Bosch WTA4100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTA4100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

H.F.G.Moed 17-03-2008
Geschreven voor: Bosch WTA4100

4 jaar in het bezit, en al 3 keer stuk.
Ik dacht met Bosch kwaliteit te kopen.
Na twee jaar (net binnen garantie) lager met behuizing kapot. Dit is netjes vervangen door Bosch. Toen het apparaat 3 jaar oud was ging het verwarmingselement stuk. vorige week, na nog geen 4 jaar oud ging wederom het lager stuk. Doordat dit geleidelijk gaat heeft de motor erg veel te verduren gehad waardoor deze het niet meer goed trekt. (bij volle trommel draait hij niet meer goed waardoor de temperatuur beveiling er uiteindelijk ingrijpt.) Al met al had ik van Bosch meer verwacht. Heb hierover ook een mail naar bosch gestuurd. Helaas behalve een bericht dat ze het door hebben gestuurd hoor je van hun niks weer.
Voor mij is het duidelijk. Nooit geen Bosch weer.

robdehaanpuntcom 03-03-2008
Geschreven voor: Bosch WTA4100

Goede wasdroger. Heb hem nu ruim 4 jaar. Tot gisteren deed hij het prima, maar vanadaag geen warmte meer. Nu blijkt aan de binnenkant achterop de machine achter de klep een reset knopje op de termostaat te zitten. Deze stofvrij gemaakt en ingedrukt en hij doet het weer prima.

mj smeets 25-02-2007
Geschreven voor: Bosch WTA4100

Inderdaad een slechte machine.
2,5 jaar in bezit en al twee keer de draaiknop in handen gehad. Veel lawaai
Ik werk veel met de service afdeling van het merk en die vertelde dat het een bekend probleem was. De monteur heeft het wel opgelost.Maar dat even terzijde.
Gisteren heb ik de machine op de schroot gegooid nadat de lagering helemaal stuk ging.Ben zelf monteur en als ik een cijfer mag geven voor de constructie dan is dat een 4.
Nu overweeg ik de WTA 4000 gezien de goede revieuws. Eerlijk gezegd durf ik dat niet aan omdat de reviews niets zeggen over de kwaliteit van de constructie.

Sandor67 19-11-2006
Geschreven voor: Bosch WTA4100

In de winkel heb ik me over laten halen om een Bosch te kopen want die
kwalitatief zo goed.
Ik heb nog nooit zo'n slecht apparaat gehad.
Nu 2,5 jaar oud, hij maakt al van af het begin herrie, tijdje terug had ik
ineens de draaiknop los in de hand en vandaag is de aandrijfsnaar gebroken.
Had ik nu maar gewoon een Whirlpool gekocht, die had het waarschijnlijk nog
gedaan en had ik veel minder voor uit hoeven geven.

hvangent 04-01-2005
Geschreven voor: Bosch WTA4100

eenvoudig maar goed apparaat. hij ziet er niet uit met die stomme ronde plastic
klep maar ach, hij staat op zolder ... Droogt zeer snel, maar dat komt
waarschijnlijk ook door de 1600 toeren wasmachine