AEG T75470IH1CS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T75470IH1CS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rmaathuis 20-05-2015
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Waardeloos apparaat. 1 Programma draaien duurt soms wel 3 a 4 uur, en dan nog is de was niet droog, daarom moeten we het programma bijna altijd nog een keer draaien voordat de was echt droog is. We maken alles filters regelmatig schoon, daar heeft het dus niet mee te maken. De droger was wat duurder in aanschaf maar volgens de verkoper hadden we dat er binnen 2 jaar weer uit omdat de droger veel minder stroom zou verbruiken. Ik denk dat de stroomrekening juist hoger uitvalt omdat we steeds 2x een programma moeten draaien. Helaas is de droger al een paar maand uit de garantie... :(

rmaathuis 13-11-2015

Wel handig om nog even te vermelden dat dit een gebruikersprobleem is geweest. De filters van deze droger (alle 3) zijn zeer fijn. Bij mijn vorige condensdrogers van AEG was het voldoende om deze met de hand schoon te vegen en eens per maand af te spoelen. Dit deden we ook met deze warmtepomp droger maar bleek niet voldoende. Het stof gaat echt vastzitten in de filters. Dit kun je testen door er een klein beetje water op te gieten, blijft het erop liggen en stroomt het er niet doorheen dan zit het dus verstopt. Je moet deze echt schoonmaken met een afwaskwast oid

Lindylinn 14-01-2014
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Heb deze wasdroger zeker een jaar en heb er spijt van.
Ik wist dat een condensdroger er wat langer over doet, maar een katoenen was doet er dus 2:45 uur over en dat is niet te versnellen. Was dat alles, dan was er mee te leven, maar hij blijft dan ook nog eens vaak hangen op de laatste minuten. Kijk ik, dan is de was dus zekfs na uren niet droog. Met name hoeslakens en spijkerbroeken droger gewoon niet, ook niet na vele uren. Inmiddels was ik volledig gesorteerd, anders heb ik allemaal halfnatte was. Maar handdoeken is eigenlijk het enige wat echt droog is na 2:45 uur.

tilotilo 22-12-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Op zich prima apparaat in de omgang; echter liep na een paar maanden de trommel al aan waardoor hij nog meer geluid maakte dan dat hij al deed. Na melding gemaakt te hebben bij de leverancier heeft deze ons verwezen naar AEG. AEG heeft het euvel kosteloos verholpen door een monteur langs te sturen; netjes. Echt stil is niet een term die op dit apparaat van toepassing is. Verder is het filter in de dorpel van de deur reeds kapot door het open- en dicht doen van het filter. (Dat is nodig om de stofdeeltjes/pluisjes te verwijderen). Bij nader inzien liever toch maar wat extra uitgegeven voor een Miele. Betere ervaringen mee.

Mahubu 12-11-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Paar keer gebruikt, resultaat prima. Stille machine en direct op de afvoer aangesloten, werkt perfect. Tevreden!

Joki1234 03-11-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Prima droog resultaat en eenvoudig in bediening; duurzaamheid moet nog blijken maar wel veel vertrouwen in; vorige AEG droger is 21 jr. meegegaan.

SandraS1974 03-11-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Droogt prima, sneller en natuurlijk zuiniger.
Minder gekreukeld dan oude condensdroger.
Maakt wel iets meer geluid.
Zeer veel programma's. Warmtepomp droger droogt op lage temperatuur, iets meer geluid dan een gewone condensdroger. Was is minder gekreukt dan in onze oude condensdroger.

