Beko DCU 2670

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DCU 2670 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

jannick10 24-08-2014
Geschreven voor: Beko DCU 2670

had beter geld zo weg kunnen gooien wat een geld verspilling, binnen 6 maanden rammelt en kraakt er van alles heb 5 x 2 liter flessen met wasverzachter op de droger staan om van het getril van het deksel af te komen, klep rechts onder al verwijderd trilt en rammelt als een gek, en sinds een paar dagen als ik de droger start doet hij om de 30 seconden irritant net of dat het lager er elk moment uit kan lopen , nee nooit weer BEKO !!! weg 300 eurie

Wezenb05 22-05-2013
Geschreven voor: Beko DCU 2670

waardelose droger, na 15 jaar trouwe dienst heeft mijn oude droger met afvoer het begeven.
Na de positieve review (mogelijk door Beko zelf geplaatst),want zo zie ik het. ben ik helaas overgegaan tot de koop van de DCU2670 condensdroger.
Wat een ramp, deuren en ramen moeten open om het condens kwijt te raken. zowel met als zonder water gebruik van water afvoer blijft het probleem bestaan.
Eens kijken wat Beko als probleem oplossing mij bied, word vervolgt!!

belle1975 25-09-2012
Geschreven voor: Beko DCU 2670

Omdat mijn oude vertrouwde droger het niet meer zo lekker deed, besloot ik te kijken voor een andere. Door de positieve reviews gekozen voor de Beko 2670. Wat een verschrikking.
De was komt er nog vochtig uit, de was zit enorm in de kreukels waardoor je eigenlijk je handdoeken nog moet strijken, maakt best veel geluid en het stoffilter is wel erg klein, zeker elke droogbeurt schoonmaken en echt stevig is het deurtje ook niet, beetje plastic allemaal. Nee zal de droger niemand aanraden. Nu maar hopen dat ie dan wel zuiniger is dan de rest.

carinadje1 28-07-2012
Geschreven voor: Beko DCU 2670

Enkele weken geleden verwisselde ik mijn oude miele wasdroger voor een zeer laag geprijsde Beko DCU2670 Condensdroger. Ik was in 1e instantie erg sceptisch. .....natuurlijk is de buitenkant niet zo stevig en robuust als de miele en geeft de wasdroger erg veel warmte af en moet je het kleine stoffiltertje iedere droogbeurt schoonmaken en maakt hij wat meer geluid dan de vorige en is de keuze aan programma's iets minder.... daartegenover staat dat mijn wasje net zo heerlijk droog wordt. Als we er nu ook nog zo lang mee doen als met de oude wasdroger, dan zijn we dik tevreden!!!!

epierie 17-06-2012
Geschreven voor: Beko DCU 2670

Mijn oude wasdroger was "op". Dus op zoek naar toch weer een nieuwe. Na wat zoeken en reviews gelezen te hebben, toch maar besloten om voor dit voor mij onbekend merk te gaan. Lekkere grote opening, lichtje in de trommel is wel handig, is vrij stil, droogt echt snel. Filter indicatie en waterreservoir vol indicatie erg makkelijk. Niet te veel toeters en bellen en heel goed betaalbaar. Hoop dat hij net zolang als mijn oudje het blijft doen (zo ongeveer 20 jaar).

nieuwe_gebruiker 16-04-2012
Geschreven voor: Beko DCU 2670

Eerste indruk is geweldig. Uitgebreide mogelijkheden, droogt goed en vooral snel ! Redelijk stil, goede pluizenfilter. Machine is goed afgewerkt, geen openingen aan de achterkant waardoor minder stof naar binnen wordt gezogen. Duurzaamheid nog niet kunnen beoordelen.

glibber 18-03-2012
Geschreven voor: Beko DCU 2670

uitstekende machine vergeleken met ons oude apparaat mega trommel,droogt binnen 45 minuten een flinke witte was,eenvoudig aan te sluiten op de afvoer,geeft veel minder stof in het filter, die eenvoudig schoon te maken is.de machine had iets stiller kunnen zijn,maar het geluid is niet echt storend.kortom,aangenaam verrast zeker voor die prijs.

Darth2000 26-02-2012
Geschreven voor: Beko DCU 2670

Doordat ik al een BEKO wasmaschine bezit, viel mijn keuze al snel op een dito wasdroger. Vele reviews gelezen en deze DCU2670X stak er met kop en schouders bovenuit. Heb hem aangeschaft en ben inderdaad blij verrast. Deze machine geeft meer dan je zou verwachten. Hij is uitgerust met vele handige programma's en heeft zelfs een vochtmeter die je was 'aanvoelt'. Erg stil voor een droger en het lampje IN de trommel maakt alles erg compleet voor een lage prijs. Nee, voor mij niets anders meer dan BEKO. Een zeer fijne wasdroger die er ook nog eens zeer netjes uitziet.

HansFlevo 06-01-2012
Geschreven voor: Beko DCU 2670

Overtreft onze verwachtingen. Netjes uitgevoerd, goed droog, geen kreuk!. De machine ziet er ook nog goed uit en is heel gemakkelijk te bedienen.
We voeren het condenswater af dmv de bijgeleverde slang in de wasmachine afvoer, dus bijna geen omkijken naar!

We gebruiken slechts een beperkt aantal programma's, maar er zijn er genoeg om uit te kiezen. Over de duurzaamheid kunnen we nog niet zo veel zeggen, de machine is nog nieuw!

josja 21-02-2011
Geschreven voor: Beko DCU 2670

De was is snel droog, handdoeken etc met een uurtje klaar. Minder in de droger is ook vlotter droog. Zitten nogal wat mogelijkheden op, meestal gebruik je er maar 3 programma`s van.
Ik ben erg blij met deze droger, hij doet wat die moet doen

richardbeko 28-12-2010
Geschreven voor: Beko DCU 2670

onze oude droger (zanussi) heeft na 15 jaar trouwe dienst nu toch echt slijtage gebreken.Ondanks dat deze het nog deed (lagers van ventilato motor versleten) hebben we toch besloten om een andere droger te kopen. We zijn al in het bezit van een BEKO vriezer en deze bevalt ons prima. Deze droger is zeker een aanrader, een diversiteir van programma's stil zuinig en grote inhoud van de trommel. Zelfs een lampje zit er in.
Wat wil je mnog meer voor €299,- en dan ook nog eens 5 jaar garantie. Kortom zeer veel waar voor je geld.

housekeeper 11-11-2010
Geschreven voor: Beko DCU 2670

We hadden al een beko vriezer (14 jr oud,doet het nog steeds) en een beko wasmachine (5 jr oud, draait wekelijks overuren)...Toen onze whirlpool droger de geest gaf was de keus snel gemaakt, Beko. Gekocht bij Wehkamp omdat we goede ervaringen hebben met de 5 jr garantie en service. Droger bevalt prima. Mooie vormgeving, bediening wijst zichzelf. Droogtijd is veel korter dan we gewend waren van de whirlpool. Pluspunt vind ik de diverse programma's bijv. mini voor een klein wasje (in 30 min kurkdroge was), jeans (nog niet uitgeprobeerd) en de grote trommel. Machine is verder nog voorzien van uitgestelde start, timer en trommelverlichting. Filter is klein maar ik had al de gewoonte dit na elke wasbeurt te legen. Minpunt zou het aantal decibel kunnen zijn, bij ons staat het apparaat op zolder en hindert dat niet. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.