaat ongeveer 45 minuten mee. Heb daarom een JVC starterskit met een extra accu en tasje erbij gekocht.

Sharka-sylvia 09-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Super apparaatje,super formaat, past in je binnenzak, dus altijd binnen handbereik.
Prima bedieningsgemak en geweldig beeldkwaliteit.
Ben er heel erg blij mee.
Ik raad hem iedereen aan, die gewoon huis tuin en keuken opnames wil maken.

Dirk152 31-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

De video camera is gemakkelijk te bedienen, is zeer compact en heeft een goede beeldkwaliteit. Gezien de prijs kwaliteit ben ik zeer tevreden.

Oase1 27-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Zeer licht, erg handig. Beeldkwaliteit is goed scherp ook in Full HD.

Gebruikvriendelijk past iets te goed in je hand, waardoor je iets wat moeilijker bij de knoppen op bovenkant van de camera komt.

Voor de rest een uitstekende camera.

carolientje007 24-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

zeer goed gebruiksvriendelijk camera. een lichtgewichtje en klein formaat.
grote zoom, scherp beeld. echt zeer goed cameraatje!!

nijsten23 24-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Mooie camera voor een heel goede prijs.HD kwaliteit met perfect beeld op HD TV.
Camera is heel makkelijk in bediening .Alles word opgeslagen op SD kaart.
Alleen moet je goed opletten met software die bij camcorder word meegeleverd deze is niet geschikt voor een Apple computer.Al met al een heel mooie camera voor weinig geld.

franckyfrfr 23-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

mooie camera met goede beeldkwaliteit
zuiver beeld bij zoom en ook in duistere omgeving heldere beelden.
Heb nog niet zo heel veel gefilmd maar hij doet het stukken beter dan mijn vorige camera..

TamaraD8 20-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Ik heb deze camera voor de kerst gekregen om zo een mooi aandenken aan vroeger voor mijn zoontje te maken.
Ik volg al zijn ontwikkelingen met deze camera. Hij is snel te pakken en staat snel aan waardoor ik niks hoef te missen. Het enige min puntje vind ik het filmen 's avonds het beeld is dan een stuk korreliger. Maar de filmpjes van overdag zijn super scherp. Prijs Kwaliteit verhouding is perfect! Ben er erg blij mee!

anoniem00000000000000000 18-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Mooie compacte camera, handig in gebruik. Goed te bedienen! Mooie beeldkwaliteit en prima geluid.

BRUKIER RONALD 15-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Camcorder pas in gebruik, maar nu al zeer tevreden.
Zeer goede beeldkwaliteit en goed geluid.
Het menu is eenvoudig te te bedienen.
Ik ga uitgebreid genieten van mijn nieuwe aankoop.

LHols 10-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM430 zilver

Ik vind de camera mooi, klein en licht. Hij is makkelijk in gebruik en je hoeft niet perse de handleiding door te lezen voor je hem wilt gaan gebruiken. Mooi beeld (en geluid) zit erop, ook als je hem aan de tv of computer verbindt.
Ook prettig dat de kabels erbij geleverd worden. Kortom ik ben blij met deze aankoop!!