l.och 26-10-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

makkelijk in gebruik en goed resultaat.
is heel gebruiksvriendelijk en heel stil.
ik zou iedereen deze droger aanraden!
prijsverhouding zeer goed

danvico 14-10-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Wij zijn sinds jaar en dag bezitters van AEG drogers. Nu hebben wij de AEG T75470IH1 thuis staan. We beginnen met het uiterlijk van de droger. Het design is strak en overzichtelijk en er zit 1 draaiknop op wat het erg duidelijk maakt allemaal. Op het LCD scherm zie je de benodigde informatie die nodig is zoals welk programma - welk deel het programma zich bevindt en hoe lang het nog duurt.De deur en opening zijn goed toegankelijk en de deur kan je ook de andere kant op laten draaien. Het omzetten duurt ongeveer 5-10 minuten. De mogelijkheden zijn in overvloed aanwezig. Laten we zeggen dat er programma's zijn die wij niet gaan gebruiken. Voor elke kleding/wassoort is er wel een programma aanwezig(o.a. synthetisch/wol/sport etc) Zoals het design overzichtelijk is is ook het gebruiksgemak zeer eenvoudig.Er is 1 draaiknop voo alle programma's en dan zijn er een aantal drukknopjes om wat extra opties toe te voegen zoals kreukvrij of alarmering bij einde programma. Verder een aantal indicatieve LED'jes die aangeven wanneer je filters en reservoir moet legen. Het reservoir is ook aan te sluiten op de afvoer. Het setje is erij geleverd. Dit staat prima beschreven(in tegenstelling tot een andere review) Heel makkelijk te bevestigen, dit duurt ook een minuut of 10. Ideaal omdat je het reservoir niet meer hoeft te legen. Het droogresultaat is perfect.Zoals het prgramma aangeeft komt het er ook uit, hij doet wat hij moet doen! Het aantal decibellen is ook erg aangenaam.Je kan hem prima aanzetten s'nachts(wij hebben een washok met deur) dan hoor je hem bijna niet. Als laatste de duurzaamheid. Ik ben van mening dat je ook een beetje geluk moet hebben.Je hoort vaak genoeg dat de duurste apparaten het soms ook al na een aantal jaren het begeven. Ik kan zeggen dat onze laatste AEG 13 jaar is meegegaan en het nog steeds doet. Wij wilde graag een warmtepompdroger voor de zuinigheid. Ik hoop dat deze net zo lang mee zal gaan! Ik vind dat we een goede keuze hebben gemaakt met dit apparaat

Ommetje54 06-10-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Mooi apparaat. Werkt prima in de afgesloten ruimte. Het goed instellen van de warmtepompdroger, cq inschatten van de droogtijd is nog wel wennen tov van onze vorige 'gewone' vorige AEG droger. Die werkte na 20 jaar trouwe dienst overigens nog prima, maar door verhuizing niet meer bruikbaar.

Anneke Bimmel-Visser 25-09-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Hij draait geweldig, ziet er mooi uit en is praktisch in het gebruik. Hij maakt niet zoveel herrie als die bij m´n moeder. maar dat is al een 10 jaar oude.
Ik hoop er nog veel wasjes in te draaien.

oogpotlood2 22-09-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Gisteren onze eerste was gedroogd met deze nieuwe AEG T75470IH1. Uitstekend resultaat, de was was in een uur tijd mooi droog.

Duurzaamheid is een 6 geworden omdat ik die niet kan beoordelen, ik heb het apparaat pas twee dagen.

L. Schellekens 21-09-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Wasgoed komt er goed droog uit en de starttijd die veel langer lijkt dan bij andere drogers wordt veelal niet gebruikt en de droger is veel sneller klaar, vaak binnen 1uur en 30 minuten al. Hierdoor kun je wassen en drogen achter elkaar door. Tevens produceert hij echt weinig omgevingswarmte vergeleken met een conventionele condensdroger. Wij hoeven nu het raam niet meer open te hebben staan zodat de droger zijn warmte kwijt kon. En na afloop stopt hij, maar gaat daarna ook vanzelf helemaal uit en verbruikt dan dus ook geen stroom meer.
Tot dusver een prima apparaat.

Ellenaj 14-04-2013
Geschreven voor: AEG T75470IH1CS

Heb nu 3 wassen gedroogd.. Droger maakt een brommend geluid erg hard. Kan in de avond niet aan ivm geluid. Deed er laatste x 3 uur over en was was toen nog niet helemaal droog. Handleiding hoe op afvoer aan te sluiten onduidelijk. morgen bellen of er iemand naar kan komen kijken of dat hij nog terug kan... Ben teleurgesteld.