Bosch WTE86301

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTE86301 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PeterM75 07-04-2010
Geschreven voor: Bosch WTE86301

Wij hebben deze droger ruim anderhalf jaar en zijn zeer tevreden. Droogt goed en is betrouwbaar.
Eén keer kwam er een storing. Hij sloeg na 1 minuut steeds vanzelf af. Toen bleek dat het luchtfilter vanbinnen veel te vies was geworden, waardoor brandgevaar ontstond, dus steeds vanzelf afslaan. Het filter goed schoonmaken hielp niet. Na een tip van iemand op kieskeurig de achterkant van de droger eraf gehaald, daar zit ergens een klein rood knopje. Die ingedrukt, daarna werkte hij weer.

Stecor 14-02-2008
Geschreven voor: Bosch WTE86301

Voldoet absoluut niet aan de verwachtingen.Z.g. groot wasgoed,zoals lakens,onderlakens,dekbedovertrekken draait in elkaar en blijft zeer nat.Ondanks diverse mails,telefoons etc. wordt vanuit Bosch geen oplossing aangedragen.

MBerg 16-10-2007
Geschreven voor: Bosch WTE86301

Droger nu zón 11 maanden in bezit, gebruik hem wekelijks meestal maar 1 keer.
Door de grote trommel kan ik er makkelijk 2 wassen in kwijt, hoeft dus maar 1 keer te draaien.
Was altijd super droog.
Enige nadeel is dat dekbedden erin niet handig zijn, draait helemaal in elkaar en is dan niet goed droog.
Verder Topapparaat. Makkelijk te bedienen, zitten veel verschillende progamma's op.
Duurzaamheid nog moeilijk te beoordelen, maar het lijkt een sterke machine maakt ook bijna geen geluid.

M van der Aa 05-03-2007
Geschreven voor: Bosch WTE86301

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe droger. Hij is geruisloos,makkelijk in het gebruik en droogt goed,en ziet er nog mooi uit ook , en dat voor dat geld geweldig!

Richard1975 30-10-2006

Na lang getwijfeld te hebben tussen een AEG Marathon en een Bosch, toch
besloten voor deze Bosch droger. Ben erg blij met de keuze. Hij droogt
ontzettend snel en goed, dit komt denk ik mede door de grootte van de trommel.
Aangezien er, zover ik weet, geen wasmachines zijn met 7 kilo inhoud, heeft
deze Bosch dus duidelijk wat over. Kortom, prima apparaat, gemakkelijk te
bedienen, snel en stil. Een echte aanrader dus.