AEG Lavatherm 37850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Lavatherm 37850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

naam2100 22-02-2010
Geschreven voor: AEG Lavatherm 37850

Droger droogde vanaf het begin zeer matig. Was werd nooit echt droog, bleef klam en na een jaar dagelijks gebruik maakte het apparaat een vreemd geluid.Klacht verholpen maar twee jaar later hetzelfde probleem. Nu bleek het kogellager versleten. Konden machine inruilen tegen nieuw exemplaar tegen flinke bijbetaling. Machine dus na drie jaar dagelijks gebruik (gezin met twee kinderen) volkomen versleten. Het nieuwe apparaat blijkt nu na drie jaar gebruik eveneens volkomen versleten. De displayu geeft verschillende foutmeldingen en volgens de monteur moet display worden vervangen en de lagers van de motor. Ook lekt de machine water en is de was nog nooit echt droog geweest. Kosten reparatie zouden 270 euro bedragen maar wij kiezen ervoor dit bedrag in een echte goede droger te steken, en dat wordt een Miele en nooit meer een AEG. Volgens de verkoper in de winkel is een AEG wasdroger ook niet geschikt voor dagelijks gebruik. Maar dat hadden ze er bij de koop niet bijverteld.

naamloos 21-10-2015

Onze droger is nu 5 jaar oud. Maar weinig gebruikt.
Want in de zomer hang ik de was altijd buiten. In de winter doe ik alleen de handdoeken en beddegoed in de droger.
De droger maakt nu veel lawaai en de monteur weet niet wat het is en zegt dat het lawaai normaal is maar zoveel lawaai heeft de droger nog niet gemaakt.

stiw 16-02-2010
Geschreven voor: AEG Lavatherm 37850

Onze Bauknecht heeft 16 jaar dienst gedaan en nog niet kapot. Toch maar een modernere AEG LAVATHERM 37850 gekocht met electronische vochtmeting. Was is sneller droog en draait niet onnodig lang door en dat scheelt in de knip. Zowel tijdsturing (zelf in te stellen) als automatisch vanwege electronische vochtmeting. Ook goed is het speciale wolprogramma. Machine is redelijk stil. Echt een aanrader. Machine oogt ook goed en dat is mooi meegenomen voor een dergelijk gebruiksartikel.
De wasdroger heeft hetzelfde uiterlijk als de LAVAMAT 86850 wasmachine die wij al eerder aanschaften (ook review geplaatst).