LG CD7BKWM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG CD7BKWM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

JoostvE1984 10-04-2011
Geschreven voor: LG CD7BKWM

Droger doet zijn werk en droogt dus gewoon prima. Zitten voldoende programma's op en is ook gebruiksvriendelijk.

Droger is sinds een paar weken een verschrikkelijk piepgeluid aan het maken, wordt steeds erger. Op een service-verzoek via de site werd niet gereageerd. Van de week maar eens bellen...

advies 23-10-2010
Geschreven voor: LG CD7BKWM

Ik ben zeer tevreden over dit apparaat. Mensen schrijven altijd slechte dingen, dan komt vaak een apparaat er slecht uit. Heb ook de wasmachine van LG, de TV (scarlet 42inch) en een Magnetron. LG is prijs kwaliteit heel goed. Een bedrijf dat zich heel goed heeft opgewerkt naar een A merk. Dat kan je niet van Indesit, en andere B merken zeggen en vaak slechte service, dienst na verkoop.Komen ze een paar weken later eens kijken om te herstellen. Gelukkig heb ik bij LG nog niet nodig gehad.Maar kennisen spreken dat de service van LG heel goed en snel is.

Janfotoman 24-08-2010

---------- update review, 24-08-2010 ----------
Het piepen begint weer, je kan je voorstelllen dat ik hier zeer teleurgesteld over ben. Nooit meer LG voor mij.

---------- 2e review, 20-03-2010 ----------
Ik heb een nieuw lager gekregen. Ik weet niet of het daar aan ligt maar ook de druppeltjes aan de deur(die door anderen ook worden genoemd bij andere modellen) zijn verdwenen.De monteur was vriendelijk, ik hoop dat de droger het zo blijft doen. Afwachten maar weer.

---------- 1e review, 25-01-2010 ----------
Drogen gaat meestal goed. Helaas hoor ik soms een fluittoon, alsof iets aanloopt. Het rubber van de deur is ook dun. Volgende keer een droger van een Europees merk. Mocht U ook een piep of fluittoon horen tijdens het drogen laat dan even een bericht achter.

ARP 13-10-2009
Geschreven voor: LG CD7BKWM

Zeer mooie complete machine !

+ Eenvoudige in gebruik.
+ Grote trommel met verlicht
+ Veel progamma`s
+ Werkt prima !

Prijs kwaliteit is zeer goed.