Bauknecht TRA Excellence 270

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bauknecht TRA Excellence 270 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Hberg 08-05-2013
Geschreven voor: Bauknecht TRA Excellence 270

Vreselijk slechte droger. Na starten wordt de droogtijd berekend en ongeveer een kwartier voor het einde van de aangegeven tijd gaat de machine opnieuw rekenen en komt er altijd minimaal een uur bij en soms twee uur. Meestal is de was na anderhalf uur droog maar als ik hem niet stop blijft de droger minimaal twee en half uur drogen. De was is dan zeer heet en op de trap naar boven ruik ik dan een schroei lucht.
De monteur van Bauknecht verklaarde dat dit zo hoorde omdat de machine "energiezuinig" is en als ik weer zou bellen omdat ik het hier niet mee eens was, ik de kosten voor het onderzoek zelf zou moeten betalen.
Heb de machine nu twee jaar en ga hem vervangen omdat hij nu ook telkens aangeeft dat het pluisfilter vol is terwijl ik deze na elke droogbeurt leeg en het filter ook helemaal niet zo vol is. Ben bang dat er teveel pluizen in de machine zit omdat het filter ook niet echt best is.