Samsung WF805P4SAWQ/EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 103 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF805P4SAWQ/EN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Missymokka 28-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Ruime programma- en instelmogelijkheden, zeer stil tijdens zowel wassen als centrifugeren.
Samen met een warmtepompdroger van Samsung aangeschaft. Wat dat betreft een gouden combinatie.

Pesydala 24-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Hij is echt superstil en de bediening is kinderlijk eenvoudig. Verder ziet hij er gelikt uit. Met de inhoud van 8 kilo kan je alles wassen.

blockbuster1986 17-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Ik heb hem al een paar dagen staan en ben er super tevreden mee En voor al 8 kg trommel samen met het digitale venster

Zhoortje 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Wasmachine ziet er erg mooi uit en doet zijn werk ook nog eens heel goed. Voor de rest nog niks aan te klagen

Joyce Matthijs 15-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Een super makkelijke wasmachine in gebruik die er ook nog stijlvol uitziet. Voor elke was is er een geschikt wasprogramma. Bovendien scheelt het aanzienlijk in energie en water verbruik, wat weer mooi is voor de portemonnee.

daan1000 12-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

super fijn in omgang. veel keuze mogelijkheden. ook met koud programma goede was kwaliteit. geen super lange wasprogramma's, nooit meer een ander!

TURKMEN TURAN 12-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

was mogelijkheden energie verbruik vorm is mooi prijs mag goedkoper voor de klant bons van 75.00 euro

Ecobub 12-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Mooie en praktische wasmachine. Uitermate stil, en het gebruiksgemak is voortreffelijk, het display leidt je vanzelf door het programma, waarna je waarschuwingssignalen krijgt als het programma klaar.
En door de lage wastemperaturen een aanzienlijke besparing in Kwh en hij verbruikt ook minder water.
Vanwege zijn vormgeving is het eveneens een aanrader.

Dup14 11-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Wasmachine met alles erop en eraan. Knoppen, wasmiddellade en deur voelen degelijk aan. Geluidsniveau tijdens het draaien is veel lager dan onze oude. Veel programma's en uitsteloptie. Wasgoed wordt goed schoon.

Sandra6816 11-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Altijd Bosch gehad. Maar ik ben nu al helemaal fan van deze machine.Er zitten zoveel handige programma's op en hij wast schoner dan mijn vorige machine. Dit is te zien aan de sokken. De programma's zijn ook heel makkelijk in te stellen.

Lazar1976 10-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

het is zuinig en stil en heeft een mooi vorm, ik vindt een mooi en een goede product die percies past bij mij verwachting

J0ffie 10-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Gebruiksvriendelijke, zuinige en stille machine met veel mogelijkheden. Het design ziet er ook erg goed uit!!

Eem123 10-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Machine wijst zichzelf, ziet er mooi uit en werkt prima.
Resultaat is goed.
Ik ben tevreden.
Gekocht bij modern.nl 's Avonds om 22:30 besteld, Om 9:15 de volgende morgen stond hij al.

PatjeF 09-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Deze week een nieuwe wasmachine gekocht, en hij bevalt uitstekend. Is zeer stil, en heeft voldoende mogelijkheden, en is bovendien energie zuinig. Grote trommel.

De resterende tijd geeft hij nauwkeurig aan.

Een echte aanrader voor een ieder en zeker voor dit geld.

henriette61 07-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Deze wasmachine bevalt uitstekend! De wasdroger is van hetzelfde merk en daarover zijn we ook zeer tevreden.

YM80 06-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Fijne machine met gemakkelijke bediening.
Veel mogelijkheden voor soorten wasprogramma's, die ook nog eens naar persoonlijke voorkeuren in te stellen zijn.

Desmond1 05-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

In één woord een geweldig apparaat!
Door de grote trommel kan je zeer veel in één keer wassen. Ideaal voor grote gezinnen.
Zeer fraaie vormgeving en het apparaat is echt verbazingwekkend stil. Voor iedere soort was is wel een programma te vinden op deze machine. De was komt na het wassen al vrij droog uit de machine.
Tevens zeer makkelijk in gebruik en ook zeer gebruiksvriendelijk. Ook zonder het lezen van de gebruiksaanwijzing.
Over de levensduur kan ik nog niet veel zeggen, daar ik de machine slechts enkele dagen in mijn bezit heb.

Drent1 04-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Testen gelezen. Na aansluiten eenvoudig kalibreren en starten. Duidelijke display. Afwerking ziet er prima uit. Erg stil.

Twan de wasman 04-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Geweldig apparaat, ik hoop er heel lang plezier van te hebben, vormgeving gemak en zuinigheid ten tot erg mooi

wasvrouwtje1234 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

mooie machine om te zien. wasresultaten zijn goed. programma's is nog effe uitzoeken en uitproberen.

Perez1983 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Ben super blij met me nieuwe wasmachine. hij is stil en makkelijk in gebruik. En er kan veel in. De was is super schoon.

bijdij 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Na 17 jaar gebruik gemaakt te hebben van een miele wasmachine overgestapt op de Samsung eco bubble. Deze gekocht omdat deze goed uit de test kwam en omdat hij zuinig in gebruik is zowel voor de stroom en het watergebruik. Verder is hij erg stil in gebruik en zijn er genoeg keuze mogelijkheden voor wasprogramma's. Wat betreft de duurzaamheid dit zal nog moeten blijken. Maar zo op het eerste gezicht is het een schot in de roos.

evawillekes 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Ik heb net de eerste was ermee gedraaid, dus kan nog niet alles beoordelen. De motor is echt geruisloos. Super fijn. Welk wasprogramma ik voor welke was wil gaan gebruiken moet ik nog een beetje uitzoeken, maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Elk standaard programma is aan te passen aan eigen voorkeuren.
Tot nu toe ben ik heel tevreden.c

lewis88 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

Mooie grote wasmachine met veel voor ingestelde programma's tevens is het mogelijk om je eigen programma samen te stellen en op te slaan.

Bij het centrifugeren hoor je de wasmachine niet en hij is zeer eenvoudig aan te sluiten met de meegeleverde onderdelen.

Ook is het mogelijk om de wasmachine op een bepaalde tijd in te stellen zodat je ook gebruik kan maken van de dal uren.

tevreden klant uit het westland 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF805P4SAWQ/EN

was komt er lekker schoon en fris uit en maakt bijna geen geluid dus kunt hem ook midden in de nacht aanzetten zonder dat het hele gezin wakker ligt omdat mama zo nodig een wasje moet draaien